Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan skrive blogginnlegg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-11, 09:33   #1
Mazaro
Fullverdig medlem
 
Mazaro sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 71
Mazaro er litt kul
Standard

Hvordan skrive blogginnlegg

Heisann.
Jeg har litt lyst å prøve meg på blogg her inne. Men jeg finner ikke ut hvor en skal trykke for å få muligheten til å skrive blogginlegg. Jeg har vært inne og laget blogg katorogi og skrevet blogg tittel, Men å skrive konkrete blogger ser jeg ikke hvor jeg skal trykke for å få opp den muligheten. Blir glad for tips.

Mazaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 09:36   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skrive blogginlegg

Hei, du må ha over 100 innlegg og 100 ryktepoeng før du får mulighet til å starte blogg.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:56   #3
Mazaro
Fullverdig medlem
 
Mazaro sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 71
Mazaro er litt kul
Standard

Sv: Hvordan skrive blogginnlegg

Takk for svar. Var godt å få det oppklart. Kunne ikke begripe hvorfor jeg ikke fikk det til. Ja da har jeg nok et stykke igjen. Ryktepoeng hva er det?

Mazaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:02   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skrive blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av Mazaro, her.

Takk for svar. Var godt å få det oppklart. Kunne ikke begripe hvorfor jeg ikke fikk det til. Ja da har jeg nok et stykke igjen. Ryktepoeng hva er det?

I kontrollpanelet ditt har du en oversikt over røde og grønne prikker som du har fått. Disse prikkene gir ryktepoeng, og det er forskjell på hvor mye ryktekraft hver bruker har å gi bort. De som gir mest gir 10 poeng.

Man får mest ryktepoeng ved å skrive noe gjennomtenkt i en av de sakligere trådene, eller ved å skrive noe morsomt (oftest også i en av de mer saklige trådene).

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:03   #5
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skrive blogginnlegg

http://www.foreldreportalen.no/forum...vb3_reputation

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:14   #6
Mazaro
Fullverdig medlem
 
Mazaro sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 71
Mazaro er litt kul
Blunk

Sv: Hvordan skrive blogginnlegg

Tusent akk for svar Esme og Torsk. Det virker litt inviklet og vanskelig. Men spennende også. Har ikke vært borti noe lignende andre steder. Blir spennende og se hvordan det blir. Vil nok bruke litt tid til å bli helt fortrolig med dette systemet.

Forresten, Jeg har tatt noen bilder av hunden min og noen videosnutter, som jeg kunne ha lyst å vise dere her. Er det lov å sette inn bilder og video her på tråden? ????????

Er så stolt av hundene mine, Er som mine barn vet dere. Når en ikke har barn selv så blir hundene som barna ens. . Og i går hadde Robin bursdag og ble 14 år. Og det er en ganske anstendig alder for en hund. Han er en flott senior om jeg får lov å si det slik.

Mazaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:15   #7
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skrive blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av Mazaro, her.

Tusent akk for svar Esme og Torsk. Det virker litt inviklet og vanskelig. Men spennende også. Har ikke vært borti noe lignende andre steder. Blir spennende og se hvordan det blir. Vil nok bruke litt tid til å bli helt fortrolig med dette systemet.

Forresten, Jeg har tatt noen bilder av hunden min og noen videosnutter, som jeg kunne ha lyst å vise dere her. Er det lov å sette inn bilder og video her på tråden? ????????

Er så stolt av hundene mine, Er som mine barn vet dere. Når en ikke har barn selv så blir hundene som barna ens. . Og i går hadde Robin bursdag og ble 14 år. Og det er en ganske anstendig alder for en hund. Han er en flott senior om jeg får lov å si det slik.

Om hundene er komfortable med det, så hvorfor ikke?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:18   #8
Mazaro
Fullverdig medlem
 
Mazaro sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 71
Mazaro er litt kul
Smil

Sv: Hvordan skrive blogginnlegg

Så flott. Nei da, hundene vil ikke ta seg nær av det. Da setter jeg det inn på presentasjons tråden.

Mazaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no