Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Verktøy alle bør ha?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-23, 22:44   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Jeg lurer fremdeles på dette.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 08:18   #22
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Verktøybehov varierer ut fra hva man faktisk gjør selv. Jeg har mye verktøy og er feks veldig glad i sirkelsagen min og jeg er også glad for at det står en båndsag og en kapp- og gjærsag i garasjen. Alt dette og mye annet blir brukt jevnlig, blant annet til ulike byggeprosjekter ute. Siste prosjekt var bygging av utestue. Jeg gjorde 90% selv og resten var vi vel to om. Neste helg skal vi bytte vinduer på to soverom og da er det kjekt med bajonettsag for å demontere det gamle vinduet, de vet vi av erfaring er festet med store spiker som må kuttes.

Ingenting av mitt verktøy er rosa. Jeg synes det er nokså meningsløst med slike sett med rosa verktøy, de er ofte dyrere og dårligere utstyrt enn standard verktøy fra samme produsent.

Hammer har vi mange av spredt litt rundt omkring i hus og garasje. Jeg brukte en senest i går for å banke sammen og lime en kjøkkenstol som begynte å gå litt opp i liminga. Til slikt bruker jeg en liten, lett hammer, men vi har også større som brukes til litt større ting, blant annet når reisverket til utestua ble satt opp.

Jeg har forresten barn som har snekret mye fra de var små, slik jeg også gjorde. En haug plankebiter, hammer, spiker og en sag holdt de underholdt i timesvis. Spikkekniv var også alltid lett tilgjengelig. Det samme med andre materialer til annet type håndverk (strikking, søm osv) Alle tre er rimelig handy nå som 19-21 åringer. De greier seg godt på egenhånd med det meste og det synes jeg er bra. Det er veldig greit å være selvhjulpen med ganske mye.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 09:21   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette blir jo som at jeg sier alle bør ha strikkepinner i alle størrelser og lengder, eller piano hjemme. Synes det ville vært litt rart å si. Alke trenger ikke vinkelmåler, og jeg tror ikke alle trenger hammer heller.

Jeg har kun sagt hva min ganske så lille verktøykasse inneholder, ikke hva alle må ha. Så hva er det du reagerer på? Forøvrig har jeg noen strikkepinner selv om jeg aldri strikker, fåglarne vet hvorfor. Jeg har også et ganske lite syskrin slik at jeg kan lappe noe om det er krise. Vi har symaskin også, Helten bruker den av og til, veldig sjeldent jeg gjør det.

For øvrig: alle bør ha et instrument slik at avkommet kan teste ut litt lydmaking. Hah!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 13:24   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Det viktigste hvis man bor sammen med f.eks handymen; hold dem unna ditt verktøy. Grusomt irriterende å ikke finne hammer og skrutrekker når man skal henge opp noe på veggen. Evt at det man finner er fullt av maling eller olje. :btdt: og pleide å ha hammer i kjøkkenskuffa.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 13:43   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Drill med godt utvalg bits og bor, skrutrekkere av ymse slag (ink unbraco og torque-sett når drill ikke er funksjonelt), hammer, god kniv, tommestokk og sag. Dette er slikt som har vært i bruk gjentatte ganger i mitt hjem, hvertfall. Ikke så ofte sag, men når det først var akutt behov var det veldig greit å ikke måtte løpe til en nabo.

Jeg mener forsåvidt også at det er lurt å ha symaskin for å kunne reparere klær og annet greit og enkelt, men usikker på om det går inn i verktøykategorien.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 14:59   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Selv synes jeg skiftnøkkel er kjekt å ha - sånn for å bare stramme etter skruer og sånn.

Ellers så er jeg tilhenger av å kjøpe drill av kjent merke - som man vet at har et sånn greit batteri og som faktisk får til å skru inn ting i også litt hardt materiale.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 09:17   #27
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Jeg tror det kommer veldig an på hvor(dan) man bor og hvem man er, men er det ikke kjekt å kjøpe en slik ferdig verktøykasse med masse forskjellig i? Pluss drill, som alle allerede har sagt.

Vater synes jeg ikke man trenger. Mannen min mener jeg trenger det, men jeg mener det går mye fortere å få ting opp på veggen uten.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 09:24   #28
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Målebånd tenkte jeg ikke engang på som verktøy, men det MÅ alle ha. Ferdig snakka.

Inspirert av Mavericks post om tommestokk. Jeg er for klønete til å bruke tommestokk (de knekker kjempelett, bare man setter seg litt på dem!), og den fungerer bare når man skal måle noe som er rett.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 10:21   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg tror det kommer veldig an på hvor(dan) man bor og hvem man er, men er det ikke kjekt å kjøpe en slik ferdig verktøykasse med masse forskjellig i? Pluss drill, som alle allerede har sagt.

Vater synes jeg ikke man trenger. Mannen min mener jeg trenger det, men jeg mener det går mye fortere å få ting opp på veggen uten.

Helten mener slike ferdige verktøykasser med masse forskjellig er djevelens måte å få alle til å hate verktøy. De er jevnt over av elendig kvalitet mener han. Men han er så nøye og pirkete når han holder på, så jeg vil ikke påstå at hans mening skal være mal for alle, eller noen andre i det hele tatt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 10:40   #30
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Eg fekk eit slik sett då eg flytta heimefrå. Til småtteri på hybel og i lita leiligheit held det plenty, både i utvalg og kvalitet. Minuset eg har oppdaga er at skrujerna, særskild stjerne, er i eit for mjukt materiale. Men som oftast holdt dei til det eg trengte dei til.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 10:41   #31
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Veit ikkje om det er skrive, men ei god lommelykt er fint å ha i verktøykassa.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 20:13   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Ingenting av mitt verktøy er rosa. Jeg synes det er nokså meningsløst med slike sett med rosa verktøy, de er ofte dyrere og dårligere utstyrt enn standard verktøy fra samme produsent.

Det jeg linket til synes jeg virker som overraskende god kvalitet til den prisen, men har ikke brukt det mye selv. Da ungene var små kjøpte vi egne tommestokker til de, så de ikke skulle ødelegge flere av våre, og kjøpte to rosa på enten biltema eller clas ohlson. Det er de eneste tommestokkene som ikke har gått i stykker etter herjing fra unger, og de har nå holdt i godt over 10 år med periodevis svært hard lek og bruk.

For meg er det et poeng å ha mitt eget verktøy som ikke mannen kan stjele/rote vekk/ødelegge. Da er det bare et pluss om det er rosa.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 22:14   #33
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Helten mener slike ferdige verktøykasser med masse forskjellig er djevelens måte å få alle til å hate verktøy. De er jevnt over av elendig kvalitet mener han. Men han er så nøye og pirkete når han holder på, så jeg vil ikke påstå at hans mening skal være mal for alle, eller noen andre i det hele tatt.

Nei, for meg som verken er spesielt interessert eller nøye så funker den vi har helt fint ihvertfall.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-23, 21:10   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Nei, for meg som verken er spesielt interessert eller nøye så funker den vi har helt fint ihvertfall.

Nettopp. Funker for meg også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-23, 21:51   #35
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Mannen i huset har absolutt alt, men for meg som bare bruker verktøy til enkle ting som sikkert kam gjelde en student også er drill med forskjellig bits. Men det viktigste jeg har er diverse skrutrekkere og stjernetrekkere i alle mulig størrelser fra bittesmå og oppover. Og god gammeldags tommerstokk samt langt målebånd på rull type 5 meter. Syl og tang og også ei rørtang er lurt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-23, 22:00   #36
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Vater ja, det må man ha for å vatre opp vaskemaskin for eksempel. Fins også i små ig hendige varianter. Trengs ikke så ofte men kjekt å ha tilgjengelig.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-23, 22:06   #37
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Knivsliper i en eller annen variant er lurt. Om det er skjerpestål eller type roll-sharp spiller ingen rolle. Jeg kan slipe kniver med begge deler, men min 20 år gamle roll-sharper fra Tupperware er enklest og fungerer til daglig bruk.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 13:39   #38
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Mitt definitive favorittverktøy er nebbtang. Den brukes til mye, enten det er å holde, dra eller knipe av. Har også vært brukt til alle tannfellinger Ikke fullt så brutalt som det høres ut. Barnet med løs tann har fått disponere den til å "vrikke med".

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 14:27   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Mitt definitive favorittverktøy er nebbtang. Den brukes til mye, enten det er å holde, dra eller knipe av. Har også vært brukt til alle tannfellinger Ikke fullt så brutalt som det høres ut. Barnet med løs tann har fått disponere den til å "vrikke med".

Mange av mine løse tenner ble i barndommen trukket med tang. Noen få med pappa sin, men flest med morfar eller farfar sin. Huskes som gode minner, ikke traumatisk. De var nok svært løse. Slik som de jeg på mine barn trekker ut med fingrene når de ber meg om hjelp.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-23, 16:04   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Det jeg oftest har bruk for er en liten batteridrevet skrutrekker med ulike bits, hammer, syl, tang, vater og kniv. Symaskin er også veldig lurt. Men det kommer man langt. Jeg fikk slagdrill da jeg flyttet hjemmefra, den har jeg både imponert diverse kjærester med, og lånt ut til mange takknemlige venner. Nå kan man jo låne sånt verktøy på biblioteket, så mindre behov for å eie.

Jeg syns det er nødvendig å ha noe så man er relativt selvhjulpen, og jeg syns også man skal ha som mål å lære seg å fikse enkle ting selv. Som å bytte støpsel på lamper, henge opp bilder, lappe ei bukse, bytte glidelås, snekre litt der det trengs osv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no