Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 15:20   #1
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Vi har bare blitt pissa på. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/



Er det flere her som fikk hakeslepp av å lese nyhetene i dag?




Nå er jeg ei veldig frittalende rett-frem-jente, men uttalelsene hennes sjokkerte til og med meg. Er det jeg som er prippen og overfølsom her, som blir rødmende flau på vegne av disse fotballguttene?

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:21   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Dama framstår som klin gærn, spør du meg.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:24   #3
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Hun har vel alltid vært sånn, men noen ting kan man vel la være og si. Men ingenting sjokkerer meg så veldig egentlig.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:25   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Tja, de fleste vet vel når John Arne er ute etter et nyp.

Neida. Gaah. Offentlig skittentøysvask, altså. Irriterende greier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:25   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Jeg håper virkelig ikke jeg får et sååå nært/sært forhold til Poden at jeg vet omternt når han har sex.

Min mor vet at jeg hadde sex for et par uker siden, men det er alldeles ikke fordi vi er så nær. Det var fordi hun aldri sluttet å mase om jeg kunne komme dit å sove fra lørdag til søndag. Ikke en gang da jeg kremtet og sa at jeg hadde en avtale om å sove et annet sted. Så til slutt sa jeg " Selv om du har sverget å aldri mer nærme deg en mann, så er det ikke sånn med meg! Jeg skal ha sex på lørdag!"

Hun ble flau og jeg ble flau og hun kommer sikkert aldri mer til å spørre om jeg skal sove der igjen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:26   #6
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg håper virkelig ikke jeg får et sååå nært/sært forhold til Poden at jeg vet omternt når han har sex.

Min mor vet at jeg hadde sex for et par uker siden, men det er alldeles ikke fordi vi er så nær. Det var fordi hun aldri sluttet å mase om jeg kunne komme dit å sove fra lørdag til søndag. Ikke en gang da jeg kremtet og sa at jeg hadde en avtale om å sove et annet sted. Så til slutt sa jeg " Selv om du har sverget å aldri mer nærme deg en mann, så er det ikke sånn med meg! Jeg skal ha sex på lørdag!"

Hun ble flau og jeg ble flau og hun kommer sikkert aldri mer til å spørre om jeg skal sove der igjen.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:27   #7
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Men akkurat dette var vel billedlig talt vil jeg tro Mn tabloidene gjør det til det de vil. Selvsagt,

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:28   #8
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Men akkurat dette var vel billedlig talt vil jeg tro Mn tabloidene gjør det til det de vil. Selvsagt,

Joda, men hun fremstiller det jo som om hun har full kontroll over sine to voksne sønner.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:32   #9
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Men akkurat dette var vel billedlig talt vil jeg tro Mn tabloidene gjør det til det de vil. Selvsagt,

Tror du det?
Jeg tenker at hun sier ikke sånt, uten at hun er i den situasjonen at hun har sittet å reflektert over det.

Ser for meg et stykk stooor sjans for svigermonster der.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:34   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Ja, det tror jeg.
Jeg synes ihvertfall det er tabloid å lese VG som der står. Virkelig. Skam på dere.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:36   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.314
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg håper virkelig ikke jeg får et sååå nært/sært forhold til Poden at jeg vet omternt når han har sex.

Min mor vet at jeg hadde sex for et par uker siden, men det er alldeles ikke fordi vi er så nær. Det var fordi hun aldri sluttet å mase om jeg kunne komme dit å sove fra lørdag til søndag. Ikke en gang da jeg kremtet og sa at jeg hadde en avtale om å sove et annet sted. Så til slutt sa jeg " Selv om du har sverget å aldri mer nærme deg en mann, så er det ikke sånn med meg! Jeg skal ha sex på lørdag!"

Hun ble flau og jeg ble flau og hun kommer sikkert aldri mer til å spørre om jeg skal sove der igjen.




Ble det noe på deg, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:38   #12
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Og jeg finnes ikke sjokkert over Kirsebæret.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:39   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av safran, her.




Ble det noe på deg, da?


Det visste jeg jo på forhånd. Derfor det virket veldig lite staslig å skulle sove hos min mor ...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:40   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Min mor har ikke oversikt over mitt sexliv. Håper jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:50   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Og jeg finnes ikke sjokkert over Kirsebæret.

Det var/er min mor. Og det er jo egenlig en fin ting. Man skal bli sjokkert når barnet ditt roper "jeg skal ha sex" i ansiktet ditt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:53   #16
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det var/er min mor. Og det er jo egenlig en fin ting. Man skal bli sjokkert når barnet ditt roper "jeg skal ha sex" i ansiktet ditt.

I stedet for å svare: "Ja, jeg vet det".

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 15:55   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Men akkurat dette var vel billedlig talt vil jeg tro Mn tabloidene gjør det til det de vil. Selvsagt,


Hun sa ihvertfall det i et intervju jeg hørte på radioen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 16:11   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

I stedet for å svare: "Ja, jeg vet det".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 17:13   #19
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Min mor vet ikke at jeg har sex.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 17:15   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet omtrent når mine sønner har sex

Uff, ikke flere tråder om svigermor-sex ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no