Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Trillinger på tur

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-22, 11:49   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trillinger på tur

Jeg gråter med henne Hot Lips linket til. For meg var det nok med kolikkunge og 18 mnd eldre søsken. En mann med lav empati og travel på jobb. Det er jo ikke hjelp å få heller, med mindre ens egen mor er ledig og i nærheten. Mange, meg inkludert, tenker nok ikke mye på at den siste kan være mer enn en. Har kjent med nr 3 & 4 og 4 & 5. kjenner noen som gjerne ønsker begge kjønn, men det har vi i vår familie bevis på at kan være vanskelig. Oldemors niende vellykkede svangerskap var en gutt. Tvillinger inkludert.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 12:14   #22
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trillinger på tur

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Nordlys har jubileum, og er gratis for alle i hele januar, man må bare logge inn med en a-media konto, evt lage seg en.

Jeg antar det er et opplegg hele Amedia kjører. Jeg leste saken i min lokalavis, som for øvrig har samme januartilbud. Jeg kommer ikke inn på Nordlys uten videre - jeg prøvde å lese en annen sak for få dager siden. Jeg har ikke plussabonnement.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 12:45   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trillinger på tur

jeg er mest imponert over kvinnekroppen når jeg ser hvordan en høygravid trillingmage ser ut.

For meg virker tvillinger helt avsindig - men synes definitivt at de der har "riktig mental innstilling" eller hva jeg skal kalle det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 15:16   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trillinger på tur

Jeg tror jeg heller ville hatt trillinger alene enn å ha moren min boende hos meg ett år.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 15:18   #25
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trillinger på tur

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror jeg heller ville hatt trillinger alene enn å ha moren min boende hos meg ett år.


Jeg hadde moren min boende 3 uker før fødsel av eldste. Hun hadde tilslutt ikke mer ferie igjen, og reiste hjem en lørdag morgen. Søndag morgen var eldste født.


Men når det er sagt, trillinger er et helt annet nivå. Da tror jeg at jeg hadde tatt imot nesten hvem som helst med omsorgsevne.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 15:21   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trillinger på tur

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror jeg heller ville hatt trillinger alene enn å ha moren min boende hos meg ett år.



Men heldigvis er det mange som har et bedre forhold til moren sin enn meg.
Ikke at det egentlig er noe galt med mamma, men vi bare lever ekstremt forskjellige liv.

Og med trillinger blir det jo et ekstremt behov for omsorgspersoner. Særlig når det også er eldre søsken involvert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 15:27   #27
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trillinger på tur

I likhet med flere her så husker jeg fint lite fra de første årene med tvillinger. Men en tanke sitter igjen. Jeg syns så skrekkelig synd på de som bare fikk én om gangen.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 22:43   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trillinger på tur

Har tvillinger i familien, også der trådte mormor til i lang tid.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-22, 13:00   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trillinger på tur

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg antar det er et opplegg hele Amedia kjører. Jeg leste saken i min lokalavis, som for øvrig har samme januartilbud. Jeg kommer ikke inn på Nordlys uten videre - jeg prøvde å lese en annen sak for få dager siden. Jeg har ikke plussabonnement.

Amedia kjører gratis januar fordi papiravisene ikke kom ut i forbindelse ned hacker-angrepet i romjula.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no