Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise i disse korona-tider?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-20, 08:54   #361
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi venter til flyselskapet kansellerer, da får man vel alt tilbake. Om man avbestiller selv, så ender man opp med ingenting.

Ikkje sålenge UD sine reiseråd seier at det ikkje er anbefalt å reise til Italia. Då får du igjen alt sjølv om du avbestiller sjølv. I allefall med mitt forsikringsselskap! Eg har Europeiske.

Eg har ein flybillett til Danmark i slutten av juni som eg håpte på ar SAS skulle kansellere. Men no er det plutselig OK å reise til Danmark, så då blir den nok ikkje kansellert. Og eg får muligens ikkje pengar igjen via reiseforsikring heller sidan UD no seier det er greit å reise til Danmark. Det er ikkje aktuelt for meg å reise, så no er eg litt usikker på korleis eg skal gå fram. Eg skulle på eit kurs som er avlyst på grunn av Corona. Men såvidt eg kan sjå av vilkåra til Europeiske er ikkje det nok til å få igjen pengane sålenge det ikkje er avbefalt å reise til Danmark.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 10:50   #362
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Vi venter på flyselskapet vi også. Vi har bestilt gjennom Austrian, og de begynner å åpne opp for reiser. Men frem til 22. juni er det ingen reiser til/fra Norge med de. Vi har billetter til. 28. juni. Det står unconfirmed på utreisen vår nå, det har det ikke gjort tidligere. Vi lurer på om vi skal sjanse på å booke om til jula, men vi er ikke sikre på hva vi gjør.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 11:29   #363
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Ikkje sålenge UD sine reiseråd seier at det ikkje er anbefalt å reise til Italia. Då får du igjen alt sjølv om du avbestiller sjølv. I allefall med mitt forsikringsselskap! Eg har Europeiske.

Eg har ein flybillett til Danmark i slutten av juni som eg håpte på ar SAS skulle kansellere. Men no er det plutselig OK å reise til Danmark, så då blir den nok ikkje kansellert. Og eg får muligens ikkje pengar igjen via reiseforsikring heller sidan UD no seier det er greit å reise til Danmark. Det er ikkje aktuelt for meg å reise, så no er eg litt usikker på korleis eg skal gå fram. Eg skulle på eit kurs som er avlyst på grunn av Corona. Men såvidt eg kan sjå av vilkåra til Europeiske er ikkje det nok til å få igjen pengane sålenge det ikkje er avbefalt å reise til Danmark.

Jeg tror det var noen tidsgreier der, Simone. sånn at hvis rådene ble endret ganske tett opptil, så er det ikke så utenkelig at du får penger tilbake.

Finles vilkårene. Jeg gjorde det, og for vår del: på If står det at man bør vente og se om selskapet kansellerer reisen, sånn at vi får penger tilbake der, eller så får vi penger fra forsikringsselskapet.

Nå må jeg bare få en bekreftelse fra utleier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 12:17   #364
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Tryg ber folk avvente til flyselskapet kansellerer reisen.
De dekker selvsagt om det skulle bli problemer. Men foreløpig må vi bare vente.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 12:41   #365
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Problemet er at mange flyselskaper ikke refunderer selv om det er de som kansellerer reisen, men bare tilbyr vouchere eller ombooking. Det er veldig frustrerende, for om du tar imot voucheren, får du selvsagt ikke noe av forsikringsselskapet. BA har drevet meg til vanvidd med dette – de sier riktignok at du kan be om refusjon, men da må du ringe dem, og de tar rett og slett ikke telefonen. I det hele tatt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 15:53   #366
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Problemet er at mange flyselskaper ikke refunderer selv om det er de som kansellerer reisen, men bare tilbyr vouchere eller ombooking. Det er veldig frustrerende, for om du tar imot voucheren, får du selvsagt ikke noe av forsikringsselskapet. BA har drevet meg til vanvidd med dette – de sier riktignok at du kan be om refusjon, men da må du ringe dem, og de tar rett og slett ikke telefonen. I det hele tatt.

Hva skal man gjøre da, da?
Det er jo klin umulig å få prate med reisebyrå eller flyselskap før et par timer (okey, et par dager da. But still..) før reise går.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 19:57   #367
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Jeg gruer meg skikkelig til å ta kontakt med Turkish. Kan tenke meg de ikke er veldig behjelpelige.
Leste nå at du må innhente informasjon fra selskapet før du tar kontakt med forsikringsselskapet. Well, well - det kan bli artig.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 20:33   #368
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg gruer meg skikkelig til å ta kontakt med Turkish. Kan tenke meg de ikke er veldig behjelpelige.
Leste nå at du må innhente informasjon fra selskapet før du tar kontakt med forsikringsselskapet. Well, well - det kan bli artig.

Du sender Mail.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-20, 20:58   #369
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Simone, europeiske lar deg avbestille i inntil syv dager etter at reiserådet opphører.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:16   #370
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Nå kjenner jeg at jeg er glad jeg har bestilt via en turoperatør og en bookingagent, som i det minste tar kontakten med flyselskapet for meg. Ellers måtte jeg booket Toffen til å snakke med Aeroflot.

Men altså, hvis konferansen/konserten/arrangementet man har booket fly for å dra på blir avlyst, så er det vanligvis grunnlag for refusjon av flybillett fra reiseforsikringen?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:19   #371
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Og jeg føler jeg drar fordel av Coronasituasjonen, med tanke på at jeg skulle reist til USA om tre uker.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:20   #372
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Men altså, hvis konferansen/konserten/arrangementet man har booket fly for å dra på blir avlyst, så er det vanligvis grunnlag for refusjon av flybillett fra reiseforsikringen?

Nei, det tror jeg ikke! Det må gjelde et reiseråd fra UD/FHI til destinasjonen. Jeg har kunder som tapte mase på avlyste konferanser og messer rett før reiserådet kom. Men det er på bedriftsmarkedet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:23   #373
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Det er mulig det er forskjellige regler for privat og bedrift, og hvilken forsikring man har, men jeg hadde definitivt sjekket det. Jeg er neeesten sikker på at min hadde dekket det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:27   #374
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå kjenner jeg at jeg er glad jeg har bestilt via en turoperatør og en bookingagent, som i det minste tar kontakten med flyselskapet for meg. Ellers måtte jeg booket Toffen til å snakke med Aeroflot.

Det hadde ikke blitt billig!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:34   #375
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Fikk akkurat en mail fra arbeidsgiver om at vi pålegges å ikke reise noe sted UD fraråder å reise til. Ikke at jeg hadde tenkt det, heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 15:38   #376
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvis konferansen/konserten/arrangementet man har booket fly for å dra på blir avlyst, så er det vanligvis grunnlag for refusjon av flybillett fra reiseforsikringen?

Som regel ikke. Forsikringsselskapene følger UD sine reiseråd.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 16:33   #377
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg skulle på eit kurs som er avlyst på grunn av Corona. Men såvidt eg kan sjå av vilkåra til Europeiske er ikkje det nok til å få igjen pengane sålenge det ikkje er avbefalt å reise til Danmark.

Ikke bare det, men du slipper ikke inn i Danmark uten å kunne vise til at du har reservasjon for seks netter. Ingen dagsreiser til København er tillatt. Det må holde.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 18:57   #378
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Ikke bare det, men du slipper ikke inn i Danmark uten å kunne vise til at du har reservasjon for seks netter. Ingen dagsreiser til København er tillatt. Det må holde.

Hva med privat overnatting?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 19:55   #379
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Det skal være booket opphold på seks døgn, hotell, camping eller tilsvarende, og utenfor København.
https://www.dr.dk/nyheder/politik/st...en-fra-15-juni

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-20, 11:48   #380
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Vi har fått igjen penger for leiebil og feirehus, og venter nå kun på at Norwegian skal kansellere flyreisen.Det ser ut som vi ikke kommer til å tape så mye penger, og jeg er så lettet!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no