Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 10:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

http://www.mobilfakta.no/sony-ericss...rien/w595.html

Det ble denne. Jeg har vært Nokia-frelst hele livet, men nå bare MÅTTE jeg ha denne! Mye bedre kamera i denne enn min forrige (3,2 pixler) og en skikkelig god musikk-telefon.

Hva er forresten 3G? Har ikke vært borti det før, og det er det visst på denne telefonen. :dum:

Sitat:

Shake-control
Den lette måten å skifte sang på: bare rist telefonen. Når Shake-kontroll er aktivert, trykker og holder du Walkman®-tasten mens du gir den et lite kast med hånden. En vibrasjon forteller deg at sangen er endret. En ny sang fra gjeldende spilleliste blir valgt tilfeldig og spilles automatisk.

Kult. Man kan også lage videosnutter og lignende (altså sånn windows moviemaker-greier).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:26   #2
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Grattis med ny og stilig tlf

3G er videosamtaler, altså hvis du ringer en annen som har 3G tlf, kan dere se hverandre når dere snakker
men da må dere ringe opp via videosamtaler i menyen

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:27   #3
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Grattis med ny og stilig tlf

3G er videosamtaler, altså hvis du ringer en annen som har 3G tlf, kan dere se hverandre når dere snakker
men da må dere ringe opp via videosamtaler i menyen

Men det koster mer enn vanlig samtale tror jeg.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:32   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Ah ... Takk. Tror ikke det er noe jeg kommer til å bruke noe særlig nei.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:38   #5
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.501
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Om det ikke har blitt bedre den senere tiden så er det ikke noe særlig god kvalitet på disse 3gsamtalene. Jeg var endel plaget med den forrige telefonen min og da ble jeg rådet til å slå av 3g funksjonen siden den kunne gjøre slik at dette oppsto, jeg husker ikke helt konkret hva som var problemet. JEg tror kanskje det var det at jeg ikke fikk ringt ut.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:39   #6
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Gratulerer, Iset.
Håper du får masse glede av den!

Jeg var også overbevist om at jeg aldri ville ha noe annet enn Nokia. Nå vil jeg ikke ha noe annet enn SE. Trur eg...

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:40   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.501
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Ja, og grattis med ny telefon, den var kul

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:42   #8
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Gratulerer med ny telefon, den var veldig fin! Du får gi oss tilbakemelding på om du er fornøyd etterhvert da

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:43   #9
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Når jeg tenker meg om så fikk jeg problemer med signalet på tlf min, og dette bedret seg når jeg slo av 3G'n

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:46   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Takk.

Da blir det ikke 3G-bruk her. Tror ikke jeg har venner med 3G heller, så da er det jo uansett uaktuelt. Men musikk-delen kommer til å bli brukt MYE. Kameraet også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 11:07   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

3G betyr at telefonen har mulighet til å koble seg opp på 3G-nettet, som er 3dje generasjon mobilnett, som er mye kjappere enn vanlig mobilnett. Det brukes når man skal laste ned store ting (min kobler seg opp på 3G når jeg sender eller mottar MMS, f.eks.) eller man vil surfe på nett med telefonen. Hvor mye det koster aner jeg ikke, jobben betaler. Men sjekk mobilleverandøren din og se hva det koster å bruke 3G-nettet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 23:37   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Grattis - den var fin

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 07:03   #13
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Grattis med ny telefon, den var lekker

Å SE er bedre enn nokia

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 08:05   #14
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har kjøpt ny mobiltelefon

Men nå synes jeg du skal få satt den opp til å motta mms snart.

http://www.tele2.no/mobil/wap_mms_innstillinger.html

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no