Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-19, 20:06   #61
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Vet ikke om det teller som film i denne sammenhengen her, men jeg har aldri sett Flåklypa Grand Prix.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 10:24   #62
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det virker som om jeg har sett alle di filmene "alle" har sett. Av serier mangler jeg bl.a. GoT og Handmaids Tale, men det er mest fordi jeg vil lese bøkene.

Helt feil. Jeg har ikke set A Star is Born og bare en eller to av Avengerfilmene.

Ad. grining, jeg kan fort komme til å grine om noe blir rørende, men jeg blir oftere flau av en eller annen grunn.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 10:25   #63
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Vet ikke om det teller som film i denne sammenhengen her, men jeg har aldri sett Flåklypa Grand Prix.

Oi, jo den teller som film i denne sammenhengen og dakar deg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:00   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Vet ikke om det teller som film i denne sammenhengen her, men jeg har aldri sett Flåklypa Grand Prix.

Det teller ja, og

Men altså, jeg har ei venninne som aldri har sett Tre nøtter til Askepott, så alt er mulig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:35   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Jeg har heller aldri sett Tre nøtter til Askepott. Eller noe annet av det som går på TV i jula. Jeg så Grevinnen og Hovmesteren første gang da jeg var enten nesten eller rett over 30. Har forøvrig heller aldri sett MGP.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 11:39   #66
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Vet ikke om det teller som film i denne sammenhengen her, men jeg har aldri sett Flåklypa Grand Prix.

Den må jo telle.

Den var så populær hos eldste at vi til slutt gjemte DVD'en.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 15:37   #67
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Det er mange kinofilmer som jeg ikke har sett. Hos oss har det gått i det gutta ville se.
Jeg har ikke sett disse Musicalfilmene til Queen, Elton John, A star is born osv.
Så ikke så mye på tv på slutten av 80tallet og hele 90tallet så har heller ikke sett Østkantfolk, Cheers, Downtown Abbey.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-19, 20:27   #68
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer "alle" har sett, men ikke du....

Trainspotting

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no