Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmekontor etter korona

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-22, 15:05   #41
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

I jobben min som lærer må jeg være tilstede når jeg har undervisning så klart, må også være tilstede på fellestid. Ellers så har teamet mulighet til å være fleksibel i forhold til når vi jobber. Mitt team har valgt å være tilstede når vi skal. Men jeg kan nok avtale med teamleder dersom jeg har behov for å gjøre noe i bunden tid.

I jobben min som hovedtillitsvalgt kan jeg nok ha hjemmekontor om jeg ønsker , men jeg får gjort mer på kontoret enn hjemme.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 15:15   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber i Staten. Regelen er at vi kan ha inntil 2 dager i uka på hjemmekontor. De dagene skal markeres i kalenderen.

Ledere har lov til å kalle inn til fysisk møte. Prosjektledere (uten personalansvar) har ikke det. :gruff:

Noen er hjemme mye mer enn regelen tilsier. Men for alt jeg vet er det avtalt med nærmeste sjef.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 15:30   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er dette den nye rektoren vår vil ha slutt på. Det er en håndfull som lurer seg unna alt som er.

Ja, det er det som er dumt. For meg er den fleksibiliteten verdt veldig mye, men samtidig er det så vanvittig irriterende å uke etter uke få SMS med "Eh, jeg rekker visst ikke møtet i dag, jeg......" Når jeg selv har gått på jobb kun for det møtet. Eller når ressurslærer som har 5% av stillingen som for å hjelpe nye aldri er på jobb annet enn når hen har undervisning og møter og samtidig er en av de som avlyser alle møter hen kan slippe unna.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 15:34   #44
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber i et statsforetak. Vi kan avtale inntil 2 dager eller 50 % hjemmekontor (husker ikke hvem av dem).
Mange er på jobb hver dag, noen 2-3 dager i uka. De jeg jobber mest sammen med er fast på kontoret fredager og varierer resten. Selv har jeg to dager i uken på hjemmekontoret vanligvis. Det fungerer brillefint.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:01   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Så kjipt hvis folk benytter fleksibilitet til å ikke stille på møter, da er det jo vanskeligere å gi frihet også. Jeg forventer at folk stiller på fellesmøtet vårt og andre møter, med mindre de har fri eller veldig gode grunner til å jobbe hjemmefra. Vi kjører dessuten fortsatt litt hybrid på noen møter, men ikke alle. Det er jo ikke greit at det går utover samarbeid og at en stiller på møter uten at resten kommer, da ville jeg tatt det opp med ledelsen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:17   #46
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber i kommune. Vi er i utgangspunktet fullt tilbake på jobb, men har fått beskjed om at dersom vi ønsker å sitte hjemme så kan vi i utgangspunktet bare gi beskjed. Dersom vi ønsker å sitte fast hjemme en eller flere dager i uken må vi lage en skriftlig avtale.

Jeg satt hjemme en dag forrige uke og det blir to denne uken. Egentlig foretrekker jeg å være på kontoret. Men av og til er det veldig fredelig og deilig å være hjemme.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:38   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber privat. Styrer det selv. Det var også sånn før covud. Har hjemmekontor ca en dag i uka. Har avtaler rundt omkring hyppig, så hjemmekontor er ikke aktuelt mer enn maks to dager i uka.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 17:16   #48
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber i det private. Alle som ønsker det har inngått skriftlig avtale om hjemmekontor etter de nye reglene.

Jobben ønsker oss mest mulig på jobb, men regelen er "mer enn 50 %". Og så varierer det mellom at man skal ha faste dager på kontoret, og at man skal unngå faste dager.

Jeg ser at med min rolle som samhandler med folk på tvers i hele organisasjonen fort ender opp med å enten være på jobb de fleste dager eller å være den ene på Teams. Hybridmøter funker ikke i nærheten så bra som rene Teams-møter altså.


Sist redigert av Timar : 05-10-22 kl 22:17.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 17:30   #49
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Vi har alltid hatt hybridmøter, også før Corona, så det er ikke et issue hos oss. Men det er bare fire av femten på teamet som sitter i Norge, så noe annet blir vanskelig. Vi er vant til det, men ser at den uken i året vi har sammen er gull verdt, savnet den i pandemien.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 17:33   #50
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jobber i det private, med oppdrag for kunder. Vi har det helt valgfritt, og jeg har et deilig hjemmekontor med alt jeg trenger. Har ikke vært mer enn en håndfull arbeidsdager på kontoret, men vært mye hos kunde. Vi skal også flytte i nytt bygg neste år, som blir mer hensiktsmessig. Nå er det for få kontorplasser til alle og ofte får man ikke plass i den delen hvor kollegaene sitter og man selv har lyst til å sitte.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 19:25   #51
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Så kjipt hvis folk benytter fleksibilitet til å ikke stille på møter, da er det jo vanskeligere å gi frihet også. Jeg forventer at folk stiller på fellesmøtet vårt og andre møter, med mindre de har fri eller veldig gode grunner til å jobbe hjemmefra. Vi kjører dessuten fortsatt litt hybrid på noen møter, men ikke alle. Det er jo ikke greit at det går utover samarbeid og at en stiller på møter uten at resten kommer, da ville jeg tatt det opp med ledelsen.

Nettopp. Det er greit å jobbe hjemmefra, men fellesmøter og andre avtaler må man holde likevel mener nå jeg. Her har vi ofte hybridmøter og det fungerer. Til og med jeg har lært å holde kurs på et møterom med deltakere og med andre på Teams, samtidig, mest fordi noen vanligvis holder til et annet sted enn meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 19:40   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Ingen hjemmekontor hos oss.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 21:38   #53
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber i det offentlige. Vi kan avtale inntil to dager hjemmekontor i uka. Det er åpnet for mer, dersom særskilte grunner tilsier at det er hensiktsmessig. Jeg holder en del foredrag, hvilket betyr at jeg kan takke ja til langt flere foredrag, og over hele landet, fordi de kan gjennomføres digitalt.

Jeg foretrekker å jobbe fra kontoret, men har ofte hjemmekontor en dag i uken, fordi det gir mer arbeidsro. Samtidig ser jeg at kunnskapsutvekslingen er mye bedre i fysiske møter. Folk snakker mer og stiller mer spørsmål, enn når møtene er på Teams. Jeg forsøker å gjennomføre det meste av møter fysisk, og i alle fall i de tilfellene der jeg er prosjektleder, eller på annen måte er hovedansvarlig for sluttresultatet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 22:18   #54
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jobber i staten og har som de andre der avtale om opptil 2 dager hjemmekontor i uken. I praksis gjør jeg akkurat hva jeg vil da teamet er fordelt over hele landet og leder sitter på et kontor mange timer unna. Har få møter der vi må være fysisk til stede, så er jeg på kontoret så er det bare for å være litt sosial med andre i samme avdeling, men som jeg ikke jobber med i det daglige.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 08:07   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

... Samtidig ser jeg at kunnskapsutvekslingen er mye bedre i fysiske møter. Folk snakker mer og stiller mer spørsmål, enn når møtene er på Teams. Jeg forsøker å gjennomføre det meste av møter fysisk, og i alle fall i de tilfellene der jeg er prosjektleder, eller på annen måte er hovedansvarlig for sluttresultatet.

Jeg er så enig med deg i dette. Men det er slett ikke alle som ser det på samme måte, og de blir veldig oppgitt hvis jeg sier at spesifikke møter skal skje med fysisk oppmøte. Jeg som prosjektleder har ikke lov til å bestemme det hos oss, men samtidig har jeg som prosjektleder lov til å be personalledere om å få den fullmakten i spesielle tilfeller. Det skaper IKKE god stemning. Samtidig kjenner jeg at hvis vi skal ha lengre diskusjonsmøter, så er det nødvendig å gå til det skrittet.

Jeg ledet et prosjekt i våres som holdt å strande fullstendig fordi vi aldri klarte å få til de gode diskusjonene som trengtes for å få oss i mål.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 08:43   #56
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Hos oss har ledelsen vært klare på at hovedregel er at man skal møte opp (fysisk) når det er møter på avdelings- eller prosjektnivå.

Jeg har avklart med de som er prosjektdeltakere i de to prosjektene jeg er leder for at vi som hovedregel har fysiske møter. Vi har faste møtetidspunkter, og har lagt møtene til dager hvor alle som er fast med i prosjektene er på kontoret.

Min erfaring er at det er viktig med forventningsavklaring. Jeg har et par ganger opplevd at deltakere som har skullet bidra med leveranser inn i prosjektet har ønsket hybridmøter (dvs. at de kunne sitte hjemme og delta i prosjektmøtene). Da har tilbakemeldingen fra meg vært at dette ikke er prosjekter som er egnet til hybridmøter, fordi det er behov for en helt annen type interaksjon enn det vi kan få til digitalt. Så lenge det forklares på en hyggelig måte, med en god begrunnelse, så har det blitt godtatt. Dersom det er snakk om presentasjoner, eller en deltaker blir syk, men ønsker å delta i møtet likevel, så tilrettelegger jeg selvfølgelig for digital deltakelse.

Vi har hatt et foredrag for hele virksomheten som forklarer hvorfor det er mye mer (mentalt) slitsomt med digitale møter enn med fysiske møter (eller telefonmøter), og det bidrar nok til en større aksept for ønsket om å gjennomføre flest mulig møter digitalt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 08:44   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Det er jo helt utrolig, Tjorven! At varslede møter med oppmøte får så mye motbør. En ting er om du ringer folk hjemme og sier kom på jobb straks og med én gang, men er møtet kalt inn i god tid, burde det være en smal sak å få til.

Jeg har mye Teamsmøter fortsatt, men det er jo for å unngå eller i hvert fall redusere reising. Har man samme kontorsted burde det være en smal sak å få trommet sammen til et fysisk møte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 09:13   #58
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

I den "storavdelingen" jeg jobber i er vi geografisk spredt fra Nordland via Trøndelag, Vestland, Innland og Viken, muligens mer jeg ikke kommer på i farta. Når våre møter krever fysisk tilstedeværelse medfører det mye reisetid. En-to fysiske samlinger i året er det vi går for. Det ukentlige avdelingsmøtet faggruppen min har inkluderer folk som har fast kontorplass i Bergen, Hamar og Trondheim. Da er det viktig at vi får digitale møter til å fungere. For oss var det noe vanskeligere å samarbeide pre corona.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 09:45   #59
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Vi har stort sett hybride møter hvis de ikke er helt fysiske. Da sitter kanskje en eller to hjemme. Det fungerer greit en gang imellom, avhenger av det tekniske utstyret. Vi har ett rom med vanskelig lyd og kamere på veggen i et stort rom. De hjemme ser bare oversiktsbilde. Det fungerer dårlig til samtale og diskusjon. Et annet rom har kamera på bordet, det filmer den som snakker. Dette fungerer mye bedre, også til samtale og diskusjon.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 10:45   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor etter korona

Jeg jobber i en organisasjon, og vår avdeling har ansatte over hele landet, men mesteparten i Oslo. Vi har alle skeiftlige hjemmekontoravtaler og kan jobbe hjemme to dager i uken. Vi har avdelingsmøter på fast dag og da er det ønsket at vi er på kontoret.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no