Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-12, 18:49   #101
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Og dette kvalifiserte til førsteoppslag på vg.no.

Ja, det er jo igrunn nesten det værste. Men jeg synest vg må tenke seg om her med å sette noe sånt på forsiden.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 19:05   #102
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Men sånn til dems forsvar ang ansikt
Så husker jeg selv når vi fikk en smashing helside i VG selv for noen år tilbake
Og vi fikk beskjed om å se grådig sorry ut

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 19:11   #103
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Hun hadde ikke fått ødelagt adventstiden om hun hadde fulgt reglene.....en luke for dagen... Såemm, hun har seg selv å takke

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 19:46   #104
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Jeg er skikkelig stappteit, men er ikke disse prøveflaskene fine, da? Man får jo aldri så mange flasker gratis, gjør man vel? så mange forskjellige dufter, og man klarer jaffal ikke å stappe en stor flaske inn i de bitte små lukene.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 20:37   #105
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er skikkelig stappteit, men er ikke disse prøveflaskene fine, da? Man får jo aldri så mange flasker gratis, gjør man vel? så mange forskjellige dufter, og man klarer jaffal ikke å stappe en stor flaske inn i de bitte små lukene.

Nei, men produsenten leverer slike vareprøver gratis til parfymeriene, og det er ikke lov å selge dem videre (det står ihvertfall alltid "tester not for sale" på disse). Så jeg tenker at Kicks kan få seg skikkelig endefull av produsentene hvis de finner ut, at Kicks har tatt seg betalt for kalenderne. Burde vært delt ut gratis spør du meg.

Jeg fikk for øvrig en halv handlepose parfymetestere (ca. 3 Kicks kalendere) med meg hjem fra Sephora i Frankrike etter fjorårets klassetur. Hadde handlet for en tusindlapp. Brukte dem som gloseprøvepremier til stor glede for de håpefulle.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 20:58   #106
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Det er så hjerteskjærende trist.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no