Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hagearbeidstråden 2013

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-13, 22:03   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hagearbeidstråden 2013

Tror ikke vi har starta ny tråd for det nye året?

Uansett, jeg har begynt på hagekalenderen, og i dag friserte jeg epletreet. Plommetreet skal til pers, men jeg tror jeg trenger litt proffhjelp til å avgjøre dets skjebne. Det har vært neglisjert i mange år og har veldig snåle greiner i dumme retninger. Må ta ting litt etter litt med det tror jeg.

Planen for våren er å vaske og koste plattinger, hagemøbler og så gress noen steder i hagen hvor vi ikke rakk i fjor. Så skal vi bygge litt mer på terrassen til lekehuset og fylle igjen noen hull i hekken med nye planter. Også SKAL jeg finne de fineste verandakassene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:06   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Titter ut av vinduet, og tenker at målet må være å få hagen fri for snø ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:07   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Titter ut av vinduet, og tenker at målet må være å få hagen fri for snø ...

Noe kan man jo gjøre før snøen forsvinner, som å beskjære frukttrær. Det var jo også en fordel at det var 1 meter med hard snø rundt stammen, så lett å komme til toppen av treet da gitt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:13   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Har ikke snø.

Har ikke epletrær heller.

Aner meg at ripsbuskene skulle vært beskåret i høst.

Legger meg på minne at jeg enten må få svigermor til å bli enig med seg selv om veksten hun en gang sa var klematis og neste gang sa var ... ja, hva var det hun sa? Begge ganger med stor overbevisning om at hun visste hva det var, men altså ulike konklusjoner. finne ut hva det er og hvordan det evt skal temmes...

Nei, ute har jeg ikke begynt enda. Men i kjelleren (og på kjøkkenbenken, alt ettersom hvor langt det er kommet i spiringen) står det små frøplanter under lys og venter på vår!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:19   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.218
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Alle epletrærne er beskåret. Kan man ta plomme trær på våren? Jeg rakk bare 2,5 plommetrær i høst, og skulle gjerne ha fått ferdig det siste. I tillegg er både lønne treet og prydeple treet ferdig.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:10   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg er usikker meisje, jeg trodde egentlig det, men nå var jeg ikke så sikker lenger.

Ellers plukka mannen frem tre stoler fra spisegruppa ute på verandaen, så vi har noe å sitte på i solveggen før vi tar frem alt, og jeg kunne gledelig konstatere at under presenning på verandaen har utemøblene det finfint gjennom vinteren her.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:13   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Googlet og leste nå at plommetre skal beskjæres om høsten.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 09:15   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg har også beskåret epletreet og helt forsiktig tatt toppen på det største plommetreet. Så har jeg beskåret en ripsbusk veldig kraftig og helt kuttet ned en stor rosehekk. Planen er å grave den opp når det blir mulig å grave i jorden.

Planen for i år er, som sagt, å bli kvitt den rosehekken og erstatte den med jasmin og noen andre roser. Så skal jeg plante et epletre og se om det er mulig å gjøre den bratteste delen av hagen litt mindre bratt.

Om det gode været fortsetter skal jeg ta frem de siste pallekarmene jeg kjøpte i fjor. Jeg skal male to pallekarmer og erstatte et gammelt bed med dem. Da får jeg tre pallekarmer der hvor det er best vekstforhold, og satser på grønnsaksproduksjon. Er det noen som har prøvd rosenkål? Det har jeg så lyst på. Det ser så fint ut.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 12:50   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Ta rips nå altså ? Vi har åtte busker som trenger det...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 12:52   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg er forresten superspent på hvilke av flerårsplantene som har overlevd gjennom vinteren i de uisolerte blomsterkassene. Blir nok litt prøving og feiling der, så håper det er noe som har overlevd.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 13:03   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg skal ha rosenkål, Blå. Skal så rett ut i drivhuset når jeg får det ferdig.

-Jeg har et halvferdig drivhus i hagen. det er barfrost og iskaldt i Bergen, helt uvanlig klima til her å være. I fjor var det krokusblomstring for alle pengene fra slutten av februar. I dag var det 12 minus.

-Jeg har klippet ned en rips, veldig mye. Jeg sager ned en tuja bit for bit, den er helt enormt stor. I tillegg sager jeg ned absolutt alt av rufsete busker og kratt. Det er så mye rot på tomta.

-Jeg har køpt noen kubikk med jord og skjellsand som jeg fordeler i prydhagen og i pallekarmene mine. Mer kalk og mer lufttilgang er målet.

-Inne har jeg begynt å så. Flere frø er til stratifisering i kjøleboden, en del under vekstlys i vaskerommet. Har timer på lyset, så det lyser fra 07 - 23. Jeg sår litt og litt så jeg skal få lang sesong.

-Venter på 2000 løk!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 13:04   #12
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Vi har ingen hage mer, den forsvant etter drenering i 2011. I 2012 bygget vi på, så i 2013 er planen å starte med hagen. Har fått tegnet hage av landskapsarkitekt, så vi vet hva som skal gjøres. Bare litt usikre på hvor vi skal begynne. Den er detaljert med plantevalg, så det blir veldig spennende å se om vi får til dette.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 13:30   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg er ikke motivert til å tenke så mye ute før snøen er borte. Men jeg skal snart så endel, og kose meg med at de vokser. Jeg gleder meg veldig til å se hva som kommer opp av løker i tillegg til endel flerårige jeg plantet sent i august.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:36   #14
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Inne har jeg sådd litt som spirer i vinduskarmene. Utendørs hagearbeid består ennå av snømåking og snøfresing og det er nok enda godt over en måned til en spade når ned til bar jord.
Men vi spadde en nydelig snøhule nylig, og når vi satt inni og drakk kakao fant vi jammen toppen av et av ripstrærne under føttene.
Snørik del av landet? Oh, yeah!

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:56   #15
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg skal så i helgen tenkte jeg. Jeg må ha meg en runde i hagen og skjære ned litt her og der, men det er så jævla kaldt foreløbig.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 22:20   #16
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Hagenovise følger med. Foreløpig er det altfor mye snø i hagen, og jeg har intet epletre. Men vil gjerne starte tidlig.

Hva er det dere sår nå?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 22:41   #17
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Her er epletrærne straks ferdig beskjært. De har blitt neglisjert i flere år, og dette er vår første gang, så lurer på om det blir noen epler i år.

Har mange planer, men vet ikke hva det blir tid til.
Har veldig lyst på et lekehus til snuppa.
Og grind og gjerde ut mot veien.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 10:19   #18
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg har sådd
Blodbeger
Rudbeckia
Dahlia
Cosmos
Chili
Paprika
Aubretia
Blåregn
Solhatt
Geranium
Primula
Salvie
Agastache

Og snart blir det tomater, agurker, melon, gresskar, osv.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 10:32   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Hvor blir det av våren egentlig? Her er det nysnø og bare is under... blir fint å gå ute på glatta nå.. sur. Vil ha vår og bare gater nå..

Jeg som skulle være så flink i år og kjøpe frø for å så paprika og tomat. Det har jeg glemt bort... er det fortsatt tid om jeg kjøper frø nå?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 10:34   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Hagearbeidet til helgen blir å måke j$%&/vla NYSNØ!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no