Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 21:33   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg tror jeg må ha meg et par langrennski igjen. Jeg innser at jeg av og til trenger å lufte ungene mine på flatmark om vinteren.

Jeg trenger et par ski som er stødige og gode å gå på, og som krever minimalt av meg når det gjelder forberedelser. Helst vil jeg ha smørefrie ski, hvis dette er halvveis akseptabelt å bruke. Jeg kommer til å gå i omtrent samme tempo som fireåringen, og nedover sklir jeg mye heller på rompa enn står uansett, så supergli er ikke et must (men klabber under skiene er ikke så sjarmerende, det heller).

Ja, også vil jeg ha skisko som holder meg varm på bena. Finnes det? :har dårlige minner:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:45   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Eg kjøpte meg ski i fjor. Madshus var det vel. Eg sa at eg ville ha noko enkeltpenkelt og endte med en skipakke som hverken var av det aller billigaste eller noko dyrt. Betalte 1799 syns eg å huske. Smørefrie ja.

Varme skisko har eg ikkje sett. Eg kan heller ikkje fordra det fiffige glidelåssystemet som er no til dags. Eg med mine tømmerstokanklar får jo dei ikkje heilt igjen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:48   #3
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.339
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg foreslår ski som hører inn under kategorien markaski/turski. De er litt mer stabile enn sånne trening-/konkurranseski, men mye lettere enn fjellski. Om du synes de også blir for smale/lette, tror jeg det skal finnes fjellski uten, eller iallefall med bare 3/4 stålkant, slik at de ikke er like tunge som skikkelige fjellski.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:52   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg er også på leiting etter varme skisko, men har ikke funnet noen. Det som funker best er raggsokker (altså hjemmestrikkede sokker) nærmest huden. Det er iallfall min erfaring. Smørefrie ski er best hvis du ikke er spesielt inne på verken på ski eller skiføre og jeg vil tro at nesten hvilketsomhelst billigmerke (du får jo flust av skipakker -sko og ski) vil duge hvis du bare skal gå litt på flatmark.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:01   #5
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Det er mange skambillige pakker hos kjedene nå, best er vel OBS og XXL, som har saker til under tusenlappen. Du som etterlyser varme sko, det er å få kjøpt skotrekk med ullfor til å ha utenpå skisko.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:06   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Hvorfor er egentlig alle skisko så himla tynne og kalde?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:09   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg har løypeski med stålkant og litt innsving. De er veldig stødige. Smørefrie tror jeg kanskje du kommer til å bli litt gal av altså. De går knapt nok fremover med mindre det er påskeføre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:12   #8
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har løypeski med stålkant og litt innsving. De er veldig stødige. Smørefrie tror jeg kanskje du kommer til å bli litt gal av altså. De går knapt nok fremover med mindre det er påskeføre.

Nei, man blir glad av smørefrie ski.

Kjøpte mitt sett på obs i fjor. Billig og kurant til vårt tempo.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:13   #9
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg ville kjøpt normale langrennsski. Og smøreski. Etter at jeg kjøpte ski etter en ski-for-dummiestråd her inne hvor jeg initielt hadde lyst på smørefrie, er jeg glad jeg droppet det. Smørefrie er OK rundt nullføre, men der både du og jeg bor er ikke det så vanlig. Innbiller jeg meg. I hvert fall ikke hos oss.

Uansett, allerede nå er det ikke lenger subbetempo på eldstemann, så nå begynner jeg å bli interessert i bedre glid. Jeg kjøpte Madshusski og skinnsko. Skinnsko er litt varmere.

Når du kjøper så er det viktig at skiene har riktig spenn. Når du står på skiene skal de ikke gå helt nedi bakken i festesonen annet enn på frasparket. Dvs. selgeren skal ta hensyn til vekt til kjøper. (Da jeg kjøpte ski på begynnelsen av 90-tallet som helt uerfaren så solgte de meg ski med for høyt spenn - jeg var ikke tung nok til at festesmurningen fikk kontakt med bakken. Det tok mange år før jeg innså at det faktisk var skiene det var noe galt med og ikke meg til tross for flere kjærester som stø nende konstaterte: "Du har fått akkurat samme smurning som meg. ")

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:16   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg ville styrt unna OBS-pakker også, jeg. Finn ut hvor i byen de har best greie på ski og få hjelp til å finne noen som passer til ditt behov. Det er virkelig demotiverende med dårlige ski altså. Og husk at hvis du gir litt for dem og tar godt vare på dem så kan du ha de i årevis. Jeg fikk mine for 8 år siden og de er like fine selv om de er brukt ganske mye.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:22   #11
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Hør på Veronal. Du trenger ikke blakke deg, bare velge noe som gjør at du ikke blir lei av skiene med en gang.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:32   #12
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg ville tatt en tur på XXL og sett på pakkene med turski. Hvis ambisjonene er to-tre turer til Elgsethytta og kanskje rusle etter ungene i Skileiken så vil jeg tro at smørefrie ski er helt utmerket til ditt bruk. Smørefrie ski glir jo som regel veldig dårlig på veldig kaldt føre, men skal man på kosetur med ungene så er det kanskje ikke først og fremst de dagene gradestokken viser 15 minus? Har du gått lite på ski, så er kanskje ikke interessen for skismøring så stor heller? Jeg ville satset på smørefritt om jeg var deg

Noe sånt ville jeg vurdert:

http://www.xxl.no/vintersport/langre...4-1011-1067845

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:32   #13
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg ville styrt unna OBS-pakker også, jeg. Finn ut hvor i byen de har best greie på ski og få hjelp til å finne noen som passer til ditt behov. Det er virkelig demotiverende med dårlige ski altså. Og husk at hvis du gir litt for dem og tar godt vare på dem så kan du ha de i årevis. Jeg fikk mine for 8 år siden og de er like fine selv om de er brukt ganske mye.

Både XXL og OBS har samme kompetanse på turbruk for nolduser. De måler spenn og hjelper deg med det du trenger. Kanskje enda mer hos dem ettersom de har så stort kvantum. Bindinger, sko, ski, staver er det samme all over. Eneste er at de rimeligste skia finner du muligens ikke på Sportslageret. Til gjengjeld har de spesialisert seg på salg av racing utstyr til folk i overgangsalderen som har sett "lyset", til 5-6-7 tusen.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 22:35   #14
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Både XXL og OBS har samme kompetanse på turbruk for nolduser. De måler spenn og hjelper deg med det du trenger. Kanskje enda mer hos dem ettersom de har så stort kvantum. Bindinger, sko, ski, staver er det samme all over. Eneste er at de rimeligste skia finner du muligens ikke på Sportslageret. Til gjengjeld har de spesialisert seg på salg av racing utstyr til folk i overgangsalderen som har sett "lyset", til 5-6-7 tusen.

Enig med Brutus! Du får super hjelp på Aksel Bruun og Hank Sport, men de har først og fremst utstyr for mer avansert bruk

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:21   #15
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg har fjellski med lærsko, funker supert. Smørefrie også.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:25   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Skinnsko er hvertfall et must, gjerne med lodden "sauepels" oppi. Jeg blir aldri kald i mine.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 07:01   #17
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg kjøpte langrennski for noen få siden, men fikk ikke mulighet til å ta dem i bruk før i fjor. Bor på vestlandet, ja. Var veldig i tvil om jeg skulle kjøpe smørefrie eller ikke, men valgte til slutt ski som må smøres. I fjor begynte jeg å gå etter 45 år uten å ha hatt ski på beina. Og jeg ramla og ramla. Selv når jeg sto i ro på flat mark klarte jeg å ramle. Lå som en annen fillehaug dandert rundt beina til andre i løypa. Første gang jeg skulle gjøre et forsøk på å ploge gikk jeg ned i spagaten. Helt ned. Etterhvert gikk det bedre, og jeg klarer nå å stå ned halvslake bakker hvis det ikke er for krappe svinger. da fyker rett ut til sida. I februar skal jeg til fjells og prøve meg på slalåm, tenker jeg. Leie en instruktør en time eller to.

Men altså, jeg er bare så glad for at jeg ikke valgte smørefri! Jeg har to venninner jeg pleier gå på skitur med og begge har smørefrie. De har så dårlig gli at det er til å grine av! Jeg hadde blitt kjempefrustrert hadde jeg hatt slike sirupsplanker på beina, da forsvinner jo hele gleden ved å suse nedover bakkene. Ok, så ramler man av og til, men det er det jammen verd.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 07:05   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.061
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg kjøpte ski i fjor. Siste langrennsrut var da jeg var 16.

Jeg tok med meg snuppa og gikk på g-sport. Vi møtte en eldre selger. Han spurte hva bruken skulle være, og jeg pekte på snuppa og sa at jeg trengte noe jeg kunne gå på tur med henne med. "Da skal du ha den billigste pakken vi har, og så oppgraderer du skoene til noe litt varmere." Det kostet meg 1299 (vanlig pakkepris var 999). Skoene er varme, og jeg har de minst fancy skiene av alle, men jeg kan nå gå på ski igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 08:31   #19
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Eneste skiskoene jeg har hatt som var varme er de som var til fjellskiene mine. Det så mer ut som fjellstøvler, og de var utrolig deilige å ha på. : bidrar:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 08:47   #20
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke langrennski når man ikke har gått på 20 år?

Jeg fikk Madshus Lillehammer turski til jul, og Alpina Eve 28G sko, gode og varme, skiene må smøres, men det har jeg kjøpt sånn tape til.
Veldig fornøyd hittil.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no