Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rimelig og grei hårføner?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-23, 19:41   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rimelig og grei hårføner?

Jeg er på jakt etter en hårføner. Den skal primært brukes til å blåse håret tørt, og det er derfor ikke nødvendig med en haug ekstrautstyr.

Den kan gjerne være liten av størrelse (den som skal ha den har liten plass), men må ha nok kraft til å faktisk tørke håret. Det er en fordel om den kan blåse både kald varm luft.

Forslag?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-23, 22:36   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og grei hårføner?

Jeg har denne og er fornøyd, selv om jeg bruker en annen til daglig. Har denne i treningsbagen eller hvis jeg er på tur. Men jeg har ikke tykt og krevende hår, så det kommer jo litt an på hva man har å jobbe med. https://www.elkjop.no/product/person...specifications

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-23, 08:55   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og grei hårføner?

Takk, jeg har sett på den der, men tror den blir litt for spinkel. Størrelsen er fin, da! Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt en på samme størrelse, eller i alle fall ikke så veldig mye større, med rundt 2000 W. Det er helt greit at den koster noen hundrelapper mer også. Jeg tenker en makspris på kr. 700,-.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no