Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 22:14   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.911
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

I fjor sommer snekret jeg en ny veranda til huset mitt. Verandaen er på 25 kvm. Jeg ønsker meg nå tak over deler av denne verandaen, men det er av diverse årsaker ikke mulig å bygge et permanent takoverbygg. Jeg må ha noe ala en paviljong. Jeg har sett på det som selges rundt om kring, men finner for det første ikke noe som passer i størrelse og heller ikke noe jeg liker. Jeg har derfor tenkt å snekre min egen. Har noen gjort noe slik eller sett bilder av hjemmelagede paviljonger? Jeg trenger inspirasjon!

Jeg har også tenkt å lage meg terrassemøbler selv. Jeg trenger to langbenker til spisebordet og jeg trenger noe behagelig å sitte i, noe sofaaktig. Jeg vil ikke ha en haug med paller på verandaen min, men jeg er rimelig god på å snekre og klarer å få til det meste, men igjen, jeg trenger ideer og inspirasjon. Noen som har noe å bidra med?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 22:16   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.002
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men er kjempeinteressert!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 22:35   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.020
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Jeg har spart på dette bildet jeg fant i et blad for lenge siden. Kanskje dette kan gi deg litt inspirasjon selv om det ikke er noen paviljong.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 22:52   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har spart på dette bildet jeg fant i et blad for lenge siden. Kanskje dette kan gi deg litt inspirasjon selv om det ikke er noen paviljong.

Jeg har dette bildet pinnet på Pinterest. Skal se om det står noe mer der. Pinterest er for øvrig en super inspirasjonskilde for alt som er litt 'DIY'. En del ting må avamerikaniseres først da.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 22:52   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.558
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Kanskje noe inspirasjon på drivved.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 22:58   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.558
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 23:06   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.558
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?



Nei, nå har jeg spammet nok.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 23:15   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Jeg har laget en veldig fin pallesofa med tilhørende pallebord. Skal se om jeg finner bilde.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 23:26   #9
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmesnekret paviljong og terrassemøbler?

Her er et bilde av det, litt gjemt blant alt annet rot.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Connie mobil -12 156.jpg (440,2 KB, 64 visninger)
__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no