Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er advent byttet mot tidlig jul?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-23, 15:47   #121
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er advent byttet mot tidlig jul?

Jeg liker også lilla, men bruker som sagt ikke å ha det til hverdags, så da er det koselig med adventstida.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:58   #122
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er advent byttet mot tidlig jul?

Jeg bruker av og til lilla ellers (og har både lilla sofa og lilla sittebenk og lilla vegg. ), men føler at når jeg bytter alle lys og kubbelys med lilla lys, og kaster inn litt løpere, adventsstjerner i vinduene og div., så blir totalen veldig advent.

Adventskalenderen er også blålilla og hvit, ikke rød.

Når det pyntes til jul, så er det et ganske stort skifte. Og et stort tre, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 16:07   #123
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er advent byttet mot tidlig jul?

Det jeg har av lilla tror jeg for det meste stammer fra en tid da det var moderne og jeg kjøpte noe. Det har sikkert vært moderne mange ganger siden den gang, og er det kanskje nå, vi har ikke så mye farger hjemme.

For meg er blomsten asalea advent. Jeg tror ofte den kommer i butikkene i slutten av november.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 16:54   #124
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er advent byttet mot tidlig jul?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg var veldig fornøyd i går da jeg greide å finne både lilla telysestaker og en skål. Magnor Glassverk har en rosa sløyfe-serie som i det minste var litt lillaaktig. Valgte denne skåla, og de hadde også telysholdere. Ruglete lysestaker kjøpte jeg på en liten, lokal butikk.

https://www.tilbords.no/borddekking/...gaAjHpEALw_wcB

Jeg kjøpte den til telys i oktober. Har den fremme nå som adventslys.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den fargen syntes jeg faktisk var ganske fin, Bluen. Ikke så lilla, mer rosa.

Den er ganske så mot lilla når den ikke har lys i seg. Men klart, det er jo laget for rosasløyfeaksjonen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no