Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Termokopper

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-12, 19:09   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Termokopper

Jeg trenger en ny termokopp. Hva vil jeg ha? Noen som er bedre enn andre?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:23   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Hvis du drikker store mengder, er jo Bodum sine veldig fine, da. For meg er de litt store, så jeg har vurdert noen litt mindre jeg så på Glasmagasinet.Nå husker jeg ikke hva de het, men det var nede i underetasjen der de har kaffemaskiner og sånne greier. De var mer som en vanlig kopp i størrelsen, så veldig kjekke ut.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:25   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Termokopper

Velg en som ikke lekker i veska hvis den velter.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:26   #4
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Termokopper

Ingen over:
http://www.enklereliv.no/contigo-to-go.html
(selges billigere på OBS)

Helt tett, selv i veska.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:26   #5
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Velg en som ikke lekker i veska hvis den velter.

Vesentlig poeng!

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:27   #6
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Hvis du drikker store mengder, er jo Bodum sine veldig fine, da. For meg er de litt store, så jeg har vurdert noen litt mindre jeg så på Glasmagasinet.Nå husker jeg ikke hva de het, men det var nede i underetasjen der de har kaffemaskiner og sånne greier. De var mer som en vanlig kopp i størrelsen, så veldig kjekke ut.

Det gjør ikke noe om den en stor, så lenge den holder varmen lenge.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:04   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det gjør ikke noe om den en stor, så lenge den holder varmen lenge.

Da er Bodum sin den eneste jeg har prøvd som holder mål, og jeg har prøvd en del. Den holder på varmen kjempelenge hvis den er full. En sånn en:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:07   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Termokopper

Bodum sin er ikke tett. Jeg bruker min når jeg skal ha med meg en kopp kaffe som jeg skal drikke på veien (mens jeg venter på bussen, evt..), ikke for å ta med seg og drikke senere.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:08   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Nei, den er ikke tett i vesken og sånn nei. Men det spurte du vel ikke om heller, Propella? Jeg har min i hånden på bussen og sånn, og på jobb. Eller i koppholderen på vognen. :leker urban:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:10   #10
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Termokopper

Signerer Blåbær - Contigokoppene er de beste. Lekker ikke og holder varmen greit nok lenge nok. Og et annet poeng er at de er mindre i bunnen enn Bodumkoppene. Min Contigokopp får plass i koppeholderen i bilen, Bodumkoppen bare ramler. Og søler kaffe.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:36   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ingen over:
http://www.enklereliv.no/contigo-to-go.html
(selges billigere på OBS)

Helt tett, selv i veska.

Tror du den vil funke på smoothie også? Å drikke litt tykk smoothie av?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 00:16   #12
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termokopper

Mannen skryter veldig av Thermos-koppen sin. Den rommer en halv liter og holder kaffen varm i timesvis.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 00:41   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Termokopper

Jeg bruker min bodumkopp i sekken når jeg er på tur - fungerer strålende som enmannstermos og holder varmen lenge. Lekker bare om ikke den er skikkelig lukket.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 06:35   #14
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Termokopper

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg bruker min bodumkopp i sekken når jeg er på tur - fungerer strålende som enmannstermos og holder varmen lenge. Lekker bare om ikke den er skikkelig lukket.

Da er du sikkert heldig med din. Min vil ikke lukke seg skikkelig.

(Ingling: ja, jeg er helt enig i at det ikke gjør noen ting. I den rekkefølgen innleggene sto, så det ut som at du gikk god for at Bodum var uovertruffen også med tanke på å være tett (siden det var et tema rett over), så da syntes jeg at jeg måtte presisere. )

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 08:17   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har Bodum, det var derfor jeg svarte som jeg gjorde. Jeg skal bytte den ut når jeg blir rik.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 08:45   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Har også Bodum sin og er fornøyd. Den holder lenge på varmen. Min er heller ikke helt garantert tett men jeg har den ikke liggende rundt i vesken. Holder den alltid i hånden når jeg står langs fotballbanen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 08:56   #17
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har Bodum sin og er bare delvis fornøyd. Den ser nydelig ut og holder varmen veldig lenge. Men jeg synes at den lett lekker. Den må holdes oppreist hele tiden eller stå støtt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 09:01   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har en fra Stelton som er helt ubrukelig. Den både lekker og holder dårlig på varmen. Til gjengjeld er den griselekker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 09:28   #19
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har sikkert 30 forskjellige og det er Contigo som går av med seieren. Holder kaffen varm lengst og er tett. Endelig en kopp som duger!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 09:38   #20
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Termokopper

Jeg har Bodum sin som jeg lager kaffe i hver morgen. Genialt - nytrukket kaffe i bilen er nydelig, særlig når jeg sitter og stamper i trafikken de morgenene jeg må det. Jeg setter den helst ikke i vesken når den er full, men det hender den får stå i vesken når den er halvfull. Den jeg har nå er tett, den forrige var det ikke - jeg tipper ikke alle lokkene er like gode.

Contigoflasken har jeg til vann. Den er super, tett og holder vannet kaldt hele dagen. Men jeg syns hullet i lokket ikke er egnet til varm kaffe.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no