Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Bruker du fax?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Bruker du fax?
Hver dag. Den lager så fin lyd! 3 4,11%
Selvfølgelig, nyttig redskap og flink arbeidshest. 16 21,92%
Næh, man scanner og mailer, og forventer effektivitet. (?) 33 45,21%
Er liksom røyksignaler ut nå, eller? 21 28,77%
Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 10:53   #81
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du fax?

Jeg bruker fax ifm jobb, ja, Opptil flere ganger for dagen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:09   #82
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Bruker du fax?

Fax bruker jeg bare når vi skal legge inn det første bude på en bolig. Altså, ikke så altfor ofte.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:45   #83
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du fax?

Sender lite fax, for jeg scanner og mailer i stedet, men mottar faktisk en del.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 16:39   #84
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær
 
Dråpe-hmm sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Innlegg: 78
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Sv: Bruker du fax?

Når det er veldig veldig viktige dokumenter som skal oversendes veldig veldig viktige institusjoner bruker jeg faks pluss bud. Da er man liksom helt sikker på at det kommer fram.

Men apropos steinalderen. For noen uker siden hadde min kjære med seg jenten vår på 7 til teknisk museum i Oslo og barna skjønte ikke hvordan telefoner med dreieskive virket." Mamma hvor trykker man ?"

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:22   #85
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du fax?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg fakset et dokument i går. Det var en paragrafrytter på nav som manglet et dokument.

Du må lære av min kollega, IKT-sikkerhetssjefen. Hun tok en telefon til NAV, ble bedt om å sende faks og svarte med å fortelle den stakkars (?) NAV-ansatte hvor skapet skulle stå og at man IKKE kan sende personnummer på fax. Og gjentok det siste der en 10-15 ganger, med argumentasjon om hvorfor - inntil hun da fikk direktenummer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:24   #86
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du fax?

Jeg syns røyksignaler fungerer aldeles utmerket og har intet behov for fax, eller fixfaxeri som jeg ynder å kalle det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:09   #87
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du fax?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg bruker fax utelukkende når jeg 1) kjøper hus, 2) kjøper tomt og 3) kjøper blod.

Bestiller også blod på fax (spesialprodukter fra Ullevål f.eks.).... max 2-3 ganger i mnd

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Faxer hver dag på jobb ja. Vi er sånn passelig på nett selv, men har daglig kontakt med steinalderen.

Edit: Rørpost er hipt og moderne fortsatt vel?

rørpost bruker jeg enda oftere på jobb.
Er visst helt i steinalderen ja...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:54   #88
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du fax?

Ikke ofte, men i forbindelse med kjøp/salg av hus her forleden var det veldig greit.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:20   #89
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du fax?

Nei, det er mange år siden gitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 17:01   #90
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du fax?

Det enkleste er selvfølgelig å scanne og så sende på mail. Det er jo så enkelt.

Men det er jo noen som absolutt skal ha det på fax.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:06   #91
Potnia
Stoiker
 
Potnia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 27
Potnia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du fax?

Bruker fax nesten hver dag på jobb. Det vil si, jeg mottar fax. Flere av våre kunder er ikke helt inne på dette med datamaskiner, og da blir det sånn.

__________________
Jeg ser, jeg ser...
Jeg er vist kommet på en feil klode!
Her er så underligt...
Potnia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no