Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Klipper dere gresset på helligdager?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-12, 15:38   #41
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

For å snu litt på flisa; er det noen som blir irritert om naboen starter plenklipperen på en søndag?
Kommer sikkert litt an på nabolaget, men her har alle naboene enten små barn eller tenåringer - så folk gjør hagearbeid når de har et ledig øyeblikk (og alle er vant til et visst støynivå anyways )

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 15:45   #42
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Opprinnelig lagt inn av Moia, her.

For å snu litt på flisa; er det noen som blir irritert om naboen starter plenklipperen på en søndag?
Kommer sikkert litt an på nabolaget, men her har alle naboene enten små barn eller tenåringer - så folk gjør hagearbeid når de har et ledig øyeblikk (og alle er vant til et visst støynivå anyways )

Ja, jeg kan vel kjenne på litt irritasjon over det faktisk. Hamring og plenklipping hele søndagen er ikke det jeg har lyst til å høre på når jeg endelig har fri. Særlig hvis naboen ikke har hamret en eneste spiker på lørdagen, men bruker søndagen i stedet. Jeg mener dog ikke at man skal være stille, bare unngå de mest enerverende tingene.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 17:01   #43
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Klokken har rukket å bli 16, og ikke en lyd har vært å høre i nabolaget i hele dag. Det er tydeligvis kjent at pinsen skal være fredelig. Jeg har vært lydig pike og holdt meg i ro jeg også. (Men egentlig mistenker jeg at alle er på stranden, for det er virkelig ikke et pip å høre noe sted. Ikke trampolineunger engang.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 17:05   #44
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Opprinnelig lagt inn av Moia, her.

For å snu litt på flisa; er det noen som blir irritert om naboen starter plenklipperen på en søndag?
Kommer sikkert litt an på nabolaget, men her har alle naboene enten små barn eller tenåringer - så folk gjør hagearbeid når de har et ledig øyeblikk (og alle er vant til et visst støynivå anyways )

Vi bor såpass tett at det blir vanskelig å sitte ute hvis naboene setter på motorklipperen. Det som verre er, er jo når de starter med høyttrykkspyler, sirkelsag eller sånn pussemaskin. Det bråker såpass mye og såpass lenge at jeg blir irritert når det setter i gang. Jeg er lydømfintlig og blir svært plaget av støy. Jeg skjønner selvsagt at man må tåle bråk når man bor så tett, men jeg syns godt man kan ta såpass hensyn at man får én bråkefri dag. Her er det *alltid* noen som bråker, fra morgen til kveld. Men ikke i dag, faktisk. *banker i bordet*

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 17:19   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Opprinnelig lagt inn av Moia, her.

For å snu litt på flisa; er det noen som blir irritert om naboen starter plenklipperen på en søndag?
Kommer sikkert litt an på nabolaget, men her har alle naboene enten små barn eller tenåringer - så folk gjør hagearbeid når de har et ledig øyeblikk (og alle er vant til et visst støynivå anyways )

Jeg blir irritert av mye motordur og særlig når jeg hadde forventet å få litt fred. Jeg synes det er litt rart at folk ønsker seg store hager og ikke har tid til å bruke dem. Det virker temmelig kjipt å måtte bruke all ledig hagetid til klipping. Vi hadde nesten 3 mål plen tidligere og jobbet mer enn fullt begge to. Vi klarte likevel å unngå å klippe søndag ettermiddag.

Om folk klipper i kirketiden legger jeg ikke merke til det. Da er jeg i kirka.

Jeg synes det å ha litt mindre støy en dag i uka er viktigere enn at plener alltid er nyfrisert.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 17:40   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Nei. Jeg har heller ikke plen, så det er ikke noen reell problemstilling. Men jeg ville ikke gjort det uansett. Det er mye jeg synes man ikke skal gjøre på helligdager.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:19   #47
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg har akkurat klippet plenen med motorklipper, og igår brukte vi høytrykkspyleren Vi bor i borettslag, og ja, det er regler, men generelt er det lite lyd av den sorten og vet ikke om noen som tar det ille opp når man gjør slikt i ny og ne. Det er kun vi og naboen som har plen som er av slik størrelse at det er greit å bruke motorisert klipper. Men er ferdige på drøye 5 minutter da Der jeg vokste opp hadde vi 1 mål med plen, og da tok det laaang tid å klippe, og selvsagt mer til besvær en helligdag - dog mye mindre naboer. Så hadde vi hatt stooor plen så hadde jeg nok forsøkt å unngå klipping på helligdager.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke plages av naboers lyd; det være seg høytrykksspyler, klipper, hekkeklipper, sag, skravling, fest etc. Alt dette tilhører aktiviteter som gjøres relativt sjelden, og når man bor i borettslag så må man regne med en viss larm. Men nå høres kun fuglesang og vinden i løvtrærne, og det er kos - det er mest av det så da er det jo absolutt greit

Mye mulig jeg er svært farget av å ha vokst opp på gård, og hvor man gjorde gårds- og hagearbeid selv på helligdager. Man kan jo ikke vente med å så selv om det er en søndag. Dog ble trehugst aldri gjort på en søndag eller helligdag.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:22   #48
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Ja.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 20:28   #49
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Nei, det unngår vi så godt vi kan. Kan kanskje skje en gang eller to i løpet av sommeren pga. Værforhold eller ferieavvikling om vi har vært borte eller skal bort. I nabolaget vårt så er det ofte en eller to som konsekvent klipper plen på søndager, det er irriterende. I dag som det er 1.pinsedag så har jeg ikke hørt noen som har holdt på med maskinbråk heldigvis.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 21:07   #50
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Her har det vært stille i hele dag. Eller vi var i besøk fra kl 14 til 18 så mulig noen har vært ute med gressklipperen da. Det er helligdag i morgen også men jeg tror nok det vil være en del som jobber i hagen da. Det er mange store hager i nabolaget så to dagers stillhet tror jeg ikke noe på.
For å svare Moia så blir jeg ikke irritert om naboene klipper gresset på en søndag så lenge det ikke er tidlig på morgenen eller sent på kvelden.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 21:51   #51
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Nei, jeg ville aldri klippet gresset på en søndag eller en helligdag. Fordi naboene mine kanskje ville reagert negativt på det, aner ikke om de ville reagert, men jeg lar være for å være sikker på at jeg ikke sjenerer noen. Naboene mine, altså enkelte av dem, er dessuten veldig kristne og konservative, og jeg vet jo at mange bryr seg om slikt. Helt ok å droppe bråkete utearbeid på søndager.

Jeg plages forresten absolutt ikke av nabolyder eller -aktiviteter selv, legger knapt merke til hva naboen driver med, for alt hva jeg vet kan samtlige naboer klippe plenen hver søndag formiddag og kveld uten at jeg har lagt merke til det. Jeg har i grunnen aldri irritert meg eller blitt fornærmet eller forarget eller noe slikt når det gjelder naboer, livet er for kort og jeg gidder ikke bry meg.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 21:55   #52
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg klippet plenen i dag. Skulle ta den i går, men da var klipperen særdeles lite medgjørlig. I dag fikk jeg start på den, så jeg valgte å klippe siden værvarselet tilsier at det var siste mulighet på en stund.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:27   #53
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Prøver å unngå klipping på søndager, ja. Jeg synes egentlig det er litt vanskelig å finne tidspunkter for når det er greit å klippe - ikke for tidlig og ikke for seint, ikke i leggetida, ikke når jeg ser at naboene sitter ute på verandaen... Det er liksom alltid en grunn til å ikke klippe. Så da blir heller plenen lang, da. Og jeg er jo ganske lat, så det passer ofte bra.

Men hvis det er oppholdsvær i morgen kan det hende jeg klipper selv om det er helligdag. 2. pinsedag er litt mindre hellig enn 1. pinsedag, ikke sant?

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:31   #54
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg løser delvis problemstillingen ved å klippe plenen særs sjelden.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:51   #55
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg løser delvis problemstillingen ved å klippe plenen særs sjelden.

Fordelen med mose, er at den holder seg selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:52   #56
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Nei, klipper ikke og/eller gjør andre tilsvarende bråkete ting på søndag/helligdag. Jeg kan også bli litt muggen hvis andre gjør det - særs dersom søndag konsekvent brukes til slikt, eller lørdagskvelden for den sakens skyld ...

I fjor holdt naboen her på med snekring av garasje hver forbanna lørdagskveld og hele søndagen - begynte gjerne etter kl 19 og holdt på til over midnatt, samme med søndagen. Jeg er ikke redd for å si at jeg hadde horn i panna til slutt!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:53   #57
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg ville ikke startet opp noe motoriserte ting i dag, bortsett fra bilen.
Jeg setter også pris på om naboene lar det være. Jeg ville ikke hengt ut klær i dag heller, men vurderer det i morgen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:12   #58
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Klipper definitivt ikke plenen 1.pinsedag, nei. I går ettermiddag var det bare såvidt jeg turte å ha på radioen, men vi bor sånn at vi hører naboen prompe, selv om han er inne, så jeg synes det er kjipt å lage masse lyder som jeg vet andre hører. (Å, så gøy å ha sex! Er det lov på en helligdag, midt på dagen, tro?)

I dag har jeg ikke vært hjemme i det hele tatt, så jeg aner ikke hva folk her i nabolaget har drevet med. Men om jeg hadde vært hjemme og f.eks sittet på verandaen og lest til eksamen, hadde jeg blitt ganske irritert om jeg hørte noen begynte å klippe plenen. I går derimot tolererte jeg endel mer støy.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:26   #59
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg har hengt ut klær idag. Jeg må innrømme at jeg synes den klesregelen er på bærtur så lenge man ikke har tørkestativet helt oppi øynene på naboen. Vi har luket og klippet kanter med den lille kantklipperen bare idag. Den ene naboen har snekret garasje og klipt gresset (med motorklipper). Jeg synes egentlig det er litt friskt. Den andre er av den eldre garde som ser ut til å overholde slike regler, de gjorde ingenting 1. mai heller, men de lot likevel sønnen i familien arrangere en liten fest i hagen istad som inkluderte en rimelig høylytt discoseanse med låter av ulik kvalitet. Da tror jeg faktisk jeg foretrekker motorklipper.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:36   #60
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg lurer også på hvordan dette er for morgendagen. Jeg klipte plenen på onsdag, men den har sørenta meg vokst noe så inn i granskauen at den trenger en ny klipp. Og det er stort sett på fridager vi rekker over slikt!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no