Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Termokopper

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 11:35   #21
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopper

Contigo er super til både kald og varm drikke. Også kommer den i veldig kule farger.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 11:41   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Bodum sin er den jeg er mest fornøyd med, men det må være den av stål. Den i plast (hvis den selges mer) er ubrukelig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 12:27   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Bodum sin er ikke tett. Jeg bruker min når jeg skal ha med meg en kopp kaffe som jeg skal drikke på veien (mens jeg venter på bussen, evt..), ikke for å ta med seg og drikke senere.

Jeg har testet min Bodum, og den var faktisk tett. Snudde den på hodet, og holdt en stund, og uten en dråpe søl. Men det var kanskje flaks? Jeg kjøpte en plast nå, som ellers er lik, og den var definitivt ikke tett
Fin på jobb med den presskannedingsen oppi. Mye dårlig kaffe rundt om, så greit å kunne lage sin egen med varmt vann og en liten boks presskannekaffe

  Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 12:55   #24
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopper

Contigo sin er perfekt! Den er kjempetett, jeg og Ulvefar har hatt våre i et år nå. Den er så tett at jeg legger den i veska med kamera og mobil uten å nøle.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:12   #25
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Det høre ut som om det blir en Contigo på meg.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:48   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har Bodum sin press-kopp i plast, og den holder godt på varmen. Jeg bruker den bare på jobb da, vi er veldig få kaffedrikkere. Jeg har lagd full kopp og så helt over i krus, og det rant ikke over for å si det sånn. De rommer mindre enn det ser ut til.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no