Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er du klar til i morgen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 22:43   #61
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Her spydde eldstejenten fire ganger før hun sovnet utmattet, så ja... tror ikke noe skal strykes eller bakes, i grunnen. Supergøy.

Au. Håper det er falsk alarm.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 22:43   #62
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Ikke mye å gjøre klart til. Eller, har strøket skjorta til veslas festdrakt. That 's og. Ikke har jeg kjøpt sko som passer til drakten hennes en gang. Joggeskoene funker helt sikkert. Ellers får vi hverken besøk eller er bedt bort så leiligheten er bare sånn passe ryddig og lukter ikke nyvasket. Spurte vesla hva vi skal ha til middag i morgen så da blir det spagetti og kjøttdeig. Null stress.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 22:47   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Føkkings nupereller går i oppløsning på kragen! Jeg har tråklet dem forsiktig på igjen. Sjansen for at jeg får gjort noe med dem før neste 17. mai, anyone?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 22:52   #64
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Au. Håper det er falsk alarm.

Neppe. Kaster opp for niende gang nå, stakkar liten.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 22:57   #65
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Finner ikke flagget. Jeg er sikker på at jeg så det for ikke så lenge siden, da tenkte jeg "jøss, er det her du ligger, ja, det var sikkert en lur plass, dette skal jeg huske til 17.mai." For det ligger iallfall ikke der det alltid har vært tidligere.

Ellers har vi kontroll. Etter at 9-åringen sutret og kranglet om at hun ville ha på bunaden til storesøstra i en halvtimes tid.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 22:58   #66
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Neppe. Kaster opp for niende gang nå, stakkar liten.

Uff, det blir en kjip 17.mai for henne og dere. God bedring!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 22:58   #67
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Føkkings nupereller går i oppløsning på kragen! Jeg har tråklet dem forsiktig på igjen. Sjansen for at jeg får gjort noe med dem før neste 17. mai, anyone?

Om du fikk skjorta til konfen er det kanskje tid for en ny? Ser mange selger knapt brukte skjorter på Finn, sikkert til samme pris som det vil koste deg å fikse nuperellene. (Skjorta jeg er på jakt etter koster søren meg en arm og en fot ny, og de på Finn er i dårlig forfatning. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:03   #68
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Uff, det blir en kjip 17.mai for henne og dere. God bedring!

Takk! Vi får være glad det ikke var så mye på programmet, barnehagen går ikke i tog. Satser på OK form på henne i morgen, så får vi ta rolig hjemmedag og håpe vi tre andre slipper unna.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:06   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Om du fikk skjorta til konfen er det kanskje tid for en ny? Ser mange selger knapt brukte skjorter på Finn, sikkert til samme pris som det vil koste deg å fikse nuperellene. (Skjorta jeg er på jakt etter koster søren meg en arm og en fot ny, og de på Finn er i dårlig forfatning. )

Ja, jeg tenkte på det, om ikke tanten min som laget nuperellene i utgangspunktet fremdeles driver med slikt. Det er bare på kragen, de andre er helt fine. Men det er sikkert ikke den dyreste av skjortene, nei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:08   #70
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Klar nok, tror jeg. Kake er levert til korpset. Mannen stryker skjorter. Guttenes dresser og jentungens bunad ser bra nok ut etter helgens konfirmasjon, og korpsuniformene er også greie. Jeg må glatte litt på en jakke, men det går kjapt. Småflaggene står på stuebordet siden ESC-finalen i helgen, så de er jammenmeg også klare. Tidsplan for all korpsaktivitetskjøring, barnehagetoglevering, dugnadsarbeid og familieselskapsoppstart er nedtegnet. Matmessig er det enkelt: Pølse- og konfirmasjonsrestefest hos mamma og pappa blir helt fint. Jeg har avsluttet kvelden, og feiret at jeg er i rute i badekarselskap med en selvtilfreds øl.


Sist redigert av Kaija : 16-05-17 kl 23:14.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:18   #71
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Jeg trenger også ny skjorte, FINN var et godt tips. Sjekker... men jeg har nå strøket den jeg har, pluss ungene sine, mannen strøk selvsagt sin egen. Ellers er vel mesteparten klart. Jeg har bakt ei kake. Litt usikker på hvor mange som blir med til byen i morgen tidlig. Vi har handlet mat og lager oss en god frokost. Har funnet fram sølvet til bunaden og tror jeg har rimelig kontroll. Gruer meg litt til påkledningen i morgen, med en 3 åring så er det mye rart som kan skje.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:20   #72
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Er det greit å ta en løpetur på morgenen på 17. mai? Før hvilket klokkeslett?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:22   #73
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Før man skal være et sted.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:32   #74
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det greit å ta en løpetur på morgenen på 17. mai? Før hvilket klokkeslett?

Innafor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:37   #75
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Jeg drikker vin. #prokrastinerer

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:39   #76
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

God bedring, ingling, håper dere andre slipper unna.

Jeg har fått gjort alt på lista, og dessuten har jeg planta ut i kasse og krukker på framsida av huset. Mannen har rydda mer og har igjen å stryke skjorta til lillebror, men det er visst utsatt til i morgen tidlig. Nå skal jeg bare strikke bittelitt og senke skuldrene.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:45   #77
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Før man skal være et sted.

Jeg skal ingensteds. Men føler jeg må stå opp tidlig for å løpe, så jeg ikke møter på festkledde folk på veien.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:49   #78
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Klar og klar... skal det så mye til å være klar da? Jeg har strøket seks skjorter, tre slips og ett bunadsforkle. Da er vel det praktiske i orden. Det jeg ikke er så klar for er dugnad på skolen, men det går nå fint det også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:50   #79
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det greit å ta en løpetur på morgenen på 17. mai? Før hvilket klokkeslett?

hvorfor skulle det ikke være greit? Det kan jo være du kjenner litt på trengsel hvis du venter til korpsene står opp (hos oss skal korpset møte kl 7), men utover det må du vel bare løpe hvis du vil det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 00:00   #80
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Da er siste kanelbollebrett i ovnen. Da gjenstår det bare å stryke bunadskjorta mi og uniformsskjorta til minsten. Mannen sa han kunne stryke til seg selv og gutta.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no