Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør samboere få automatisk arverett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 23:32   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør samboere få automatisk arverett?

....


Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 20:14.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:34   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Jeg syntes det er ok, den regelen med fem år. Men mener ikke at et barn automatisk bør gi arverett.
Noen gjør jo alt i en fei, for så at det blir slutt. Er jo faktisk lettere å spekulere i dette og da hvis man er råsleip.
Mener det bør være fem år uansett barn eller ikke. Evt at man lager kontrakt på gamlemåten.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:49   #3
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

En reaksjon mot forslaget:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1615310.ece

Enig med artikkelen. Vil man ha de rettigheter som følger ekteskapet så kan man inngå ekteskap. Vil man ikke ha dem så lever man i samboerskap. Blir disse likestilt når det gjelder rettigheter så mister man valget. Poenget med å gifte seg faller jo litt bort da synes jeg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:57   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Jeg syns det skal være forskjell på samboerskap og ekteskap. Det er jo et bevisst valg å gifte seg eller la være.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:57   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Jeg er totalt imot enhver lovregulering av samboerskap, og ønsker at de lovene vi har om det skal oppheves (Vi kan beholde de som hindrer folk i å få urettmessig støtte f.eks som aleneforsørgere hvis de ikke reelt er det). Lovverket er komplisert nok om vi ikke skal ha to måter å være gift på. Hvis ekteskapslovgivningen ikke dekker behovet folk flest har for å leve sammen, så er det den som bør endres slik at den passer. Hvis man ønsker å være gift kan man gifte seg. Det er lettvint og gratis. Hvis man ikke ønsker å være gift syns jeg man skal få slippe.

Hvis jeg hadde vært samboer så hadde jo det vært fordi jeg ikke ville være gift, og da skulle jeg garantert ha hatt meg frabedt å bli helt eller delvis tvangsgiftet gjennom et overflødig lovverk. Hvis jeg ville ha samboerforholdet regulert, ville jeg ha gått til en advokat og fått hjelp til å sette opp en kontrakt.

Men jeg er for at man skal få lov til å inngå ekteskap ved å fylle ut et skjema om man ikke ønsker en sermoni. Og jeg syns ikke religiøse organisasjoner skal få lov til å gifte folk i det hele tatt (Den norske kirke og Human-Etisk Forbund regnes naturligvis med her).

Ben "I do!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:58   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Man burde istedet forby ekteskap. :løsningsorientert:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 00:17   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Dette er jeg i mot. Man kan ikke tvangsgifte folk på den måten.

Jeg kan tenke meg en rekke eksempler der dette slår uheldig ut, særlig i forhold som kommer etter at noen er godt etablert med barn og et hjem. Så kommer det en partner inn i bildet og skal liksom ha automatisk arverett?

Nei, sånt må aktivt velges, ikke aktivt velges bort.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 07:24   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.898
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Jeg er helt enig med Polyanna.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:16   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Slik det fungerer i dag med at man må skrive gjensidig testament og samboerkontrakt for å ha de rettigheter/plikter et ekteskap medfører syns jeg er veldig greit.

Jeg er ikke for likestilling av samboerskap/ekteskap.

Men folk bør kanskje opplyses og oppfordres litt mer til å skrive slike avtaler når de velger å ikke gifte seg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:44   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.195
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Jeg er også helt mot å likestille samboerskap med ekteskap på noen måte. Jeg synes man skal velge selv om man ønsker de ordningene, rettighetene og forpliktelsene det innebærer å være gift, og ønsker man det, så kan man gifte seg. Det er tåpelig å ha et regelverk som støtter to parallelle samlivsordninger som er helt like bortsett fra at den ene heter "ekteskap" og den andre ikke gjør det. (Tre, om man regner partnerskap som separat.)

Samboerskap er naturligvis en helt akseptabel samlivsform, og mange ønsker tydeligvis ikke å gifte seg selv om de deler livet med hverandre. Da kan de jammen få slippe også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:09   #11
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man burde istedet forby ekteskap. :løsningsorientert:

Prinsipielt sett syns jeg faktisk denne gordiske løsningen ville vært flott .

Men i praksis tror jeg det ville blitt unødvendig komplisert og dyrt om alle skulle lage sine egne juridiske avtaler for alle forhold som regulerer samlivet deres, og jeg tror de svakeste i mange forhold ville komme dårlig ut. (De svakeste vil normalt være den som tjener minst og naturligvis eventuelle barn.)

Derfor syns jeg det er en fordel at staten tilbyr en pakke som inneholder de mest etterspurte delene av en slik avtale, og som i særlig grad ivaretar de involvertes rettigheter ved dødsfall og samlivsbrudd. Jeg syns folk skal være nødt til å gifte seg for å bli omfattet av disse reglene, og de som ikke ønsker hele pakken bør overlates til å lage sine egne avtaler uten statlig innblanding i noe som helst.

Denne pakken bør staten infomere skikkelig om, slik at folk faktisk skjønner hva det er de får, og hva de går glipp av om de ikke vil ha den. Trossamfunn bør ikke få levere dette til folk, siden det er tydelig for meg at mange fokuserer så mye på den magiske biten at de ikke får med seg den juridiske.

Ben "romantiker" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:09   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Jeg er imot at man skal ha automatisk arverett som samboere.


Sist redigert av Mikkeline : 26-01-07 kl 10:16.
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:14   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns det skal være forskjell på samboerskap og ekteskap. Det er jo et bevisst valg å gifte seg eller la være.

Signerer Dragen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:16   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Men jeg er for at samboere skal slippe å betale arveavgift for å arve hverandre dersom det er satt opp testamente. Akkurat der synes jeg at ektefeller og samboere skal likestilles.

Sånn er det jo allerede.

Ellers er jeg enig med de andre. Vil man ha lovregulering får man gifte seg. Og jeg synes man skal ha anledning til å unngå den lovreguleringen ved å la være å gifte seg. For meg er det ett av poengene ved å være samboer.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:17   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Ben sier det så fint.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:24   #16
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Men jeg er for at samboere skal slippe å betale arveavgift for å arve hverandre dersom det er satt opp testamente. Akkurat der synes jeg at ektefeller og samboere skal likestilles.

Jeg er virkelig ute av stand til å se noen fornuftige argumenter for dette, hvis du ikke ønsker å fjerne arveavgift på alt som blir testamentert da, da henger det iallefall sammen, men jeg er mot det også.

Men det er klart at hvis det blir vedtatt at alle som har bilde av Ben Murphy i avataren sin slipper å betale skatt så vil jo det være fint for meg, men for samfunnet som helhet kan jeg se enkelte ulemper med en slik lov.

Ben "death and taxes" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:27   #17
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg er virkelig ute av stand til å se noen fornuftige argumenter for dette, hvis du ikke ønsker å fjerne arveavgift på alt som blir testamentert da, da henger det iallefall sammen, men jeg er mot det også.

Jeg mener at arveavgiften skal fjernes i sin helhet.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:38   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg mener at arveavgiften skal fjernes i sin helhet.


Det er jeg helt enig i, men jeg synes ikke det er viktigere at det skjer for samboere enn for andre.

Jeg synes at de samboende som vil ha de samme rettigheter som ektepar rett og slett kan gifte seg. Det er ingen grunn til å tre flere regler ned over hodet på samboende. Det er sikkert et valg de har tatt om samlivsform og da er det ingen mening i å tre ekteskapsregler ned over hodet på dem. Det er jo nærmest tvangsgifte det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:50   #19
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes at de samboende som vil ha de samme rettigheter som ektepar rett og slett kan gifte seg. Det er ingen grunn til å tre flere regler ned over hodet på samboende. Det er sikkert et valg de har tatt om samlivsform og da er det ingen mening i å tre ekteskapsregler ned over hodet på dem. Det er jo nærmest tvangsgifte det.

Kunne ikke vært mer enig!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:58   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør samboere få automatisk arverett?

Enig med Nenne.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no