Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kule ting til badet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 22:41   #21
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Rekker du å male innredning helt hvit og bytte til helt enkle (hvite?) knotter? Det er enklere å male hele enn bare de blå feltene, og da får du dekket hårfargeflekkene også.

Skapene på hver side av vasken er i utgangspunktet ganske dominerende, så jeg tror ikke jeg ville ha satt bregner på dem i tillegg, men kanskje en hengeplante oppå skapet til høyre? Eller bare dropp planter.

Ta ned dusjforhenget til fotografering og visning. Ikke heng opp noe nytt. Det virker bare forstyrrende.

Hylla vi ser i speilet må bort. Er det noe i det nærmeste hjørnet til venstre, altså til venstre for døra? Hvis ikke kan det være et sted å sette en lav krakk med en stabel håndklær, en plante eller noe. Er egentlig ikke sikker på om det er nødvendig.

Når det gjelder bad og salg, er jeg en sterk tilhenger av less is more. Få det til å se rent, ryddig og romslig ut. En stygg inredning klarer kjøperen å se forbi hvis helhetsinntrykket er bra. Men jeg ville ha malt innredningen hvit.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:46   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Jeg ville også bare fått bort mest mulig løst, og helst malt det blå hvitt. Enkle nye håndklær, gjerne hvite, og en fin såpedispenser. Jeg ville ikke hatt planter. De hvite flisene ser jo kurante ut?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:51   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Kan det fungere å late som det skal være sånn? Kjøpe knallblått dusjforheng og knallblå håndduker og heller fremheve den stygge innredningen? Det tror jeg at jeg ville gjort. Å forsøke å skjule den tror jeg i allefall ikke går.

Dusjforhenget må vekk - fjernes eller byttes ut - i allefall. Ha så lite ting som mulig stående fremme. Om du går for knallblåløsning ville jeg droppet bregner. Jeg foretrekker å fremheve fremfor å skjule ting.

Nøyaktig det samme hadde jeg tenkt til å si. Innredningen er ganske voldsom, og påklæsjing med dill og dall vil bare gjøre badet mindre. Jeg hadde kjøpt et blått dusjforheng og ryddet bort resten.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:55   #24
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.490
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Enig med Irma, zol og den leiren. Less i more.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:56   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Jepp, bytt knotter, dropp alt stæsj, enkelt dusjforheng og sørg for godt lys.
Et par mørkeblå håndklær som matcher over en håndklehenger, og voila.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:58   #26
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.490
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Må bare legge til at jeg synes badet deres ser helt greit ut. Jeg titter i alle fall ikke på innredning når jeg er på visngtng, greit at baderomsinnredning er dyrt, men det kan ikke sammenlignes med manglende membran og grelle fliser. Som kjøper hadde jeg ikke tatt innredningen så tungt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:04   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dere kan gjøre som det de som tidligere bodde i en leilighet min bror har overtatt nå gjorde. De tapetserte nemlig hele badet. Taket også. I en storblomstret tapet.

Naboen her tapetserte også på den måten. Og tok selvsagt med doen i samme slengen. Doen. Tapet. :loco: Alt gikk i ett.


Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Ut med hylla, ut med dusjforheng, ut med alt løst ræl.
Inn med hvitt dusjforheng (eller muligens blått) - ensfarget hvertfall!
Fiks på de ødelagte knottene, evt bytt ut alle.
Hvis du ikke finner kuppelen til lampa til høyre, ta den ned og putt tannpasta eller silikongreier eller noe sånt i hullene så de ikke synes.

Enkle hvite (eller mørkeblå, som zol er inne på) håndklær, og ferdig!

M^3 sier det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:15   #28
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Ut med hylla, ut med dusjforheng, ut med alt løst ræl.
Inn med hvitt dusjforheng (eller muligens blått) - ensfarget hvertfall!
Fiks på de ødelagte knottene, evt bytt ut alle.
Hvis du ikke finner kuppelen til lampa til høyre, ta den ned og putt tannpasta eller silikongreier eller noe sånt i hullene så de ikke synes.

Enkle hvite (eller mørkeblå, som zol er inne på) håndklær, og ferdig!

(personlig synes jeg planter er malplassert på bad - hvertfall små bad. Men det er min smak da )

Akkurat det jeg holdt på å skrive!
Kjør hvitt og nøytralt ellers på badet:. Hvite håndklær, hvitt dusjforheng osv... Innredningen minner forresten litt om et kompakt bad på en båt el.lign, så hvis noe detalj/stil skal legges til i det hele tatt, kanskje maritimt er veien å gå? Men veldig tonet ned.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:20   #29
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule ting til badet?

Takk for tips, dere. Hylla skal som sagt ut. Jeg tror ikke jeg vil gå for mer blått der inne, for jeg er redd det vil framheve det blå ytterligere.
Det er forholdsvis grei størrelse på badet, så jeg tror vi kommer til å sette inn en liten benk og ha noen håndklær på den.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no