Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 16:42   #41
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg hadde egentlig aldri trodd at vi skulle få populær/upopulærtråder her inne.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 16:42   #42
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Det har vi da hatt før.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 16:42   #43
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg vil heller si hvem jeg er mest enig med. Det er egentlig mange, men Zöe og Hattifnatten har mye klokt å komme med. Det er gjennomtenkt og nyansert. Jeg oppfatter dem som mennesker som prøver å tenke fra flere sider og ikke har låst seg i en tanke.

Jeg liker ikke å diskutere med enkelte som mangler respekt for sin motdebattant fordi man ikke er enig. Jeg ønsker å forholde meg til sak og ikke person.

Kasia: Jeg slår ikke altså ;-)

Jessica, det er en annen tråd der du kan fortelle hvem du tenker likt med.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 16:45   #44
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jessica, det er en annen tråd der du kan fortelle hvem du tenker likt med.

Oki... den har jeg ikke sett... Er ikke så aktiv her nå om dagen.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 16:46   #45
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har vi da hatt før.

Det har i så fall gått meg hus forbi. Men jeg har nok vært uoppmerksom.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 16:54   #46
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Kommer veldig an på tema. Det skal godt gjøres å finne noen man ikke er enige om noe som helst med.

Den som slo meg først i denne tråden var deg, Skremmern, jeg ville nemlig ikke funnet på å starte en tråd som denne.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 17:03   #47
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kommer veldig an på tema. Det skal godt gjøres å finne noen man ikke er enige om noe som helst med.

Mange av de jeg kan være veldig uenig med i en sak er jeg veldig enig med i en annen.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 17:05   #48
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns du er teit også, Maz.

Hæ, har jeg kalt deg teit?

Men du har helt rett, jeg er teit.

Så teit at jeg faktisk blir litt berørt av slike komentarer, enten det er til meg eller mot andre, men det er vel sikkert meningen også.


Sist redigert av Maz : 18-12-08 kl 18:28.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:10   #49
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

I diskusjoner rundt oppdragelse, permisjon, barnehage og liknende er ofte Skremmern og jeg i hver vår enda av skalaen. Men jeg synes likevel hun har mange fine tanker rundt de temaene, og setter stor pris på at gode argumenter kommer fram, selv om jeg kan være helt uenig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:16   #50
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Kommer veldig an på tema. Det skal godt gjøres å finne noen man ikke er enige om noe som helst med.

Den som slo meg først i denne tråden var deg, Skremmern, jeg ville nemlig ikke funnet på å starte en tråd som denne.

Hvorfor ikke?


Sist redigert av Skremmern : 18-12-08 kl 18:23.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:23   #51
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Ingen spesielle. Jeg opplever å være totalt uenige med noen i en tråd og syns de er fantastisk smarte i en annen tråd.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:28   #52
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Hæ, har jeg kalt deg teit?

Sitron lider av forfølgelsesvanvidd og tror at alle ikke navngitte enkelte er en henvising til henne selv.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:29   #53
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

....... Jeg opplever å være totalt uenige med noen i en tråd og syns de er fantastisk smarte i en annen tråd.

Sånn har jeg det også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:31   #54
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Mange av de jeg kan være veldig uenig med i en sak er jeg veldig enig med i en annen.

Samme her.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:40   #55
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.897
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Macy er nok den jeg først tenker på, dernest Jessica og Skremmern.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:44   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg tenker veldig ulikt Tinetoff og Skilpadda, men det er ikke dermed sagt at jeg er uenig med dem. Vi tenker bare på veldig forskjellig måte (og er veldig forskjellige i RL også.) Men jeg liker dem veldig godt altså. Og jeg er ofte enig med dem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:50   #57
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Uten å nevne noen spesielle så er det ikke nødvendig standpunktet i en diskusjon som gjør meg uenig, men diskusjonsmetodene.Når det ender i uskaligheter, og man misforstår med vilje for å kverrulere med enkelte.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 18:56   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg hadde egentlig aldri trodd at vi skulle få populær/upopulærtråder her inne.


Er det snakk om hvem som er populær og ikke når man snakker om hvem man tenker ulikt /likt som?

Skremmern og jeg har vel fastslått mange ganger at vi fungerer grunnleggende veldig forskjellig. Det er mange ting vi er enige om, men i det store og hele er vi bygd opp på veldig forskjellige måter.

Bina og jeg tenker ikke så fryktelig forskjellig tror jeg, men når tankerekken er tenkt ferdig og vi skal si hva vi mener om en sak så befinner vi oss ofte i hver vår ende av noe. Så da skjønner jeg ikke at vi kan ha tenkt samme tankene fra begynnelsen av.

Jeg føler at jeg tenker så ulikt så mange på et eller annet plan.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:05   #59
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Dette har aldri handlet om populær/upopulær fra min side i hvertfall, jeg syntes det var et ryddig stilt spørsmål.

Når det er sagt, tror jeg nok Mim og Bina er dem jeg er lengst unna i endel saker.
På den annen side kan jeg være helhjertet enig med dem begge i andre - så det kommer veldig an på.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:05   #60
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Veit ikke. Sikkert alle.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no