Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-14, 19:19   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Den billigste(og eneste direkte) flighten til Norwegian fra Gatwick til Stavanger har ankomst 23:10 eller noe. Det er litt vel seint for småjenter, og det blir bare kluss med søvn, trøtte unger og sliten mamma i dagevis ... Ikke ideelt når man liksom skal på ferie og ha det kjekt.

Jeg prøver å finne andre alternativer som ikke er så fryktelig dyre, men det er ikke så lett gitt. Forslag mottas med takk!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 19:33   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Hva med å reise fra annen flyplass?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 19:43   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hva med å reise fra annen flyplass?

Altså både Heathrow og Stansted er muligheter, men Norwegian har ingen avganger fra Stansted lenger, og fra Heathrow blir det SAS eller BA. Sjekket nettopp og SAS var faktisk ikke så fryktelig mye dyrere så det er jo en mulighet.

Det er faktisk en liten flyplass i byen min, ca. 15 min reise fra huset mitt, men det går jo selvsagt ingen fly til Norge.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 19:51   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Altså både Heathrow og Stansted er muligheter, men Norwegian har ingen avganger fra Stansted lenger, og fra Heathrow blir det SAS eller BA. Sjekket nettopp og SAS var faktisk ikke så fryktelig mye dyrere så det er jo en mulighet.

Det er faktisk en liten flyplass i byen min, ca. 15 min reise fra huset mitt, men det går jo selvsagt ingen fly til Norge.

Skjønner. Jeg tenkte at jeg hadde valgt å reise i London fremfor sen ankomst. Men det er vel ingen fornøyelse kollektivt med to små. Selv kjøpte jeg en retur billett med SAS, det var liten prisforskjell.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 20:01   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ryanair fra Stansted til Haugesund?

Ja, det går jo an. Da må vi jo såklart ta bussen fra Haugesund til Stavanger. Ser ut som om det blir det billigste alternativet, om enn noget mer tidkrevende.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 20:02   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Skjønner. Jeg tenkte at jeg hadde valgt å reise i London fremfor sen ankomst. Men det er vel ingen fornøyelse kollektivt med to små. Selv kjøpte jeg en retur billett med SAS, det var liten prisforskjell.

Undergrunnen med to små og tvillingvogn frister liksom ikke ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 20:06   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

SAS flyet fra Heathrow lander da også sent om jeg ikke husker feil?

Men, jentene blir eldre, ting blir enklere da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 20:33   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

SAS flyet fra Heathrow lander da også sent om jeg ikke husker feil?

Men, jentene blir eldre, ting blir enklere da.

De har da mange avganger i løpet av dagen så vidt jeg kan se.

Ja, det blir jo enklere, du har rett i det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 22:00   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativer til Norwegian fra London til Stavanger?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

De har da mange avganger i løpet av dagen så vidt jeg kan se.

Ja, det blir jo enklere, du har rett i det.

Å, har de? Kanskje bare meg som alltid har tatt det siste flyet fra London.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no