Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 14:32   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Det er ikke en sånn "de er domm og jeg er smarth"-greie, men hvem tenker du veldig ulikt fra på FP? Hvem sine meninger, sånn all over, skiller seg mest fra dine egne? Jeg tenker ikke nødvendigvis på én spesifikk sak, men sånn generelt, hvem er din rake motsetning, nærmest?

Legger til at det at man er forskjellige trenger ikke bety noe negativt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:34   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Denne må jeg tenke litt på, men min første innskytelse var jo deg.
Kanskje ikke i alle saker forresten.
Let me get back to u.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:35   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg vet i hvertfall at jeg er ganske ulik Mim, for hun engasjerer seg ca 100% mer politisk enn hva jeg gjør og er så flink til å lage mat og bake.

Jeg er nok også ganske ulik deg, tror jeg Skremmern, for du er ca 100% mer tålmodig med unger enn jeg er. Jeg hadde aldri klart å være hjemme med barna så mye som du er.

Jeg tror nok jeg er ganske ulik Enhjørning og Angelique, sånn i klesstil.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:35   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Viktig å ikke tenke på det ferskeste eller den diskusjonen man ropte høyest i. Sånn all over, lixom.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:36   #5
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Kroppslig sett er jeg ulik mannfolka.
Håper jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:38   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg vet i hvertfall at jeg er ganske ulik Mim, for hun engasjerer seg ca 100% mer politisk enn hva jeg gjør og er så flink til å lage mat og bake.

Jeg er nok også ganske ulik deg, tror jeg Skremmern, for du er ca 100% mer tålmodig med unger enn jeg er. Jeg hadde aldri klart å være hjemme med barna så mye som du er.

Jeg tror nok jeg er ganske ulik Enhjørning og Angelique, sånn i klesstil.

Jeg er ikke alltid like tålmodig nei, bare spør storesøster etter at hun lå begge bena oppi pepperkakedeigen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:38   #7
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Det var et vanskelig spørsmål, jeg har nok vært litt for lite aktiv til å kunne svare på det spørsmålet føler jeg. Jeg kan være totalt uenig med enkelte i en diskusjons mens jeg i en annen diskusjon kan være helt enig med den samme brukeren.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:40   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Det som er fint med FP er at man er litt flinkere til å skille sak og person.

I mange ting er jo mye uenig med nettopp deg, Skremmern. Som f.eks. barnehager og en del barneoppdragelse. Uten at jeg egentlig legger noe negativt i det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:42   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det som er fint med FP er at man er litt flinkere til å skille sak og person.

I mange ting er jo mye uenig med nettopp deg, Skremmern. Som f.eks. barnehager og en del barneoppdragelse. Uten at jeg egentlig legger noe negativt i det.


Sånn tenker jeg også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:44   #10
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Har en følelse av at jeg ofte ser ting fra en annen side enn rine (samt Bina og Bønna om de ennå er her), men ikke alltid selvsagt.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:47   #11
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg er veldig ulik Hans Kristian, eller hva det nå var han het.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:50   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det som er fint med FP er at man er litt flinkere til å skille sak og person.

I mange ting er jo mye uenig med nettopp deg, Skremmern. Som f.eks. barnehager og en del barneoppdragelse. Uten at jeg egentlig legger noe negativt i det.


Dette er jeg stort sett enig i

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:51   #13
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Har tenkt litt:
Jeg må ta forbehold om at jeg ikke har vært her så lenge, og derfor ikke har fått med meg hva så veldig mange av brukerene står for. Det blir derfor de som markerer seg mest jeg får ta utgansgpunkt i.
Den jeg er mest enig med, i de fleste tråder, er faktisk Zoê.
Jeg tror jeg har en del av de samme synspunktene som Skremmern når det gjelder dette å tilbringe tid med barn/synet på barnehager. (Jeg jobber fullt nå, men har jo ganske store barn.)
Ellers så husker jeg aborttråden godt. Der klarer jeg ikke å ta helt standpunkt , heller mest mot fri abort, men støtter på en måte mer Skremmern syn på dette med liv/ikke liv enn Mims. (Det er de jeg husker som ytterpunktene i diskusjonen.)
Skilpadda er jeg ofte enig med, men det skal jo godt gjøres å ikke være enig med henne. Mer diplomatisk virveldyr skal man lete lenge etter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:51   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg er veldig ulik Hans Kristian, eller hva det nå var han het.

Jeg håper dypt og inderlig at det ikke er en sjel på FP som ønsker å være lik ham.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:51   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg føler at jeg og macy lever på forskjellige planeter. Ellers er det mange jeg er veldig uenig med i enkelte saker, men som jeg er enig med i andre saker. Nenne og jeg deler nok ikke akkurat syn på likestillingsspørsmål. Skremmern og jeg er nok uenige i forhold til barnehage. Veronal er på et annet sted enn meg politisk, men jeg føler at vi deler en del synspunkter i forhold til likestilling og kjønn. Jeg synes det er mer slitsomt å diskutere med folk jeg synes har andre holdninger og syn på hvordan man diskuterer, enn folk jeg er uenig med i forhold til sak.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:53   #16
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Tja, her er det mye å ta av. Sånn intuitivt vil jeg si at jeg er veldig ulik Madam Mim. Men så er det noe der som sier meg at når alt kommer til alt, så er vi muligens en anelse like. Mulig hun har større pupper enn meg, annet kjønn, og kan mer om bilstoler og oppskrifter, har et annet politisk syn, men i sum tror jeg pinadø det er nokså lite som skiller. Så der svarte jeg jo ikke på spørsmålet. Må tenke over den her.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:54   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Skalvise. For å svare på mitt eget spørsmål.

Jeg tenker veldig ulikt fra spesielt Mim, men også macy (som er kanskje Mims rake motsetning?), Teofelia, aC, Tinetoff og Tjorven. Vi står ofte på hver vår side i de "viktigste" debattene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:56   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Den jeg er mest enig med, i de fleste tråder, er faktisk Zoê.

Jeg senser en Spin off.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:56   #19
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er mer slitsomt å diskutere med folk jeg synes har andre holdninger og syn på hvordan man diskuterer, enn folk jeg er uenig med i forhold til sak.

Her tenker jeg hvertfall likt som Irma.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:57   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er mer slitsomt å diskutere med folk jeg synes har andre holdninger og syn på hvordan man diskuterer, enn folk jeg er uenig med i forhold til sak.

Veldig enig. Jeg senser enda en Spin Off.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no