Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen GTA-fans her?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 02:26   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen GTA-fans her?

GTA er jo omtrent religion for meg, jeg er besatt av spillene og har vært det siden GTA3 kom ut i 2001.

http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4/

:danser:

Siden det kun kommer til PS3 må jeg vel bare finne ut en måte å bla opp 5000,- kr på, for jeg MÅ jo ha det!!! Blir syk av å vente.

GTA VCS kommer forresten på PS2 snart, over fra PSP.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 08:30   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Nope, her er det Gran Turismo det går i.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 10:27   #3
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

:danser:

Siden det kun kommer til PS3 må jeg vel bare finne ut en måte å bla opp 5000,- kr på, for jeg MÅ jo ha det!!! Blir syk av å vente.

Det skal komme til Xbox 360 samtidig da i følge Rockstar, og den er jo litt billigere. Jeg har ikke nytt konsoll, og har ikke bestemt meg for hva/hvilke jeg kommer til å trenge heller, men jeg heller litt mot PS3 og Wii, men siden ingen av spillene jeg ha har kommet på noen av konsollene enda, så har jeg god tid; GTA IV, Gran Turismo 5, Metroid Prime, Resident Evil 5.

GTA IV kommer vel neppe til Europa før neste år uansett

Ben "Looks trustworthy. Doesn't need to show id." Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 12:59   #4
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Holder på med GTA: SA nå og kan ikke vente på GTA:VCS.... har allerede bestilt den!!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 13:33   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Holder på med GTA: SA nå og kan ikke vente på GTA:VCS.... har allerede bestilt den!!

Har du spilt Vice City? VCS er bare en prequel til VC, så jeg anbefaler deg å prøve det andre først, men det har du sikkert allerede.
SA er fantastisk! Jeg har spilt gjennom hele flere ganger og har 96 % complete nå.

Morsomt å spille GTA3 og Liberty City Stories (LCS), man ser forskjellene i byen om man er kjent (jeg er jo mer kjent i den byen enn der jeg bor ). Feks. er Rockford-tunnellen enda ikke ferdig bygget i LCS, og man må ta ferje fra øy til øy, mens i GTA3, som jo kom ut FØR LCS, er ferjene borte og tunnellen ferdig. Artig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 13:42   #6
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har du spilt Vice City? VCS er bare en prequel til VC, så jeg anbefaler deg å prøve det andre først, men det har du sikkert allerede.
SA er fantastisk! Jeg har spilt gjennom hele flere ganger og har 96 % complete nå.

Morsomt å spille GTA3 og Liberty City Stories (LCS), man ser forskjellene i byen om man er kjent (jeg er jo mer kjent i den byen enn der jeg bor ). Feks. er Rockford-tunnellen enda ikke ferdig bygget i LCS, og man må ta ferje fra øy til øy, mens i GTA3, som jo kom ut FØR LCS, er ferjene borte og tunnellen ferdig. Artig.

Har spilt alle... til og med en beta versjon til PS1... det var først da jeg fikk øynene opp for GTA...siden har det blitt råere og råere...

Nå leker jeg meg med Lara Croft og Tomb Raider Legends

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 13:43   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Hehe ja, jeg begynte å få dilla da jeg spilte GTA1 og GTA2, men først da GTA3 kom ut som 3D-versjon ble jeg fullstendig hekta, og har vært det siden. Venner og familie bare ler av meg, de har aldri opplevd eller hørt om noen som er like gal etter GTA som meg.

Hvor lenge kan du fly dodoen i GTA3 da?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 15:25   #8
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe ja, jeg begynte å få dilla da jeg spilte GTA1 og GTA2, men først da GTA3 kom ut som 3D-versjon ble jeg fullstendig hekta, og har vært det siden. Venner og familie bare ler av meg, de har aldri opplevd eller hørt om noen som er like gal etter GTA som meg.

Hvor lenge kan du fly dodoen i GTA3 da?

Har flydd i flere timer...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 16:28   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen GTA-fans her?

Okei da, samme som meg. Og jeg som skulle skryte litt.

Tok en stund før jeg klarte teknikken, men nå kan jeg fly helt til jeg evt. krasjer eller ikke gidder mer. Syns faktisk dodoen er enklere å fly enn Skimmeren i SA nå. Men helikopterne i SA er jo et sant helvete å fly.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no