Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hva har jeg gått glipp av?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 20:44   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hva har jeg gått glipp av?

Flere tigger etter prikker, og sure Sitroner påskekosemoser.
Hvor er tråden?


Eller er det forsøk på (dårlige?) aprilsnarrer?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:46   #2
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

HER og HER

Aprilshelter ja

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:46   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Skal vi se: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=13586

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=13560

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=12777

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=13596

Noe sånt du lette etter?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:49   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Jaggu har jeg lurt jeg også

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:50   #5
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Jeg tigger da alltid etter prikker.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:50   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Jeg skrev ikke helter.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:53   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg skrev ikke helter.

Vi forstod såpass. Admin har byttet om på litt ord, som du muligens forstår. Man har ikke mer moro enn man lager selv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:55   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:09   #9
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:21   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Det straffer seg å ikke være pålogget 1 april.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 14:04   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har jeg gått glipp av?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det straffer seg å ikke være pålogget 1 april.

Jupp. Du gikk glipp av mye morro.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no