Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

91 medlemmer med 2000+ innlegg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-07, 15:00   #81
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja guri det hadde jeg nesten glemt. Det hadde vært noe det. Vi hadde helt sikkert hatt godt av det begge to!

Det var et par utrolig teite menn vi kastet bort noen år på som hadde hatt veldig godt av å bli parkert i gamlelandet mens vi gjorde noe annet! De er jo dumpet nå, men det hadde kanskje skjedd litt før.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 15:03   #82
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Snakk om storsløsing du! Godt vi ble kvitt dem til slutt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 19:46   #83
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Det er faktisk bare 90 medlemmer som har mer enn 2000 innlegg.

54 har mer enn 3000, 27 har mer enn 4000, 19 har mer enn 5000, og 1 har mer enn 10000. 169 har mellom 500 og 2000 innlegg. 156 har mellom 100 og 500 innlegg.

96 har mer enn 1000 ryktepoeng, 52 har mer enn 2000, 15 har mer enn 4000 og 2 har mer enn 6000. 173 har mellom 100 og 500 ryktepoeng, 65 har mellom 500 og 1000.

202 brukere har mottatt en eller flere røde prikker, mens 152 brukere har rødprikket. Totalt er det gitt 116369 tilbakmeldinger på innlegg her på FP.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 19:49   #84
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Kult HP, jeg digger slik statistikk.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 19:51   #85
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kult HP, jeg digger slik statistikk.

Jeg også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:00   #86
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Hvilke brukere jeg føler at jeg har "kjemi" med, har lite med innleggstall å gjøre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:28   #87
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

jeg stiler ikke på Torsker med 666 innlegg...

Nei innlegg har ikke noe å si for min del.. men synes like vel M1 er en grei ting da folk kan ikke komme inn skrive 5 innlegg og lese alt på hele forumet.

ingen stoler vel på meg siden jeg er yngst og ikke har 1000innlegg engang.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg torsk.jpg (22,4 KB, 13 visninger)
Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:32   #88
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

(...)
202 brukere har mottatt en eller flere røde prikker, mens 152 brukere har rødprikket. Totalt er det gitt 116369 tilbakmeldinger på innlegg her på FP.

Jøss. Det er ganske mange tilbakemeldinger.

Hvor mange meldinger er skrevet totalt? Hvor mange røde prikker er det blant de 116369 tilbakemeldingene?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:59   #89
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

jeg stoler ikke på Torsker med 666 innlegg...

Hihi, det så jeg ikke. Men merket meg det da jeg lå på 666 ryktepoeng, det er jo enda mer evil. Sukk, nesten litt trist å poste nå og komme opp på 667 innlegg. :kjempeslem:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 21:20   #90
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

du får ta vare på bilde som jeg tok for å bevare minnet

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 21:49   #91
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Poster for å se hvor mange innlegg jeg har.
:uhyre lat:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:20   #92
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

5 til nå, så passerer du 4000.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:22   #93
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Jeg har bikka tusen.. Det trodde jeg faktisk ikke..

Er jeg her så mye?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:32   #94
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.814
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Oi! Jeg har visst et liv utenfor FP. Kan jeg få leke med dere for det?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 23:56   #95
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Poster for å se hvor mange innlegg jeg har.
:uhyre lat:

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

5 til nå, så passerer du 4000.

1 igjen, og jeg tror Missa har lagt inn årene for å unngå å havne i 4000-kategorien.

Til spørsmålet; Nei, antall inlegg er ingen god indikator.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:53   #96
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

1 igjen, og jeg tror Missa har lagt inn årene for å unngå å havne i 4000-kategorien.

Til spørsmålet; Nei, antall inlegg er ingen god indikator.

F*en. Jeg hadde tenkt det ja, men så glemte jeg hele greia. Typisk.

Men nå gir jeg 5 ryktepoeng da!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:14   #97
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.409
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, hadde det ikke vært for at vi driver og reproduserer oss i tide og utide så

Heller meg opp en Munkholm sammen med mine medgravide. Hvorfor er det oss som er mest opptatt av øl da?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:19   #98
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.409
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Tror ikke jeg blir verken mer eller mindre til å stole på om 341 innlegg.

Så for å svare på spørsmålet, det er helt andre kriterier som skal til for at jeg liker eller ikke liker medforeldre her inne. Temmelig ofte kan jeg til og med skifte mening om hvem jeg stoler på og ikke.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:19   #99
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

F*en. Jeg hadde tenkt det ja, men så glemte jeg hele greia. Typisk.

Men nå gir jeg 5 ryktepoeng da!

Jeg gir 9. :æddabædda: Jeg ga en stakkars stund 10, men så måtte "noen" stille tilbake.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 09:39   #100
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 91 medlemmer med 2000+ innlegg

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jøss. Det er ganske mange tilbakemeldinger.

Hvor mange meldinger er skrevet totalt? Hvor mange røde prikker er det blant de 116369 tilbakemeldingene?

I underkant av 1% er røde. Blant de som har fått flest røde finner vi også de som oftest gir røde prikker, et par av disse "hevnprikker". Flere av brukerene som rødprikker oftest får lite tilbake. 88 brukere har gitt 2 eller flere røde prikker. 18 har gitt flere enn 10, 7 har gitt flere enn 20. 14 brukere har fått flere enn 10 røde prikker.

Jeg har fått 3 røde her på FP.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no