Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fikk du noe fint til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-11, 09:25   #161
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Her er det tydelig at alle "barna" får 1000kr av mine foreldre. Jeg og mannen fikk flanellsengetøy som vi ønsket oss og 700kr hver.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:09   #162
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Gyda, hvem? :nysgjerrig:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:10   #163
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.343
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Gyda, hvem? :nysgjerrig:

Ja, hvem?

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:24   #164
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Vi voksne får 600 kr hver av mine foreldre, 500 kr hver av mannens foreldre.

Vi har avtalt at vi ikke kjøper til søsken, dersom søsken har barn. Søsken som ikke har barn får gave fra oss. Søsken kjøper til våre barn/vi til deres barn.

Til nieser/nevøer/fadderbarn, ca. 300 kroner (avtalt beløp).

Har liten familie og har kuttet gavejaget mest mulig.

Barna våre får gaver for ca. 1500-2000 fra oss, alt etter hva de ønsker seg. I tillegg kommer smågaver i julestrømpe, besøk fra nissen lille julaften etc.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:33   #165
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Jeg fikk den nyeste boken til Tore Renberg (signert ), billetter til Sonny (musikalen basert på musikken til Kaisers Orchestra), litt sminke- og smykkestæsj fra svigers, sånn cupcake carrier og wilton-farger.

Ungene fikk masse Pet Shop og McQueen-stæsj, så de var også strålende fornøyde.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:33   #166
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Konsertbilletter, teaterbilletter og "Norges nasjonallitteratur" - 40 bøker kjøpt på antikvariat + mye annet fint.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 22:00   #167
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Jeg er veldig fornøyd, særlig etter en liten bytterunde med dobbelt opp.
Fikk pocketbok med Barnepiken og Saras Nøkkel og Topp10 Reiseguide London.
DVD med serien Nord og Sør.
Rosendahl høye glass som skal brukes som melkeglass.
Håndkrem og dagkrem fra Clearins pluss håndkrem fra Origins.
Brannteppe
Ullsokker/slalomsokker fra Kari Traa.
Kosepledd i juksepels som passer supert til sofaen.
Smykkesett med halskjede og øredobber i hvitt gull og perler fra mannen. Nyyydelig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 23:55   #168
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.849
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Jeg fikk så mye fint! To flasker deilig Amarone-vin, en cd med hjemmemixet musikk, en bok av Jesper Juul, badeolje og bodylotion, et lekkert Burberryskjerf i cashmere, 1000 kroner, en fin håndmalt kopp fra minstemann og en litt vindskeiv og skjønn nisse fra minstejenta. Jeg føler meg veldig heldig.
Jeg og Drømmemannen fikk en del fellesgaver også; sateng sengesett, kaffeglass fra Erik Bagger, kaffekrus fra PP, kakespade, dusj-radio, julepynt fra Villeroy&Boch, 600 kroner og konfekt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 11:59   #169
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Fekk bodhrán av min Elskede.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no