Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny mobil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-15, 20:18   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ny mobil?

Min kjære HTC s one, begynner å dra på åra og har dei siste månedene begynt å fuske. Den er i tillegg full, og dette er ein versjon som ein ikkje kan utvide minnet på.
Eg hadde i utgangspunktet sett på Samsung Galaxy, men etter å ha sett s5 live, så utgår den. Den er jo gedigen. Og dyr. Så eg har sett litt på s4. Men eg tar masse bilete med mobilen, så kamera speler ein viktig rolle. Og då dukka Sony xperia z3 opp. Den kjem i to utgåver og det er vel kompakt utgåva som er mest aktuell i så tilfelle.

Er det nokon som har anbefalinger å komme med. Enten i forhold til dei eg har nevnt, eller andre kandidater som kan vera aktuelle?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 20:20   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny mobil?

Har du sjekket ut Huawei?

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 20:30   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny mobil?

Jeg hadde en Sony Xperia og det var ikke vanskelig å velge en slik på nytt nå som jeg trengte en ny. Det ble en lekker hvit Sony xperia z3 compact eller hva den heter. Veldig passelig størrelse.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 20:30   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny mobil?

Jeg hadde Sony Xperia Z3 compact nå, i en drøy måned, og var veldig fornøyd med den. Tok fine bilder, men den var litt "treg" i utløseren, tok et sekund eller to fra du trykket på knappen, til den faktisk tok bilde. Nok til at motivet hadde snudd ryggen til, forsvunnet forbi osv. Ekstremt bra på batteri, og generelt en telefon jeg var fornøyd med. Valgte alikevel å gå tilbake til iphone, pga alt tilleggsutstyret jeg har til iphone bl.a.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no