Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har sånt telt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-13, 15:28   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har sånt telt?


http://www.belltent.co.uk/bell_tents...te_groundsheet

Ser ikke ut som om vi skal på noe ferie til sommeren utenom litt turer i nærheten. Så jeg vurderer litt å kjøpe et slikt telt til å ha i hagen og til å ha med på turer der vi ikke trenger å bære. Vi får plass til alle i det og jeg syns det ser så koselig ut. Og ungene kan få prøve å sove i hagen dersom de har lyst til det.

Men er de like koselige som de ser ut? Og er det verdt pengene? Det billigste jeg har funnet er her http://www.canvascamp.com/en/shop/te...nts/sibley-400 og det blir 340 pund når de har trukket fra moms og lagt på porto til norge. Og så må jeg jo regne med moms og fortolling.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 15:31   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sånt telt?

Jeg tenker at med tanke på overnatting, kan et ordinært telt være vel så hyggelig - og jeg tenker definitivt at det ikke er verd 3400 kroner + skatt/fortolling. - Da har jeg heller lagt pengene i opplevlser, tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 17:02   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.927
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sånt telt?

Kan anbefale telt, men ville nok hatt et tett telt med fast bunn i, både i forhold til diverse dyr og i forhold til evnt. regn, som heller ikke er uvanlig i Norge. Vi kjøpte oss stort telt i fjor som jeg importerte fra England og vi er superfornøyde. Den siden jeg bestilte fra hadde telt i alle mulig størrelser. Går du inn fra norsk pc så får du automatisk opp norske priser som allerede er trukket fra engelsk moms. Så står frakta under hvert telt, og de har rimelig frakt. Så må du bare legge på 25% norsk mva. som du må betale for å få ut teltet på posten. Vi fikk teltet vårt kjapt derfra også når de hadde det på lager. Campingworld bestilte vi på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 17:39   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har sånt telt?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg tenker at med tanke på overnatting, kan et ordinært telt være vel så hyggelig - og jeg tenker definitivt at det ikke er verd 3400 kroner + skatt/fortolling. - Da har jeg heller lagt pengene i opplevlser, tenker jeg.

Det var vel også med tanke på litt opphold og lek også på dagtid. Når jeg tenker på vanlige telt tenker jeg trangt og klamt. Nå ser jo jeg for meg at sommeren skal være varm med fint vær da. Noe jeg jo ikke har noen som helst garantier for her på nordvestlandet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 17:41   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har sånt telt?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan anbefale telt, men ville nok hatt et tett telt med fast bunn i, både i forhold til diverse dyr og i forhold til evnt. regn, som heller ikke er uvanlig i Norge. Vi kjøpte oss stort telt i fjor som jeg importerte fra England og vi er superfornøyde. Den siden jeg bestilte fra hadde telt i alle mulig størrelser. Går du inn fra norsk pc så får du automatisk opp norske priser som allerede er trukket fra engelsk moms. Så står frakta under hvert telt, og de har rimelig frakt. Så må du bare legge på 25% norsk mva. som du må betale for å få ut teltet på posten. Vi fikk teltet vårt kjapt derfra også når de hadde det på lager. Campingworld bestilte vi på.

Takk for link!

Jeg har vel forelsket meg litt i utseende på disse bellteltene da. Men de finnes også med fast bunn, så det må jeg vel vurdere.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no