Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ordentlig god restaurant i Oslo

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 22:44   #41
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.239
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Krostua på Statholdergaarden har tidligere vært glitrende value for money. Meget bra.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 22:47   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.021
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Vi ble veldig fascinert av 10-rettersen på Statholdergården. Kanskje det blir den.

Denne tråden får meg forresten til å innse at vi burde spise ute oftere enn vi gjør. Det er ikke så lenge til bursdagen min heller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 23:12   #43
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Jeg har enda ikke blitt skuffet over Palace Grill.

Og har vært veldig fornøyd med Fjord og Brasserie Blanche - er det ikke det den heter, den som ligger i Hegdehaugsveien?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 08:27   #44
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Med fare for å virke blasert synes jeg faktisk Bagatelle er litt oppskrytt. Godt, ja absolutt! Men jeg synes man får svært god mat og vin til halve prisen andre steder, og det dobbelte synes jeg ikke det er verdt.


Enig med deg i den ... Det blir litsom litt for traust, eller kjedelig eller hva man skal kalle det. Jeg synes det ble for lite oppfinnsomt, og for tunge smaker. Og forferdelig dyrt. Vi betalte nok like mye på Oscarsgate, men der var det så speisa og kult at det var en helt annen opplevelse. Vi fikk blant annet et pulver i reagensrør som vi skulle helle innpå, akkompagnert med en appelsinsorbet som fikk det til å knatre og sprake i munnen. Helt utrolig rart og gøy. Og petit fourene til kaffen var et sjakkbrett hvor brikkene var håndlagete konfektbiter. Sånt er kult. Og da vi dro fikk vi med en liten pose med noe til å kose oss med dagen etterpå, som var noe kalvekjøtt og diverse tilbehør, hvis jeg ikke husker feil.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 16:32   #45
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Nå planlegger vi tur på Oscarsgate på bryllupsdagen vår. Som gourmetelskere vi er, er det på tide av vi avlegger stedet et besøk.

(Måtte selvsagt inn her og sjekke om dere går god for stedet.)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 23:58   #46
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Har ikke vært der selv, men mannen min var på Klosteret en gang, og syntes det var fantastisk.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 17:17   #47
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordentlig god restaurant i Oslo

Smia ved Vålerenga kirke er også ganske bra synes jeg.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no