Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pris på spisestuestoler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva er ok pris for nye spisestuestoler?
Under 1000 kr 19 32,20%
1000-2000 kr 19 32,20%
2000-3000 kr 6 10,17%
Over 3000 kr 15 25,42%
Deltakere: 59. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-23, 10:04   #41
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Dette er en uhøytidelig spørreundersøkelse om hva som er akseptabel/normal pris på spisestuestoler. Og hva er langt utenfor? Eller hva betalte du for dine? Brukt eller nytt?

Jeg tråler finn.no for å finne stoler til vårt nye bord. Nå dukket det opp noen grisefine, men etter min mening alt for dyre stoler. Men sikle gjør jeg fremdeles. Hjelp meg med å slå ihjel drømmen min.

Å legge til poll ble visst for vanskelig for meg.
Hva er ok pris for nye stoler?
<1000 kr
1000-2000 kr
2001-3000 kr
>3000 kr

Da vi kjøpte vårt stue- og kjøkkenbord pluss 18 stoler, kostet stolene ca. 1200 mener jeg å huske. Dette er for 22 år siden. Jeg tror kanskje vi fikk noe kvantumsrabatt.

For nye stoler ville jeg forvente å betale minimum 2000 kroner stykket nå. Skulle jeg kjøpt brukt ville jeg ikke gitt mer enn halv pris av nypris.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 10:06   #42
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Krysset for 1000-2000. Innser at vi har spisestuestoler til en verdi av ca 4000 pr stykk, men har ventet i årevis på å finne riktig stol og fant utstillingsmodeller til salgs rett før jul i 2021. Før det hadde vi arvestoler og loppemarkedfunn som var malt og trekt om.

Hadde det bare vært meg, ville jeg gått for en enkel, men solid variant fra IKEA til under 1000,-

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 10:09   #43
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Jeg aner virkelig ikke hva jeg ville ha betalt nå.
Vi betalte 1500 pr stol for snart 20 år siden. Synes det var fryktelig dyrt da, men det har vært verdt det siden de holder enda.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 10:23   #44
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

De billige IKEA-stolene som ble kjøpt inn "midlertidig" i 2007 har jeg fortsatt med meg. Synes ikke de er gode å sitte i utover en times tid, så ser stadig etter nye. Men det er vanskelig å finne noe som passer til stilen og som helst ikke koster mer enn 2000 pr stol, som jeg synes er maks.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 10:24   #45
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

jeg liker å sammenligne det med hvor mye penger vi bruker på bil, som er hinsides mye mer enn vi gjør på møbler. Bilen brukes ikke noe mer enn spisestua, så om vi har råd til å sette av penger til dette så gjør jeg det.

Her er det skikkelig fattigmannstilstander på begge fronter. Bilen er 19 år gammel og spisestolene 25.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 10:30   #46
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Skikkelig gnitalus her også. Ikea- stoler og et over 20 år gammelt spisebord som er malt. Bilen begynner å dra på årene, men var slett ikke av den dyre sorten da den ble kjøpt.

Har lyst på nytt spisebord og stoler da. Men da har jeg lyst på nytt gulv først, og da frykter jeg det baller sånn på seg…

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 10:55   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Ops. Jeg ser nå at det har vært en solid prisstigning også på våre stoler. Jeg vet helt sikkert at de som ble kjøpt nye ble kjøpt for kr 995 på Ikea. Jeg tror at dette skjedde rundt 2013 (for da flytta vi til et sted med mer plass). Nå koster de visst kr 1995, så de har dobla seg i pris på 10 år.

Og så kjente jeg plutselig litt på hvor fort tida går, for jeg synes stolene våre er ganske nye. Men 10 år gamle stoler er ikke nye. Heldigvis ser de fullstendig nye ut, så vi trenger ikke tenke på noe utskifting. Siden de er i lær, så er rengjøring utrolig enkelt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 11:23   #48
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Her er stolene jeg ønsker meg og som for så vidt spares til også:

https://www.mobelringen.no/inspirasj...ie-fra-ekornes

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 11:35   #49
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Spisestuestolene vi har nå kostet vel ca 8-900 kr per stykk. De ser fremdeles helt nye ut, de er fine å se på og veldig gode å sitte på. Vi sitter mye i spisestua. Vi har gjerne lange middager med familie eller venner som ofte etterfølges av sene spillkvelder så det er absolutt viktig at stolene er gode å sitte på i lang tid. Jeg kjenner at jeg ikke hadde vært villig til å bruke mer enn 2000 på en spisestuestol og for min del finnes det ikke den stol i verden som er så fin og behagelig at den er verdt mer enn det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 11:47   #50
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Nå er vi på andre sett billige spisestustoler, og angrer, de går i oppløsning disse også. Og så billig var de ikke, fra Skedar denne gang også. Neste blir dansk og 3000,- pluss.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 11:59   #51
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Jeg har akkurat kjøpt inn både spisebord og stoler til nytt hus.
Hos oss er det kun julaften vi flytter oss fra spisebordet til sofa når vi har gjester. Jeg vil ha komfortable stoler ved spisebordet fordi jeg bruker det både som arbeidsplass og hengested i tillegg til at alle måltider inntas ved spisebordet. Sånn blir det i Nyhuset også.

Jeg har kjøpt 6 stoler til det nye bordet av kjøkkenleverandøren - de er fine, og vi fikk dem for 1400,-/stykk fra dem - de koster 1990,-.

Jeg har sett noen designstoler jeg liker, men de koster rundt 5000,-/stk, så vi avventer og ser om vi 1) blir fornøyd med de vi har kjøpt, som er veldig gode å sitte i og 2) om det er noe som helst penger igjen etter å ha innredet nytt hus.

Bordet vi har nå, har vi hatt i 20 år, og det har masse bruk igjen - det er hel eik. Stolene er arvet, de er minst 70 år gamle, vi avventer og ser hva vi gjør med begge deler når noen andre omsider skal overta her vi bor nå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 06-02-23 kl 12:01. Årsak: mye rar autokorrekt
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 12:34   #52
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Av og til kan det lønne seg å kjøpe kvalitet/dyrere. Vi kjøpte i 2004 hagemøbler i rotting. De var dyre, tror vi ga 25 000 for bord og 6 stoler den gang. De har stått ute i snart 20 år. Vinter som sommer. Frost og 3,5 år med opp mot 45 grader i skyggen da vi bodde i USA. De ser omtrent nye ut enda. Rottingen er glatt og ser tilnærmet ny ut. Putene er like fine (de har dog ikke stått ute året rundt da). Det eneste som ikke har holdt like bra er metallet under bordplata, den ruster (men holder jo enda). Har noen billige rotting-møbler, og der røk rottingen etter kun er par-tre år.

Så for tidløse møbler kan det fort lønne seg (og være miljøvennlig) å spytte litt ekstra i møblene. Spisestuestolenen mine har bikka 11 år nå, og holder enda mange år, selv om jeg av og til skulle ønske jeg hadde dem de har på «Hver gang vi møtes».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 13:22   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvor lenge sitter dere i spisestua, egentlig? Er det ikke begrenset hvor vondt det kan bli?

Vi kan sitte veldig lenge til måltidene hvis vi har besøk, og noen ganger ellers også. I tillegg sitter særlig eldstejenta der i timevis med skolearbeid (de andre to sitter strengt tatt ikke i timevis med skolearbeid noe sted ). Hun har god kontorstol på rommet sitt, men foretrekker likevel spisebordet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-02-23 kl 13:35.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 13:48   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Vi sitter også massevis ved spisebordet. Alle bruker det til jobbing i noen grad, og når vi har gjester, er det vanligvis her vi blir hengende. Sitter her nå, jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 14:11   #55
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi sitter også massevis ved spisebordet. Alle bruker det til jobbing i noen grad, og når vi har gjester, er det vanligvis her vi blir hengende. Sitter her nå, jeg.

Men har dere fortsatt noen Roger i hus - som kan selges til meg for ågerpris? (Våre har nå faktisk tre ulike farger på setet også, de få gjenværende. Det illustrerer i grunnen vårt ekteskap godt. Blir ikke enige om noe som helst, og ingen orker å ta tak.)

Vi bruker også spisebord og -stoler til alt. Det er det bordet vi har. Jobbing, lekser, puslespill, alle måltider bortsett fra lørdagspizzaen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 06-02-23 kl 14:24.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 14:23   #56
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Haha, nei, vi bor nå i et Roger-fritt hjem. Vi brukte dem helt opp, faktisk.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 18:42   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

For øvrig renoverte vi stolene med nytt stoff på setet for tre år siden da vi pusset opp stua. De holder så lenge vi bor her tenker jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 19:03   #58
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

For øvrig renoverte vi stolene med nytt stoff på setet for tre år siden da vi pusset opp stua. De holder så lenge vi bor her tenker jeg.

Vi renoverte våre stoler fra 40-tallet i flere omganger til vi ga dem opp for 3-4 år siden. Nå har vi åtte rørstoler fra 50 eller 60-tallet, arvet fra tre steder så de er ikke helt like. Vi har brukt penger på materialer til trekk og maling av trestolene. Jeg aner iķke hva jeg hadde vært villig til å betale om vi ikke hadde arvet.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 06:24   #59
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Det kommer litt an på hvor mange stoler jeg skulle kjøpt. Dersom jeg skulle byttet ut de 18 (eller er det 20?) like spisestuestolene vi har nå, hadde priser over 1000 kroner per stol utgått. Jeg liker å ha makne stoler når vi dekker til mange.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-23, 10:41   #60
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det kommer litt an på hvor mange stoler jeg skulle kjøpt. Dersom jeg skulle byttet ut de 18 (eller er det 20?) like spisestuestolene vi har nå, hadde priser over 1000 kroner per stol utgått. Jeg liker å ha makne stoler når vi dekker til mange.

Akkurat sånn er det for meg også. Vi har 16 stoler og det farger helt klart svaret mitt. Vi har ofte gjester og færre stoler funker ikke for oss. Kan strekke meg til 2000 per stol, mer enn det hadde jeg ikke betalt.
Jeg hadde nok vært langt mer villig til å betale mer per stol hvis vi ikke hadde trengt så mange, for i utgangspunktet kan jeg gjerne prioritere det før nesten alle andre ting, vil veldig gjerne ha gode spisestoler. Og gjerne finere/kulere enn de hvitmalte høyst ordinære vi har. Våre fra Ikea er helt ok altså, ser de selges fremdeles, for rett under 1000 kroner. De er 15 år gamle og brukes daglig. Kjøpte rimelig stoff og trakk om stolsetene i fjor, det hjalp masse. De får holde noen år til.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no