Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

TV og internett fra Lyse

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 20:04   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV og internett fra Lyse

Vi vurderer å skaffe oss Lyse-pakke, det vil si TV, internett og IP-telefon, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal henvende meg.

Alle andre nett-leverandører har sånnen "Kan du få nett av oss"-boks på sidene sine, og så kan man ta det derfra liksom, men på lyse.no finner jeg ingenting sånt. Jeg kan selvfølgelig ringe kundesenteret, men det er jo dumt å gjøre det om jeg bare har oversett den plassen man bestiller liksom.

Jeg finner prisliste og ser der pakken jeg vil ha, men det går ikke an å klikke på den ...

Noen som vet?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:17   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV og internett fra Lyse

Det er jo bare å ringe kundesenteret, vi har Altibox fra Lyse sin underleverandør, men man må ringe kundesenteret for å bestille. Jeg kikket på Lyse sine sider og jeg fant heller ikke noen steder å bestille via nett.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:53   #3
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: TV og internett fra Lyse

Regner med at du kan sende mail til kundesenteret også. Gå inn på www.lyse.no og klikk på henvendelse. Da kan du enten logge deg på dersom du har kundenummer, eller du kan gå på neste og fylle ut alle opplysningene og sende en mail.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 22:10   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: TV og internett fra Lyse

Driver de å legger ned fiber i området du bor, eller har de allerede gjort det? Det er første forutsetning til å bli kunde. Som det ellers sies, ta kontakt med dem for mer informasjon.

Har selv løsningen til Lyse via en av deres partnere. Hatt det et par år nå og er veldig veldig fornyd.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no