Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anarchy in Åmot

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 20:20   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Anarchy in Åmot

Don't know what I want, but I know how to get it...!

Denne boken leser jeg nå. Den er rett og slett herlig!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:24   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anarchy in Åmot

Noen lenker:
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/02/26/493250.html
http://www.aftenposten.no/kul_und/li...cle1671446.ece

og http://www.anarchyinamot.com/

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:46   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anarchy in Åmot

Den skal jeg lese. En diger roman på moingmål MÅ være noe å få med meg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:10   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anarchy in Åmot

Den er kjempeherlig!

Selv om jeg er noen få år for ung til å ha fått med meg punkens inntog i Norge, er jeg likevel ung nok til at jeg kjenner igjen mye av det som beskrives. Dessuten er det så mye som er så universelt at jeg tror de fleste vil finne ting man kan kjenne seg igjen i.

Pupertetsbeskrivelsene, følelsen av å få seg selv definert av og gjennom musikk, "konkurransen og fiendskapen" mellom nabobygder m.m er ekte og lett gjennkjennelig for de fleste vil jeg tro.

Forfatteren fortjener virkelig all den gode omtalen han har fått. Det er en fantastisk debutbok.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 01:03   #5
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anarchy in Åmot

Bor du på Modum? Kjenner jeg deg?
Nysgjerrig.

Fint med bokanbefaling. Hadde tenkt å lese uansett, av ekslokalpatriotiske grunner, men det er jo et pluss at boka er bra også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 17:58   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anarchy in Åmot

Neida, jeg bor ikke på Modum. Jeg bor i byen hvor HP og n'Perry drar for å se Star Wars.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 18:31   #7
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anarchy in Åmot

Den skal jeg lese! Takk for tipset.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no