Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-18, 19:51   #841
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er legen som sykmelder, og det skal være et tiltak man ikke tar lett på. Det er ikke lov å sykmelde som et svar på en arbeidskonflikt. Og jeg synes det er veldig rart å ordlegge seg sånn når man er med blant dem som skal sikre velferdsstaten vår fremover, inkludert tiltak for å redusere misbruk av sykelønnsordningen. Jeg har ingen formening om Yssen (også denne gangen) fikk en så alvorlig psykisk reaksjon av sin arbeidskonflikt at hun ble syk av det, det er en sak mellom henne og legen. Men det er uklokt å fremstille det som noe hun har tenkt å bestille.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 20:41   #842
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg trodde og har lært at det er leger/behandler som sykmelder. Ikke en selv...

Haha, særlig. Leger må kun hvile seg på hva arbeidstaker sier.
Det burde ikke være sånn at leger kan skrive ut sykemelding, vi har absolutt ingen mulighet for å vite om folk kan jobbe eller ei. Vi burde skrevet kun "kan ikke belaste venstre fot" og så får man bare ta det til etterretning på jobb.

OM noen sier: Jeg har en så alvorlig psykisk reaksjon at jeg har tanker om å drepe de jeg jobber med og kan derfor ikke være der. Og så skal man liksom vurdere om det er riktig eller ei?


Vi må derfor bare slutte å si at det er leger som sykemelder. I praksis er det sånn at om man ikke gidder å jobbe så slipper man. Og folk (de som jeg ser selvfølgelig, det er jo et utvalg av befolknignen) har jo så elendig arbeidsmoral at jeg blir daglig helt matt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-18, 13:47   #843
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nå leser jeg Alle skal ned, og den var jo mest sånn skrekkfilmaktig underholdende så lenge det handlet om valgkampen. Det var spennende og interessant å se et prosjekt kollapse så fullstendig, sånn fra utsiden.

Men så kom jeg til delen om Giske og varslene, og jeg er så hoppende rasende at jeg nesten ikke fikk sove i natt. Behandlingen av varslerne, hvor redde de var før de varslet (noe som vel forklarer hvor få som har stått frem, i forhold til omfanget man har en mistanke om er der...), hvordan løfter ble brutt, hvordan Giske klarte å sno Støre rundt til å la ham fortsette og til å la ham få fortelle sin historie med sine forbehold.

Tajik sa noe interessant i en av meldingene hun sendte til en av varslerne, hun i Tromsø, tror jeg. Ref spørsmålet i overskriften til tråden:

"Jeg har lagt merke til et mønster i saker som omhandler seksuell trakassering generelt, og ikke nødvendigvis i sakene om Giske, og det er hvor mange jenter og kvinner som selv prøver å normalisere situasjonen mens de står i den. Noen fordi de er redde for at situasjonen skal eskalere, men mange bare fordi de føler et ansvar for at ting er som de er. De føler et ansvar for å fikse det, normalisere relasjonen til den som har trakassert dem, de bruker uhorvelige mengder med energi på å glatte over det som har skjedd. Det er energi som tappes av dem, også i ettertid."

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-18, 17:16   #844
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Tajik er altså så smart, henne har jeg dyp respekt for som menneske og som politiker. Hun er en av ganske få.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-18, 17:57   #845
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ja! Det der er jo nettopp sånn det er, man normaliserer som et slags mentalt forsvar. Og så går det skitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-18, 00:35   #846
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg anbefaler veldig, veldig å lese den boken, altså, den er god, og den er grundig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-18, 08:56   #847
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg har også lest boka, og kan ikke si jeg synes den er spesielt god og jeg kan egentlig ikke helt skjønne at folk som ikke er spesielt interessert i politiske maktprosesser vil klare å komme gjennom spesielt den første delen. For meg var det ikke så mye nytt i boka, det var mest en oppsummering av hva som skjedde, og jeg fikk en del bekreftelser. Men akkurat det du siterte fra fra Hadia var nok noe av det beste ved boka. Hun fremstår veldig solid og rakrygget, og veldig på varslernes side, samtidig som en rydder unna tvil om at hun skal ha stått bak at varslene kom fram.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-18, 12:55   #848
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Men for deg var det sikkert mindre nytt, siden mye er kjent fra før.

Jeg syns mye er interessant, blant annet hvor isolert Tajik tidvis har vært. Jeg lurer på om det var galt å velge henne til et så tungt verv så ung. Ikke fordi hun ikke er dyktig, hun er åpenbart både smart, flink, klok, drevet og arbeidsom. Men hun var så ung, hun var ikke "born and raised" i AUF og det var mye maktspill, fraksjonering, alliansebygging, manøvrering, diplomati og sånt hun nok hadde hatt godt av å ha mer erfaring med før hun ble kastet ut i det så hardt. Jeg tror det ble kjempetøft for henne.


Og Støre, der klør jeg meg i hodet fortsatt. Jeg tror genuint han er en bra fyr, jeg liker ham, men jeg tror virkelig ikke han er utrustet til å ha den jobben. Varslerhåndteringen var ett eksempel, valgkampen et annet.


Mange mennesker som bare har vært en rekke navn for meg trer mye klarere fram, særlig siden det er så mange skriftlige kilder, og mange av dem viser folka som har skrevet dem veldig godt.


Og så er det, som alltid, fascinerende å se hvor ekstremt mye den organisasjonen lekker!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 19:17   #849
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Fra Bergens Tiende:

Sitat:

Eg snakkar jamleg med folk i partia som meiner at metoo «tek merksemda bort frå politikken». Til det er det å seie at metoo diverre er sjølve kjernen av politikken:

At kvinner, menn, unge, gamle – ja, alle – skal ha lik sjanse til å vere med i politisk arbeid, må vere ein grunnplanke i demokratiske organisasjonar.Slik er det diverre ikkje no. På årsmøtet i Innlandet Høgre var Kristian Tonning Riise ordstyrar. På årsmøtet i Viken Frp hadde Ulf Leirstein same oppgåve. Båe to var i fjor gjennom alvorlege metoo-saker der partia avgjorde at dei hadde brote partiets regelverk.

Jeg har lurt på dette. Hva har de gjort med de som har blitt beskyldt for #metoo-saker i andre partier enn AP. Vi er jo ikke i tvil om hva Giske har drevet med det siste året lzm. Men jeg er ikke så veldig imponert over Høyre og FrP når jeg leser at deres "bad boys" har vært ordstyrere for hvert sitt fylkesårsmøter... Hva slags signal sender det?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 19:20   #850
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er så oppgitt. Forsvaret hevder de ikke har en ukultur. Burøe har utsatt kvinner for så jævlig mye dritt og unnskylder seg for flørting. Giske skjønner ikke greia. #metoo har virkelig ikke gått inn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 19:24   #851
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

En ungdomsskole i kommunen skal arrangere en dag med underholdning mm til inntekt for et godt formål og har fått diverse personer til å bidra. Ørjan Burøe skal være konfransier... Jeg har veldig lyst til å spørre noen om det er innafor at han bidrar, samtidig som folk må kunne gå videre....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 19:24   #852
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Men forsvaret sier vel at de har en ukultur? I hvert fall siden for et par dager siden?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 19:37   #853
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hah, der slapp jeg å si noe om ØB. "....dropper kjent komiker-konferansier etter medieoppslag om seksuell trakassering." - oppslag i lokalavisa.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 19:38   #854
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Men forsvaret sier vel at de har en ukultur? I hvert fall siden for et par dager siden?

Nei, de sier de har utfordringer, men nekter for at det er en ukultur. Skal finne igjen artikkelen.

Jeg hadde absolutt sagt i fra om Burøe. Det hadde vært totalt uaktuelt å ha ham på vår ungdomsskole. Om du er i tvil, hør på brevet de leser på Tusvik og Tønne. Det er så langt forbi alt som er greit at jeg knapt har ord.

Edit: bra de droppet ham.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-02-19 kl 20:11.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 20:08   #855
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hva er SLT dom?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 20:10   #856
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Haha! Det er iphonesk for "alt som".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 20:18   #857
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

trodde jeg var ganske god i iphonesk

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 21:28   #858
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

..og der ble Burøe droppet av managementet sitt. Ikke hans morsomste fredag kveld kanskje...

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 22:23   #859
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde absolutt sagt i fra om Burøe. Det hadde vært totalt uaktuelt å ha ham på vår ungdomsskole. Om du er i tvil, hør på brevet de leser på Tusvik og Tønne. Det er så langt forbi alt som er greit at jeg knapt har ord.


Tror ikke de som forsvarer han i diverse kommentarfelt kan ha lest det brevet. Sjokkerende ufine meldinger av grov karakter, send over lang periode. Jeg synes det burde vært anmeldt som trakassering... Tenk å kalle det flørting?!
Men fryktelig synd på barna hans når denne saken blir så offentlig.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 22:40   #860
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

..og der ble Burøe droppet av managementet sitt. Ikke hans morsomste fredag kveld kanskje...

At manageren sluttet , tror jeg ikke er noe stort tap akkurat. Han har virkelig skrevet mye rart i kommentarfeltene siste dagene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no