Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-21, 21:45   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg trenger nye true wireless plugger. Men hvilke? Hvordan er f eks AirPod pro? Jeg bruker Apple Watch, men mine halvannet år game AirPods 2, sliter med å koble seg til... Og det er litt dumt når jeg skal ut og løpe.

Jeg vil ha god lyd (med litt god bass), plugger som sitter godt i øret uten å falle ut eller gnage og stabil Bluetooth tilkobling til klokka så mobilen kan ligge hjemme.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 21:48   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg har Airpods pro, men hører stort sett bare lydbok og løper ikke. Bruker de nå under lue og hjelm på vei til og fra jobb. Så jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålene dine.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 21:50   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jo, en ting jeg liker med dem er at jeg kan ha gjennomsiktig lyd eller helt støyreduserende. Liker gjennomsiktig lyd når jeg snakker i telefonen og på teamsmøter (og om jeg sitter med lyd på øret på jobb - greit å få med seg hva som skjer utenfor kontoret).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 22:19   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg har også Airpods pro. Kjøpte dem for nærmere et år siden og har brukt dem hver dag siden. Både til løping, annen trening og ikke minst Teams møter. Veldig godt fornøyd med dem!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 22:26   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg har Beats Powerbeats, jeg sliter med å ha noe hengende i bare øreinngangen, så jeg føler det mer safe med bøylene rundt øret. Behagelige å ha på, veldig god lyd. Jeg har Android telefon, og de kobler seg opp med en gang jeg slår de på. Ungene har lånt dem på trening og aldri hørt klager på paringem mot IPhone.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 22:30   #6
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg har Air Pods Pro og bruker dem masse til løping. Fungerer veldig bra for meg! De ramler ikke ut selv når jeg løper raske intervaller.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 22:35   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Datteren min løper med disse. Det hun er fornøyd med at dersom hun svetter så mye at de løsner, i tillegg til at det er hopp og sprett, så er de lett å få tak og feste igjen.

https://www.elkjop.no/product/outlet...lefoner-bronse

Jeg bruker disse til styrketrening og spinning. Der er det ikke så mye hopp og sprett, så de passer til mitt bruk.


https://www.elkjop.no/product/wearab...foner-morkegra

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 22:46   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Eg hadde Levity, men fekk pengene igjen fordi den var vrien med iPhonen min.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 22:55   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg bruker høreapparatene.

Til møter syns jeg ikke annet enn et skikkelig headset duger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 00:42   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg har Jabra Elite Active 75. Veldig fornøyd. De sitter godt i ørene og er enkle å betjene.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 06:49   #11
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jaybird Vista(?) sitter godt i mine ører, og mine joggeturer kan vare i over tre timer. Bra lyd også.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 08:58   #12
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Jeg har også Jabra Elite Active 75T. Før det hadde jeg 65T, som også er veldig god. 65T er ofte på tilbud. Jeg løp to maraton i slutten av 2020 i grisevær og de satt godt på plass. 75T har støykansellering, men det har jeg ikke prøvd noe særlig ennå. Jeg ønsker jo å få med noe av lyden på gata når jeg løper.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 13:39   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Tusen takk for svar! Dere med AirPods pro, brukere dere Apple Watch og lar mobilen være hjemme?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 14:37   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Disse er overraskende gode i forhold til hvor billige de er: https://www.clasohlson.com/no/Tr&ari...on/p/38-7756-1 Og med den bøylen over øret sitter de svært godt. JEG synes de har god lyd, mulig mannen ville vært uenig. Airpods er selvsagt i en helt annen liga og mye, mye bedre, men det kan jo være ok å vite at det finnes billige alternativer og.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 15:08   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Tusen takk for svar! Dere med AirPods pro, brukere dere Apple Watch og lar mobilen være hjemme?

Jeg bruker dem bare med mobilen. Har den alltid med når jeg trener.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 17:46   #16
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bruker høreapparatene.

Til møter syns jeg ikke annet enn et skikkelig headset duger.

Får du headset til å fungere sammen med høreapparat?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 19:06   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Guttungen har AirPods pro og er godt fornøyd til trening, men tror ikke han har løpt så veldig mye.
Han bruker den med telefonen som alltid er med.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 23:28   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Får du headset til å fungere sammen med høreapparat?

Vet du, det er litt ymse. Jeg ender gjerne med å ta dem ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 14:52   #19
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Hvilke trådløse øreplugger (må kunne løpes med) anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har Jabra Elite Active 75. Veldig fornøyd. De sitter godt i ørene og er enkle å betjene.

Jeg og, de er veldig gode - enkle å betjene og holder seg på plass! (Skal sies at jeg har android telefon, men det burde ikke være noe problem med iPhone)

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no