Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 12:57   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Canon-kameraer er generelt enkle i bruk.
Vi har Powershot, riktignok modent for å byttes (det er 4,5 år gammelt, har tålt mange turer i gulvet og podens bruk), men jeg kjøper lett et likedan igjen. Ikke minst fordi vi har undervannshus til det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:09   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Sorry Mauser. Det ble et Ixus.

Jeg er ingen Canon-fan selv, men nå er det ikke jeg som skal løpe rundt med dette kameraet heller, sånn vanligvis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:24   #23
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Hvilket?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:27   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Ixus 80, eh, IS? Ja. Dog ikke i den råååsa utgaven. Vidvinkel og denslags greier får jeg heller sørge for med eget utstyr når jeg henger med i felten.
Brukervennlighet i varierende lysforhold gjorde utslaget. Kombinert med pris. Og at jeg ikke gadd å gå til flere butikker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:59   #25
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vidvinkel og denslags greier får jeg heller sørge for med eget utstyr når jeg henger med i felten.
Brukervennlighet i varierende lysforhold gjorde utslaget.

Alle kameraene over, og en rekke andre, er bedre (eller mer brukervennlige om du vil) under varierende lysforhold. Og til innendørsbruk er en 38 mm rett og slett ikke spesielt bra. Dessuten er bildekvaliteten på Ixus 80 under gjennomsnittet for kameraer i samme prisklasse.

Jeg ville ha byttet.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 14:02   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukervennlig digitalt kompaktkamera

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Alle kameraene over, og en rekke andre, er bedre (eller mer brukervennlige om du vil) under varierende lysforhold. Og til innendørsbruk er en 38 mm rett og slett ikke spesielt bra. Dessuten er bildekvaliteten på Ixus 80 under gjennomsnittet for kameraer i samme prisklasse.

Jeg ville ha byttet.


For sent. Det er ingen andre enn meg som kommer til å klage på bildekvaliteten uansett. :innser:

...men takk for innspill.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no