Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Bidra til en bedre verden!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 14:59   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Bidra til en bedre verden!

Det er ikke så mye som skal til. I følge Scandic bidrar du til en bedre verden hver gang du tørker deg (se bilde). Dessverre ser det ut til å bare gjelde hvis du tørker deg med håndkle, ikke toalettpapir, Kleenex eller hårføner.

Bildet er tatt på et Scandicbad. På selve rommet gikk det ikke an å sette temperaturen under 17 gr. For oss som er vant til å sove i et rom med temp ned mot null grader var det to alternativer: 1) Åpne vinduet, noe som førte til sprengvarme på radiatoren. 2) Sove i 17 gr, noe som førte til dusj etterfulgt av tørking dagen derpå.

Selv et barn kan se at alternativ 2) er det som redder verden på alle måter, og jeg valgte selvfølgelig det.

Scandic kaller forresten dette (inkl. såpedispenser i stedet for småsåper) for "Miljøvennlig kroppsspråk". Jeg kaller det tøys og tull.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Scandic.jpg (32,8 KB, 70 visninger)
__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 10:55   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Joa, men tenk at etter at du har dusja, må du tørke deg med håndkle. Og vips, du har bidratt til ei betre verd. Viss du hadde skrudd ned varmen, ville du kanskje ikkje ha trengt den dusjen. Då ville du heller ikkje ha brukt det magiske håndkleet. Så kva er provlemet?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:00   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Hvis man tørker kroppen, men ikke håret. Bidrar man da bare delvis til en bedre verden?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:05   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Min opplevelse med Scandic er at de bytter alle håndklærne uansett hvor de er plassert. Vi hang opp håndklærne, men de ble altså byttet likevel. Hver dag.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:10   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Halve hotellfølelsen består jo av å legge seg i nyoppredd, ren seng og kunne kjenne på luksusen av et mykt, varmt og rent håndkle om morgenen. Og gjerne noen nydelig innpakkede småprodukter å kose seg med på badet også, men det er ikke noe must.

Jeg får være miljøsjuske på hotell, til gjengjeld kjører jeg utstrakt bruk av gjenbruk av håndklær hjemme. Jeg tror det miljøfotavtrykket er viktigere!


(Og nei, jeg vil ikke høre noen ting om at de sengene ikke er så rene som jeg liker å tror at de er )

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:11   #6
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Jeg tenker at et av de beste bidragene man kan gi til en bedre verden i form av redusert forbruk må være å fly mindre og bo mindre hos Scandic...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 11:14   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.



(Og nei, jeg vil ikke høre noen ting om at de sengene ikke er så rene som jeg liker å tror at de er )

Den smileyen der har blitt øydelagt for meg, denne veka.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:02   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Her følte jeg at det var på sin plass å respondere med jukkesmileyen, men hvor er den???

Jaja, jeg er nå litt usikker på hvor langt nedi trusa han her har hendene sine, så han får duge!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:06   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Her følte jeg at det var på sin plass å respondere med jukkesmileyen, men hvor er den???

Jaja, jeg er nå litt usikker på hvor langt nedi trusa han her har hendene sine, så han får duge!

Jukkebanan!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:14   #10
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

(Og nei, jeg vil ikke høre noen ting om at de sengene ikke er så rene som jeg liker å tror at de er )

Den smileyen der har blitt øydelagt for meg, denne veka.

Den forklarer jo hvorfor sengene ikke er så rene som Timar liker å tro, da.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:45   #11
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Jeg er glad for at dere tok tråden min på alvor bare dere fikk tenkt dere om (noen år).

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 14:42   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er glad for at dere tok tråden min på alvor bare dere fikk tenkt dere om (noen år).





Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 15:07   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Tenk så mye bedre verden hadde blitt om alle hadde tisset i dusjen når de bor på hotell.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:07   #14
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tenk så mye bedre verden hadde blitt om alle hadde tisset i dusjen når de bor på hotell.



Åh nei, korfor sa du det?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:28   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.



Åh nei, korfor sa du det?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:31   #16
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bidra til en bedre verden!

Jeg digger å kunne slenge håndkleet fra meg på gulvet på hotell......., hjemme får jeg fnatt om noen gjør det. Burde heg skamme meg, kanskje? Veldig ofte er jeg på jobbreise, og da får man som regel et dobbeltrom, med to håndklær, så jeg går liksom ikke tom, heller.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no