Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fineste Birkenstock?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-21, 22:49   #121
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg får ikke det helt til. Bruker mine utendørs overalt, og da blir de ikke tøfler før til høsten igjen…

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 22:50   #122
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Har egentlig lyst på helt like, for jeg bare elsker dem. De er dritfine og fantastiske å gå med. Men jeg kjøper ikke helt like likevel. Det er liksom litt for dumt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 22:54   #123
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Psjt. Jeg har syv like par joggesko, fire ulike farger. Det går helt fint. Bedre å kjøre noe en vet en blir fornøyd med.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 22:59   #124
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Psjt. Jeg har syv like par joggesko, fire ulike farger. Det går helt fint. Bedre å kjøre noe en vet en blir fornøyd med.

Jo, men det er så mange fine. Det er jo en gyllen mulighet til å utvide sortimentet

Men de jeg har nå er veldig allsidige og passer til alt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:11   #125
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg får ikke det helt til. Bruker mine utendørs overalt, og da blir de ikke tøfler før til høsten igjen…

Her er jeg på lag med deg. Jeg bruker mine bare til og fra post-kassen som er inne i blokka og jeg bruker den ikke inne i leiligheten da. Normalt bruker jeg dem på jobb da.

Kjøpte meg sneakers fra Birkenstock nå i vår og de er veldig gode!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:14   #126
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Her er jeg på lag med deg. Jeg bruker mine bare til og fra post-kassen som er inne i blokka og jeg bruker den ikke inne i leiligheten da. Normalt bruker jeg dem på jobb da.

Kjøpte meg sneakers fra Birkenstock nå i vår og de er veldig gode!

Hvor fikk du tak i sneakers?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:19   #127
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

I en av de mange skobutikkene jeg måtte innom i Oslo. Husker ikke hvilken. Men det er disse: https://www.outnorth.no/birkenstock/...QAvD_BwE#Black

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 13:55   #128
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har egentlig lyst på helt like, for jeg bare elsker dem. De er dritfine og fantastiske å gå med. Men jeg kjøper ikke helt like likevel. Det er liksom litt for dumt.

Gidder ikke lete i tråden, hvilke kjøpte du?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:00   #129
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Profi Birki er beregnet på hage- og kjøkkenbruk, har non-slip-såle og kan vaskes på 60 grader:
https://birkenstocks.no/produkt/prof...i-svart-normal

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:03   #130
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Profi Birki er beregnet på hage- og kjøkkenbruk, har non-slip-såle og kan vaskes på 60 grader:
https://birkenstocks.no/produkt/prof...i-svart-normal

Slike har vi hos oss, og de brukes masse f.eks i hagen, ut med søpla, grovarbeid inne m.m. Fordelen er at de er vanntette, så man kan godt gå i vått gress med dem, og de har såpass harde at de har tilnærmet vernefunksjon.

Ville ikke gått med dem ute blant folk da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:11   #131
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Profi Birki er beregnet på hage- og kjøkkenbruk, har non-slip-såle og kan vaskes på 60 grader:
https://birkenstocks.no/produkt/prof...i-svart-normal

Jeg har kjøpt meg et par turkise sånne, og det er virkelig verdens beste hagesko!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:15   #132
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Gidder ikke lete i tråden, hvilke kjøpte du?

Cognacfargede med store gullspenner. Tror det er Arizona.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:24   #133
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ville ikke gått med dem ute blant folk da.

Heller dem enn crocs.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:52   #134
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Heller dem enn crocs.

Ingen av de to er spesielt aktuelle, jeg slipper heldigvis å velge hvem av dem jeg ville ha foretrukket.

Våre (de er egentlig mannen sine, men jeg bruker dem også, selv om de er et par nummer for store) er dessuten fulle av malingsflekker, så det gjør dem ikke akkurat mer publikumsvennlige. Men de brukes hele tiden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 14:56   #135
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Cognacfargede med store gullspenner. Tror det er Arizona.

Jeg bestilte meg cognac nå, med soft bed, men vanlige spenner, for det var det jeg fant på nettsiden jeg brukte nå.


Jeg har forresten Birckenstock i plastikk. Bruker de på stranden og sånt. Hvite. Badesko/hagesko.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 16:08   #136
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Påvirket av denne tråden har jeg også bestilt nå. På meg ble det Arizona, vanlige spenner, softbed, slim, fargen Habana. Bestilte fra Outnorth.no, var litt billigere der enn i skobutikken rett rundt hjørnet, i tillegg til at skobutikken ikke hadde den fargen med myk såle. Gleder meg til jeg får dem!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 19:11   #137
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Påvirket av denne tråden har jeg også bestilt nå. På meg ble det Arizona, vanlige spenner, softbed, slim, fargen Habana. Bestilte fra Outnorth.no, var litt billigere der enn i skobutikken rett rundt hjørnet, i tillegg til at skobutikken ikke hadde den fargen med myk såle. Gleder meg til jeg får dem!

Samme som meg, bare at jeg tok cognac hos Zalando.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 20:40   #138
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Heller dem enn crocs.

Altså...de hadde samme stygghetsgrad som crocs 🤪

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 21:28   #139
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg har mange par Arizona; et par på jobb, et par på jobb, og sju par hjemme… Jeg hadde to til, men bikkja tygde opp det ene og det andre var utslitt så de gikk i søpla. Det er noe av det beste jeg har på foten.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 23:09   #140
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Sju par hjemme!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no