Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! Vi har ingen sauer?! (Minecraftserver PE)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 08:12   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Vi har ingen sauer?! (Minecraftserver PE)

Mannen min har satt opp egen minecraftserver pocket edition - dette er for at barna våre skal få spille med søskenbarnene sine. Alt fungerer greit, men det er da ingen sauer der!

Uten sauer, ingen sauefeller, ingen seng, ingen hjem og fetteren spawner tilfeldig rundt om på serveren ... Mesteparten av tiden har de løpt rundt og lett etter hverandre. Greit nok for en session, men ikke noe blivende opplegg.

I konfigurasjonsfilen står det at vi skal ha spawn on (jeg kan poste selve linjene hvis det er aktuelt), så jeg kan ikke skjønne hva som er feil.

Tips? Råd? Hjelp?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 08:52   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Vi har ingen sauer?! (Minecraftserver PE)

Jeg er miljøskadd og trodde du ikke hadde en slik.

*lister seg stille ut igjen*

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 08:55   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Vi har ingen sauer?! (Minecraftserver PE)

Du kan drepe edderkopper å spinne ull av dem.

Jeg hadde laget en tråd i et av de utallige Minecraftforumene var jeg dere. Da får dere sikkert litt bedre hjelp enn her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no