Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 09:32   #381
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Eventuelt har du sagt det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 10:18   #382
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg svarer på innlegg som trigger meg på en eller annen måte. Jeg forklarte det mer enn godt nok i forrige innlegg.

Det er fint at du svarte

Men det som skjer er at Floksa blir sammenlignet med barnemishandlere og andre verre ting, hun forsvarer seg (selvsagt!), og det trigger da en reaksjon hos deg. Og når hun ikke svarer på (håpløse) spørsmål fra deg er andre klar til å overta "stafetten".

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 11:29   #383
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Denne tråden går i hvert fall på tomgang.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 11:34   #384
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Så du synes virkelig at en håndfull mennesker på internett har kunnskap nok til å vite noe om min hverdag og kunne forlange at jeg endrer mine rutiner som ikke plager en sjel bare fordi? Det er så arrogant at det finnes vel nesten ikke ord. Jeg har så mange ganger sakt jeg når jeg lar bilen gå på tomgang så gjør jeg det med grunner JEG finner gode nok. Det skal en ganske god posjon selvtro til for å sitte via nett og dømme de grunnene som ikke gode nok. Har du noen som helst erfaring med å skulle fungere som en familie i 25 til 40 minusgrader????

Det plager miljøet, og det er en grunn til at det er ulovlig.

Videre fortalte du at du lot bilen stå på tomgang her om dagen fordi du skulle levere noe på politistasjonen. Hvor i all verden bor du som har så mange minusgrader nå i november?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:12   #385
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Så du synes virkelig at en håndfull mennesker på internett har kunnskap nok til å vite noe om min hverdag og kunne forlange at jeg endrer mine rutiner som ikke plager en sjel bare fordi? Det er så arrogant at det finnes vel nesten ikke ord. Jeg har så mange ganger sakt jeg når jeg lar bilen gå på tomgang så gjør jeg det med grunner JEG finner gode nok. Det skal en ganske god posjon selvtro til for å sitte via nett og dømme de grunnene som ikke gode nok. Har du noen som helst erfaring med å skulle fungere som en familie i 25 til 40 minusgrader????

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det plager miljøet, og det er en grunn til at det er ulovlig.

Videre fortalte du at du lot bilen stå på tomgang her om dagen fordi du skulle levere noe på politistasjonen. Hvor i all verden bor du som har så mange minusgrader nå i november?

Om du legger godvilja til så skjønner du det nok...

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 13:22   #386
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Denne tråden går i hvert fall på tomgang.

Ikke sant? Spørsmål og svar på repeat, og Sitron som ironiserer over skrivefeil.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no