Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Downton Abbey

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 00:34   #81
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Downton Abbey

Enig, Barrow har vært en interessant figur hele veien. Jeg synes også Edith har vært artig å følge med på, men hun har også vært litt falt denne sesongen.

Ser ut til at det blir julespesial: http://downtonabbey.wikia.com/wiki/2...istmas_Special - får håpe de setter et verdig punktum!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 09:25   #82
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Downton Abbey

Er redd for at barrow ender tragisk. Heier på Edith! Og så håper jeg de kommer opp med noe annet enn mary og tom.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 11:28   #83
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Downton Abbey

Jeg synes de burde lage en sesong eller julespesial satt til nåtiden eller 70-tallet, hvor man følger George og Sybil og Marigold og utfordringer i den moderne tiden!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 11:53   #84
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg synes de burde lage en sesong eller julespesial satt til nåtiden eller 70-tallet, hvor man følger George og Sybil og Marigold og utfordringer i den moderne tiden!

Er bombesikker på at den kjem etterkvart! Eg elske DA men syns dei kunne ha speeda litt på tempoet...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 18:17   #85
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg synes de burde lage en sesong eller julespesial satt til nåtiden eller 70-tallet, hvor man følger George og Sybil og Marigold og utfordringer i den moderne tiden!

Åh, det hadde vært kult!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:29   #86
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Downton Abbey

Jeg er mest opptatt av at Anna ikke mister babyen. Og ar hun føder før sesongslutt....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 21:25   #87
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Downton Abbey

Jeg er irritert på at Edith ikke sier at Marigold er hennes...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:35   #88
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Jeg tenker Mary (som har skjønt det forlengst) hvisker noen ord i øret på Edith sin nye mann, når det blir kjent at de skal gifte seg. Mary er bittter og ulykkelig nok til å finne på noe slik, bare på pur f.. - hvorfor skal Edith fortjene være lykkelig, liksom? Og så håper jeg mannen tar nyheten på strak arm og tar Marigold til seg som sin egen. Pilutta Mary. (Sucker for happy endings, jeg? Neeeeida.)

Jeg kan godt forstå at Edith ikke sier at Marigold er hennes barn - det ville jo blitt en skandale av dimensjoner og trukket Downton-navnet ned i søla en gang for alle.

Thomas den karakteren jeg syns har utvikla seg på en mest spennende måte, og jeg har så inderlig vondt av ham, så jeg veksler mellom å være redd for at det ender tragisk, at han tar sitt eget liv, og å håpe at Carson får et lite drypp, eller knekker et bein (han må ikke dø, fine, gamle, sære gubben, nå som han endelig har fått sin Mrs Huges) - slik at Thomas kan tre inn som hovedbutler, siden Carson må pensjonere seg.

Og så må det, for himmelens skyld, snart gå bra for Anna og Mr Bates - for det trenger de søren meg nå.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 12:04   #89
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Jeg er irritert på meg selv. Jeg VIL IKKE ( ) like Barrow, men akkurat nå merker jeg at han har min sympati.

Jeg tror serien har tapt seg rett og slett fordi tidsperioden og den endrede dynamikken mellom de ulike klassene er mindre interessant enn før.

Selv liker jeg samtalene mellom Violet og Isobel. De er alltid vel verdt å få med seg.

Også ønsker jeg at Daisy skal slutte å sutre en dag.


:smiley overload:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:34   #90
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg er mest opptatt av at Anna ikke mister babyen. Og ar hun føder før sesongslutt....

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og så må det, for himmelens skyld, snart gå bra for Anna og Mr Bates - for det trenger de søren meg nå.

Det fine er jo at dette ikke er et ekte høyrisikosvangerskap da. Jeg tør vedde ganske mye på at det går bra med både mor og barn.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 17:17   #91
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er irritert på meg selv. Jeg VIL IKKE ( ) like Barrow, men akkurat nå merker jeg at han har min sympati.

Jeg tror serien har tapt seg rett og slett fordi tidsperioden og den endrede dynamikken mellom de ulike klassene er mindre interessant enn før.

Selv liker jeg samtalene mellom Violet og Isobel. De er alltid vel verdt å få med seg.

Også ønsker jeg at Daisy skal slutte å sutre en dag.


:smiley overload:

Dei samtalane er liksom halve serien

Og Daisy må i alle fall slutte sutre slik at Mr.Mason og navnet på kokka som eg har glømt kva heiter, blir eit par.

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Det fine er jo at dette ikke er et ekte høyrisikosvangerskap da. Jeg tør vedde ganske mye på at det går bra med både mor og barn.

Er det ikkje? Korfor det i grunn?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 18:16   #92
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Det fine er jo at dette ikke er et ekte høyrisikosvangerskap da. Jeg tør vedde ganske mye på at det går bra med både mor og barn.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er det ikkje? Korfor det i grunn?

:hvisker: Det er film. Alt er oppdiktet. Det er opp til de som skriver serien om svangerskapet går bra, ikke cerclagen eller Gud eller noen andre.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:42   #93
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

:hvisker: Det er film. Alt er oppdiktet. Det er opp til de som skriver serien om svangerskapet går bra, ikke cerclagen eller Gud eller noen andre.

Trur eg daue!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:44   #94
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

:hvisker: Det er film. Alt er oppdiktet.



Ærlig talt, Storm. Det der burde du ha satt spoilertag på, altså. Ødelegge på den måten ... Hmpf.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:45   #95
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Downton Abbey

Hahaha. -er litt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:51   #96
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downton Abbey

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:29   #97
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Downton Abbey

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 01:12   #98
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Downton Abbey

Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt om Mary! Jeg sa et stygt ord når de spiste frokost - jeg kalte henne et kjønnsorgan. Det kan ikke være slutt nå - det må komme en julespesial!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 01:19   #99
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Downton Abbey

Det gjør det jo. I jula. ()

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 01:21   #100
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Downton Abbey

TV-verten sa det kommer julespesial.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no