Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 20:02   #41
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Fordi kommentaren din gjerne går til disse som blir sure for at ingen tenker likt/ulikt som dem. Jeg tror f.eks. ikke jeg hadde blitt nevnt så ofte hadde det ikke vært for at jeg startet tråden, og har ganske sterke meninger omkring en del tema. Jeg synes ikke det er negativt å ikke bli nevnt, ei heller glemt.

Det var ikke derfor jeg ikke gjorde det. Jeg kan jo utdype hvorfor jeg nevnte akkurat Esme, selv om jeg også skrev litt om det tidligere. Jeg tror det er mange som ofte har en mening om noe, men som gjerne velger å ikke si hva de egentlig synes for å slippe å havne i en konfrontasjon. Jeg setter pris på dem som tør å si akkurat hva de har på hjertet og samtidig greier å diskutere saklig.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:04   #42
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Maximillia var den første jeg tenkte på. Jeg er også veldig ofte enig med Teofelia, MinaX og Esme.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:05   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Når det gjelder skrivestil, synes jeg blant andre Kanne, Maximillia, Skilpadda og DM (i tillegg til de jeg ofte er enig med) har en varm, forståelsesfull og ryddig måte å skrive på. Det er nærmest umulig å misforstå det de sier (med mindre man er uenig og gjerne legger vrangviljen til, da).

Sitron, Safran, Esme, Kirsebær, Liven og aC, f.eks., skriver gjerne med futt, fra levra og i klartekst. Gjerne én til to linjer også.

Jeg startet disse to trådene hovedsaklig for at i tillegg til fascinasjon jeg har for språket, blir jeg ganske interessert (og fascinert) over hodene som forfatter ordene også. Hvordan de er skrudd sammen, hva de tenker om andres skrivestil osv.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:13   #44
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Sånn på sittende fot kan jeg ikke si det er noen som skiller seg ut når det gjelder hvem jeg er oftest er enig med. Det varierer nok fra tema til tema.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:13   #45
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Eg trur ikkje det er nokon her inne eg er heilt samd med om alt, men 007, aC, Safran, Skremmern, Esme og Irma er folk eg opplever at eg veldig ofte er på linje med. Eg likar best å diskutere i klartekst og får ofte godfrysningar på ryggen over herleg argumentasjon, sjølv om eg ikkje nødvendigvis er samd i standpunktet.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:17   #46
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg blir varm om hjerte når Ulvefar skriver om dyr!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:39   #47
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Skremmern ofte. Skilpadda også. Ming, ~TM~, Kanina, Bauche, et.c.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:53   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?


Nå har jeg rast gjennom tråden femten ganger og ingen har nevnt meg. Ja, ja..der fikk jeg den. (Var vel ingen bombe akkurat. )
Nå har jeg jo egentlig sagt hvem jeg ofte er enig med i den første tråden (en liten misforståelse) men jeg kan jo gjenta: Mest treff på Zoe, deretter stiller mange ganske likt. Måtte le litt, for jeg ser at mange har nevnt bina i den andre tråden. Hun har jeg faktisk vært enig med noen ganger, (kanskje ikke så overraskende) men også veldig uenig med. (Tror det var i en skolediskusjon?)
Når det er sagt, er jeg dårlig på å huske nick og diskusjoner. Så lenge har jeg heller ikke vært her, derfor er det vanskelig å plassere meninger på de ulike nickene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:55   #49
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Skilpadda, Elinblu og Maximillia er de første jeg kommer på. Og i tillegg kommer en del brukere som ofte sier/mener ting jeg er enig i, men ordlegger seg på en måte som kanskje ødelegger for budskapet av og til.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:14   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Skremmern ofte. Skilpadda også. Ming, ~TM~, Kanina, Bauche, et.c.

Pussig at du skulle nevne ~TM~, for hun og du er kanskje de to jeg desidert sjeldnest var enig med i gamle dager. Det har gått seg litt til, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:16   #51
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Ofte enig med deg Skremmern jeg. Spesielt barnehagediskusjonene.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:17   #52
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Pussig at du skulle nevne ~TM~, for hun og du er kanskje de to jeg desidert sjeldnest var enig med i gamle dager. Det har gått seg litt til, da.

Jeg har tenkt mye på den tida faktisk i ettertid.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 00:33   #53
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg er ofte enig med Divine, har jeg merket. Og sikkert mange andre, men stort sett varierer det fra sak til sak. Synes det er forskjell på hvem som er gode til å formulere seg og hvem man faktisk er enig med, for de som formulerer seg godt klarer kanskje å overbevise mange.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 01:09   #54
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Skilpadda. Hun sier rett og slett aldri noe feil.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det hender at jeg er enig med meg selv. Ikke ofte, men det skjer. Da blir jeg glad.

Er det mulig å være uenig med Skilpadda?!?

Jeg leser ikke alltid de mest engasjerte (lengste) diskusjonene fordi jeg veldig ofte kommer veldig sent over dem. Men hvis jeg skulle nevne bare én så må det bli Skilpadda. Hun er en mester til å si det riktige på den rette måten.
Ellers nikker jeg ofte til innlegg av Skvetten, Inagh, aC, kie. Det er de jeg husker nå.

  Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 02:09   #55
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Helt klart Skilpadda.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:24   #56
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Det er mange jeg er enig med i noen diskusjoner, men ikke i en annen. Det kommer vel litt an på humøret, hva diskuteres osv.
Det er ingen som skiller seg spes ut, men jeg synes Skilpadda har en helt egen evne til å formidle ting på en flott måte.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:32   #57
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Som min gamle sjef alltid sa; om du og jeg alltid er enige, så er minst en av oss overflødig.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:38   #58
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Madam Mim.
Vi kan for all del være uenig, og jeg kommer aldri til å stemme SV, men likevel så er hun en av dem som jeg er mest enig med.
Og nolo, og Ole Brumm og Blå. Og annemede.


Det er mange her inne som har en god del av de samme synspunktene som meg, og jeg har ingen intensjoner om å ramse opp hele hurven. De jeg har nevnt kommer nok lettere frem fordi jeg har truffet dem ofte IRL.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:45   #59
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Lurer på om det kan være Mim.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:54   #60
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Føler vel ikke at jeg er her nok til å ha fått en klar fornemmelse for hvem som mener hva i alle forskjellige saker, men jeg vil svare. Jeg er ofte enig i innleggene til Karima, Elinblu, Inagh, DM, guniss, og Esme. Og Skilpadda og Polyanna som alltid skriver ryddig og bra. Zoe og Jessica kan jeg være både enig og uenig med i forskjellige saker. De har begge mye medmenneskelighet, men er nok litt for "alternative" for meg har jeg også lagt merke til.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
popularitetskonkurranse


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no