Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frøken Norge-nytt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 23:28   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Frøken Norge-nytt

Noe så lite interessant... Kan ikke fatte at de gidder holde sånne konkurranser jeg?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 23:48   #2
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Jeg skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å være med på sånt, jeg. Ikke noe stort brennende ønske, men artig hadde det vært.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 00:00   #3
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Minner meg om god gammaldags fesjå!!!

  Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 00:41   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøken norge nytt

H E Y !!!!!


__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 09:16   #5
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

H E Y !!!!!


Oi, her var det noen som ble tråkket på tærne

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 09:32   #6
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Hver sin smak Ikke noe for meg ihvertfall.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 19:01   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Tåpelig fjas!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 20:52   #8
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Jeg sliter med å ta de på alvor. "Hva er du god i da?" "Jeg er god til å være pen..!"

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 20:54   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg sliter med å ta de på alvor. "Hva er du god i da?" "Jeg er god til å være pen..!"


"og så er jeg opptatt av krig og fred og sånn..."

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:14   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Også denne klassiske frasen. "Jeg ser på dette som en unik mulighet til å så oppleve masse spennende mennesker og forskjellige kulturer..lalalallalala".

Håper JEG er finest. For DA har man gjort seg fortjent liksom.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:16   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøken norge nytt

fremdeles

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:20   #12
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Miss Norway, du er jo unntaket som bekrefter regelen, ikke sant?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:24   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøken norge nytt

J er så moden at nå KAN j ALT om krig å fred å politikk å religion å sånt.
Åsså er jeg veldi PEN åsså å d hjelper for ALT.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:28   #14
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Dere asså....
En veldig god studievenninne av meg har fortid som miss Norge, men det er jo bare en bitteliten del av livet hennes, og ikke en betydningsfull del. Etter miss Norge-året gikk hun tilbake til studiene, og tok en utmerket mastergrad på normert tid.

Tror det er en artig og annerledes erfaring, (litt mer Glamour-style backpacking) - men ikke noe mer enn det.

Ikke mobb kameraten min!!!!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:30   #15
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Nå ser jeg ingen grunn for å fortsette med denne konkuransen, Miss Norway er kåret en gang for alle og vi har henne heldigvis her inne sammen med oss!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:45   #16
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Må bare si at jeg selv om jeg er miss så er jeg slett ikke så dum i skallen og arbeider hardt for fred og sånnt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg crown.jpg (13,7 KB, 48 visninger)
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:47   #17
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Dere asså....
En veldig god studievenninne av meg har fortid som miss Norge, men det er jo bare en bitteliten del av livet hennes, og ikke en betydningsfull del. Etter miss Norge-året gikk hun tilbake til studiene, og tok en utmerket mastergrad på normert tid.

Tror det er en artig og annerledes erfaring, (litt mer Glamour-style backpacking) - men ikke noe mer enn det.

Ikke mobb kameraten min!!!!

Joda, jeg kan gjerne være med og hylle venninnen din - for mastergraden hennes. Det er det å skulle vinne noe bare uten å gjøre noe for det annet enn å ha fått utlevert et litt finere utseende enn gjennomsnittet jeg sliter med å ta på alvor.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:59   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Dere asså....
En veldig god studievenninne av meg har fortid som miss Norge, men det er jo bare en bitteliten del av livet hennes, og ikke en betydningsfull del. Etter miss Norge-året gikk hun tilbake til studiene, og tok en utmerket mastergrad på normert tid.

Tror det er en artig og annerledes erfaring, (litt mer Glamour-style backpacking) - men ikke noe mer enn det.

Ikke mobb kameraten min!!!!

'


Jeg sier ikke at man må være stokk dum for å være med på noe sånt. Jeg bare kan ikke FATTE at det er marked for sånne arrangementer lenger.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 14:34   #19
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

'


Jeg sier ikke at man må være stokk dum for å være med på noe sånt. Jeg bare kan ikke FATTE at det er marked for sånne arrangementer lenger.

Jeg, derimot, kan ikke helt fatte hvorfor folk er så kritiske

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 15:07   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frøken norge nytt

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Jeg, derimot, kan ikke helt fatte hvorfor folk er så kritiske

Hehe. Er vel lov å si at man syntes et tv-konsept er dustete?
Jeg syntes ikke det er å være kjempekritisk. Uansett så mener jeg det er bra å være kritisk. Generelt. Man skal ikke sluke alt.
Var innom "bisnissen" selv da jeg var 17 btw. Syntes det var like teit da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no