Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 09:22   #21
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Denne historien har gått sterkt innpå oss også, besteforeldrene i historien er venner av foreldrene mine. Bestefaren var en fantastisk hjelpsom og hyggelig person som aldri sa nei til noen. For meg er han den ultimate helten, det er helt ufattelig hva han gjorde for å redde familien sin

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 09:36   #22
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Helt forferdelig!

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 17:20   #23
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

For meg er han den ultimate helten, det er helt ufattelig hva han gjorde for å redde familien sin

Helt enig. Det er vanvittig det den mannen gjorde i håp om å redde familien sin.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 17:26   #24
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Opprinnelig lagt inn av Ingrid-lille, her.

Helt enig. Det er vanvittig det den mannen gjorde i håp om å redde familien sin.

Jeg har ikke helt fått med meg hva han gjorde?

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 17:30   #25
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Han var utenfor teltet og skulle koke kaffe da teltet tok fyr med alle de andre inni teltet. Han hadde kniv på seg og han skjærte seg visstnok gjennom teltduken for å redde ut de andre fra det allerede totalt overtente teltet. Han døde av skadene han pådro seg, men reddet etter all sannsynlighet livet til mange av de andre med å gjøre dette.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 17:37   #26
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Virkelig tragisk ulykke
Ei nær vennine av meg er fra Salangen, så jeg har fått høre mye om ulykken før ting har kommet i media, og ting som ikke er i media ...
Alle mine tanker går til de skadde og familien..

Jeg har også hørt en del som ikke står i media og kjenner tårene kommer bare jeg tenker på det

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 17:39   #27
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste det i går. Det må være helt forferdelig for gutten og de pårørende dette. Huff. Dette er en ulykke som har gått veldig inn på meg også.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 18:06   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Da jeg var fem år, så skjedde det noe lignende med barndomsvenninnen min som da var fire år. Hun fikk store brannskader på 70 % av kroppen etter ulykken, men lever i dag i beste velgående, og er en voksen dame som er både vakker og har stor selvtillitt.
Får inderlig håpe alle som er igjen overlever.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 18:11   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston

Dette er fryktelig trist! Men jeg ble faktisk litt glad av å lese denne artikkelen, det høres ut som at det er håp i alle fall. Jeg har lurt sånn på hvordan det går.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no