Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-17, 12:12   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og så tror jeg dere treffer et sårt punkt. Jeg frykter at svigerfamilien ikke kommer til å prioritere mine unger og ta seg turen hvis det arrangeres konfirmasjon. Dermed blir det enda mer åpenlyst hvor bortprioritert de er, og det ønsker jeg egentlig å skåne dem for.

(De kom ikke i dåpen til knerten. De glemmer konsekvent bursdagen hans. De er stadig vekk i Oslo uten å informere oss og uten å stikke innom enda de bor på hotell rett i nærheten. Jeg mener at frykten er helt reell. ..... og jeg aner ikke hvorfor det er sånn. )

Vi har det litt på samme måten. Og jeg er todelt: det er sårt om de ikke gidder å komme, men det er samtidig litt surt om vi skal betale en kuvertpris på nesten 700 kr for å ha dem der. Men vi har alltid vært nødt til å ha fokus andre steder og på andre mennesker enn dem som i relasjon skulle stått oss nærmest. Vi har mange venner som er like [mer] selvskrevne gjester i barnas konfirmasjoner som nær slekt. Og det er dem jeg gleder meg til å feire sammen med, og som barna tross alt har sett mest til i løpet av årene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no