Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 16:30   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Line*,Vimjer, Angeilque og Blondie tror jeg jeg ofte er enige med. Jeg innbiller meg at de tre første er omtrent på min alder så jeg har kanskje det i tankene når jeg leser innleggene deres.
Men jeg synes egentlig ikke det er så stor uenighet her inne, ihvertfall ikke i saker som er viktige for meg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:18   #22
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg er veldig ofte enig med Skremmern.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:21   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg er ofte enig med nolo, Kanne, Alfa, Maximillia, Mim og Anne. Jeg diskuterer mest med Mim, men hun er likevel en av de jeg er mest enig med.

Jeg er ofte enig med aC også, men hun nevner ikke meg og da skal søren meg ikke jeg nevne henne heller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:36   #24
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg er nok oftes enig med guniss, Canisa, Iset, Fibi, 007, Joika og aC. Men det kommer jo veldig an på tema for diskusjon- regner med at alle disse står for mange ulike meninger i mye og mangt!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:37   #25
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Det er veldig mange jeg ofte er enig med. Ingen nevnt ingen glemt. Allikevel nevner jeg Esme, fordi hun alltid tør å si det hun mener på en veldig saklig måte.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:39   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Skremmern og Safran, tror jeg. Pluss mange andre, selvsagt. Men det kommer jo an på hvilket tema vi diskuterer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:41   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Ingen nevnt ingen glemt. Allikevel nevner jeg Esme, fordi hun alltid tør å si det hun mener på en veldig saklig måte.



Hva er denne greia med "ingen nevnt, ingen glemt?" Jeg trodde vi tilbakela sånt tøys da vi emigrerte fra DIB for hundre år tilbake?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:44   #28
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Hva er denne greia med "ingen nevnt, ingen glemt?" Jeg trodde vi tilbakela sånt tøys da vi emigrerte fra DIB for hundre år tilbake?

Tenk for at jeg mener det. Hvis jeg skal begynne å ramse opp blir det garantert glemt noen. Og jeg nevnte jo en bruker da.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:45   #29
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg synes det varierer fra tema til tema.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:04   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Det hender at jeg er enig med meg selv. Ikke ofte, men det skjer. Da blir jeg glad.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:05   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Som sagt, så varierer det veldig.
Men jeg finner meg ofte veldig enig med Bluen, Skilpadda og aC.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:12   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Tenk for at jeg mener det. Hvis jeg skal begynne å ramse opp blir det garantert glemt noen. Og jeg nevnte jo en bruker da.

Jeg synes den "ingen nevnt, ingen glemt"-greia er fryktelig barnslig, men then again, noen tolker denne tråden som en popularitetskonkurranse, så da er jeg sikkert med-barnslig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:17   #33
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Guniss og kirsebær.

Når jeg tenker meg om så vet jeg egentlig ikke om jeg alltid tenker så likt med kirsebær, men jeg liker måten hun skriver på veldig godt iallefall

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:19   #34
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det hender at jeg er enig med meg selv. Ikke ofte, men det skjer. Da blir jeg glad.

Da kan vi iallefall konkludere med at vi to tenker forskjellig. Jeg blir som regel veldig fort enig med meg selv. Men det kan komme folk og kludre det til altså. Sånne som deg for eksempel.

Jeg synes det er vanskelig å si hvem jeg oftest er enig med på FP. Sånn helhetlig så mistenker jeg at er veldig på linje med DM og Fadese. Esme, Ulvefar, aC, Fnatten, Teofelia og sikkert en haug med andre merker jeg også at jeg som oftest nikker meg igjennom innleggene til. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg liker dem bedre enn de jeg ikke like ofte føler at jeg er enig med. Sånn med tanke på poppiskonkurranse og sånt.

Skremmern (spesielt gamle-Skremmern :lokker: ) og Esme er av typen som ofte sier det jeg tenker inni hodet, men som jeg av en eller annen grunn ikke klarer å få skrevet.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:20   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Det varierer en del fra tema til tema, men Polyanna er nok det nærmeste jeg kommer en åndelig tvilling. (Hadde hun bare vært sosialist, tror jeg at jeg hadde hatt sammenfallende meninger med henne på omtrent alt. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:23   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Åkei. Liven. Og så tror jeg at jeg ikke nevnte Monsoon, Alfa og Scarlett, eller Heiko, og i det hele tatt, det er for mange, jeg klarer ikke huske alle i en omgang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:25   #37
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes den "ingen nevnt, ingen glemt"-greia er fryktelig barnslig, men then again, noen tolker denne tråden som en popularitetskonkurranse, så da er jeg sikkert med-barnslig.

Så uansett kontekst er det barnslig? Hvorfor det i mitt tilfelle? Jeg sier jo hvorfor jeg ikke gidder begynne å ramse opp, det er veldig mange jeg ofte er enige med.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:28   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Ja, jeg tullet altså.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:51   #39
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Så uansett kontekst er det barnslig? Hvorfor det i mitt tilfelle? Jeg sier jo hvorfor jeg ikke gidder begynne å ramse opp, det er veldig mange jeg ofte er enige med.

Fordi kommentaren din gjerne går til disse som blir sure for at ingen tenker likt/ulikt som dem. Jeg tror f.eks. jeg ikke hadde blitt nevnt så ofte hadde det ikke vært for at jeg startet tråden, og har ganske sterke meninger omkring en del tema. Jeg synes ikke det er negativt å bli nevnt, ei heller glemt.


Sist redigert av Skremmern : 18-12-08 kl 19:59.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:55   #40
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Det må bli DM, Safran, Esme og Sitronen. Uansett varierer det fra sak til sak, men det er nok de innleggene fra disse fire jeg oftest føler at jeg er enig med.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
popularitetskonkurranse


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no