Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 11:47   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg tjuvstarter på denne, siden vi allerede har fått gjort drastiske endringer utenfor hos oss.

Høsten 2011 var preget av graving og atter graving på grunn av drenering. Men så, plutselig var det på tide å fylle opp og støpe mur til biloppstillingsplassen og bygge ny trapp til inngangsdøren.

*poff*

Videre har vi fått godkjent ny veranda, det gleder vi oss til! Under verandaen skal vi bygge markterasse og siden hagen er rasert av gravemaskiner, må vi så gress og plante prydbusker i en skråning. Jeg gleder meg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 22-03-12 kl 23:20.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:29   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Vi brukte mye tid på å lage oss en fin uteplass i det ene hjørnet av tomta vår. Jeg gleder meg til å bruke den mer dette året. Ellers holder vi på med sokkelen vår, og utenfor det nye rommet vårt skal vi lage en uteplass. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre på bakken enda, men jeg har noen ideer. Det er bare morgensol der, så det må være planter som tåler mye skygge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 16:36   #3
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Planen for hagen i år er at min kjære skal bygge solseng til meg, i samme stil som benken han bygget i fjor. Ellers så er planen å "lune" den til litt. Jeg synes det mangler en helhet og system, så vi må se hagen under ett tror jeg.

(Og så ønsker jeg meg inners inne en hengekøye. Litt usikker på når jeg skulle hatt tid til å ligge i den bare... )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 16:41   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

jeg gleder meg til sesongen begynner. Vi må ha ny asfalt i oppkjørselen, ny platting skogsiden av huset og ny hekk og gjerde mot gata. Hva som blir gjort i år gjenstår å se. Mens mannen og naboen gjør de kjedelige byggetingene skal jeg ogungene så masse i pallekarmene og kanskje innvie en ny. Jeg gleder meg villt til løkene jeg krydret jorda med i høst kommer opp, og til buskenerundt huset vokser end noen cm.

Hage!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:01   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012


Vi har et stykk hage som skal totalrenoveres. Jeg velger å late som om det er lenge til.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:24   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Vi skal gjøre mye, men har ikke penger... Vi reiser dem bort. Det er dyrt med hage!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:40   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Vi har jo avansert fra ikke hage i det hele tatt, men ferdigplen, til fire mål tomt med masse frukttrær, stor grønnsakshage, bærbusker, prydbusker og sikkert over hundre stauder.
Men i år har vi ingen andre ambisjoner for hagen enn å holde den i grei stand, og finne ut hva som finnes, og hva vil vil ta vare på. Vi har ingen platter, men det har vi lyst på. Men jeg tviler på at det blir i sommer.

Vi skal sette poteter i grønnsakshagen, og så skal vi sette opp en lekehytte til snuppa. Det gleder jeg meg til. Så får vi se, hva vi rekker, og hva vi gidder.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:04   #8
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Åh, jeg gleder meg som en unge til hagesesongen er i gang igjen. Jeg har klar årets frøbestilling til zimtrade, og så ligger impecta-katalogen ved siden av meg, men den tror jeg nesten ikke jeg tør åpne. Fordi vi ikke har så voldsomt med plass, og fordi jeg ikke tror jeg orker alt styret når vi får ny baby i huset og slikt, så bestiller jeg kun frø jeg kan så direkte på vokseplassen, men hjelpe meg det er mye lekkert å få tak i. :sikle:
Ungene har lagt klare føringer for hva de vil ha i kjøkkenhagekassene sine i år (sukkererter, sukkererter, orange gulrøtter, lilla gulrøtter, nei mamma vi trenger vel ikke ha salat, og enda mere sukkererter) så da er den saken klar også.
Vi må ha en haug med jordbærplanter også, og det håper jeg at jeg får tak i som stilklinger.

Vi satt ned usannsynlig mange blomsterløk sent i høst, så jeg venter spent på våren. I jula så jeg at påskeliljene var i full spiring, men jeg håper de kommer igjen utpå vårparten alikevel. Er det kanskje litt mye å håpe på? Snuppa valgte seg blomsterløkblanding til lilla og sorte tulipaner som hun fikk sette ned på ukjent sted i hagen ("ta deg en spade og finn en plass du synes de passer du, vennen"), og de håper jeg kommer opp som planlagt. I tillegg har vi satt ned masse svibler, liljer, påskeliljer m.v. Jeg er hagegal, og inrømmer det gjerne. Dersom noen vil ha staudebyttedag på østlandet utpå våren, er det bare å rope. Det er alltid gøy å dele, og bytte litt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:11   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg spadde opp busker og kratt, hogde trær, spadde opp plen, og planerte plen, 1/3 av tomta på 1,3 mål i fjor og sommeren før, samt fikse på områdene med grus. Til våren blir det veranda

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:55   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Ja jegtror jeg skal gå for mest direktesåing i år. Må vel ha noen tomater og slikt innendørs etterhvert, men skal forsøke begrense det.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:00   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg gleder meg veldig til å se hva som dukker opp fra de løkene jeg satte i høst. Jeg husker ikke helt hva jeg plantet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:09   #12
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Mitt største problem er at jeg ikke aner hvor noen ting er, før det kommer opp, med unntak av rosebusker og bærbusker. Enkelte mener at man skal tegne kart over hagen, slik at man vet hva som er plantet hvor. Problemet dukker opp når man begynner å dele og flytte planter uten å oppdatere kartet. Jeg har nå ett strålende kart over hvordan hagen så ut for nesten ett par år siden, men det hjelper jo ikke en døyt nå.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:12   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Hva tror vi det koster å lage en platting på ca tretti kvadrat, med en eller annen form for gjennomsiktig tak over halvparten?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:16   #14
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Tja... Vi bygde plattingen vår selv. Den er ca 32kvm og kostet omtrent 10 000. Da gjorde vi hele jobben selv. Hva tak kan koste har jeg ingen anelse om, dessverre.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:28   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Såpass, ja? Hmm.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:44   #16
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Vi fekk ikkje gjort noko av det som var planlagd i fjor, så eg håper inderleg at vi får gjort noko i år. Området rundt huset er aboslutt ikkje noko å skryte av.
Så planen er å leggja duk over ugresser og deretter fylla/ planera med god jord. Så er det såing av plen. Forhåpentlegvis får vi lagt stein på uteplassen vår, samt skrudd opp ei markise e.l. siden det er midt i solsteiken. Og så må vi måla ferdig huset. Det vart for mykje regn i fjor. No set eg og leser frøkataloger på nett og planlegger litt i hovudet. Eg skal byrja med eit lite bed i år, og utvida litt for kvart år. Samboar skal snekre store kassar til jordbær og litt grønnsaker til jentene. Planen er at dei skal vera dobbel så store som pallekarmar.

Og så håper eg at eg i år får planta japansk kirsebær.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:12   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Kirsebærtreet mitt ble kjørt over av en gravemaskin i fjor høst. Jeg har lyst på et epletre til, men vi får se, tror nok ikke det blir i år.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:17   #18
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Hagearbeidstråd i januar? Only you, kokos. :smask:
Her dyrker vi bare isroser for tiden.

...men jeg har faktisk bestilt knutekålfrø fra tyskland da, som jeg skal forkultivere inne i mars.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:19   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Hagearbeidstråd i januar? Only you, kokos. :smask:
Her dyrker vi bare isroser for tiden.

...men jeg har faktisk bestilt knutekålfrø fra tyskland da, som jeg skal forkultivere inne i mars.

Man kan grave og bygge året rundt. Og siden vi har bygget passet det fint. Vi skal få planert og sådd gress så tidlig som det går, så vi slipper å ha gjørmehull i hagen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:31   #20
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Sette opp gjerde !
Nei, eg har nok litt meir planar enn berre gjerdet, men det kjem høgt oppe på lista.
Urteplantane som me sådde i fjor vår, stelte fint med inne osv osv, dei står enno dei. Ute. Eit godt teikn på at det ikkje har vert så kaldt i vinter.
Kanskje eg skal begynne å kikke litt på diverse hagesider ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no