Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-13, 18:29   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Noen som vet om noen? Trenger puddel-klipp. Ikke frisyre, men sportsklipp.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 18:36   #2
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Har du meldt deg inn i den puddelgruppa jeg tipset deg om på FB? Der er det helt sikkert noen som kan tipse deg om det.
Du vurderer ikke å klippe selv da?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 18:44   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Har du meldt deg inn i den puddelgruppa jeg tipset deg om på FB? Der er det helt sikkert noen som kan tipse deg om det.
Du vurderer ikke å klippe selv da?

Nei, for jeg er ikke på fb. Men mannen er. Må sjekke det opp igjen, det du nevnte, jeg har glemt det. Jo, vi skal klippe selv etterhvert. Det var planen. Men vi har ikke meget oss til å kjøpe klippemaskin ennå. Dessuten må jeg ærlig innrømme at det er lite samarbeidsvilje hos denne valpen, vi får ikke klippet klør selv om to personer holder henne. Jeg må innrømme at det frister å bare betale for å få gjort hele dritten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 19:25   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Jeg forstår det veldig godt. Valpen vår er fint lite samarbeidsvillig på dette området hun også. Kloklipp overlater jeg til andre, men vi øver stadig på pote/snuteklipp. Det koster ikke så mye å få klipt en dverg, men med en stor blir prisen deretter, så vi satser på at vi får det til etterhvert.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 19:26   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Lenes Hundesalong på Ålgård er jeg veldig fornøyd med.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 20:57   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Lenes Hundesalong på Ålgård er jeg veldig fornøyd med.

Takk! Har du puddel? Hva koster det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 12:41   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk! Har du puddel? Hva koster det?

Har (hadde.. Døde forrige uke) en bichon frise. Tok med bilde av hvordan jeg ønsket henne klippet så fikset Lene det
Betalte 350kr

http://www.leneshundesalong.com/

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 12:55   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flink hundefrisør i Stavanger-området?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Har (hadde.. Døde forrige uke) en bichon frise. Tok med bilde av hvordan jeg ønsket henne klippet så fikset Lene det
Betalte 350kr

http://www.leneshundesalong.com/

Tusen takk!

Så leit med hunden din.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no