Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tvtorrents.com

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 09:04   #21
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Nå er det to dager siden jeg fikk denne kontoen og det eneste jeg har fått lastet ned er første sesong av Being Erica (anbefales, forøvrig). Men dette var visst en veldig sær serie, for ingen andre vil ha den. Det er noen som har lastet ned fra meg da (1,4 gb, men det monner ikke akkurat), så jeg får til å seede. Er det noen som kan forbarme seg over en stakkars nybegynner som er kommet i minus? (heter wixit der inne)

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 10:41   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Sorry, Wix. Jeg hadde mye credits, men nå har jeg byttet PC og er nå nede i minus cred igjen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:15   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.516
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Send meg epostadressen din, så kan jeg sende deg litt credit.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:18   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Var det til meg?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 16:06   #25
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Da har du og fått Nyx.

Tusen takk!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 16:51   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Det er vanskelig å komme i pluss nå på sommeren; de fleste store seriene har sendepause og det er rett og slett lite "nytt" å laste ned. Gamle sesonger trekker ikke de store skarene, og det kan ta LANG tid å få lastet opp like mye man har lastet ned... Sånn sett lønner det seg å starte i september.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 17:21   #27
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents.com

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Nå er det to dager siden jeg fikk denne kontoen og det eneste jeg har fått lastet ned er første sesong av Being Erica (anbefales, forøvrig). Men dette var visst en veldig sær serie, for ingen andre vil ha den. Det er noen som har lastet ned fra meg da (1,4 gb, men det monner ikke akkurat), så jeg får til å seede. Er det noen som kan forbarme seg over en stakkars nybegynner som er kommet i minus? (heter wixit der inne)

Jeg ser at endel torrenter på tvtorrents er identiske filer med det på eztv.it. Så det du kan gjøre, er at du (først passer på at det er samme torrenten, deretter) laster ned noe veldig nytt, type de siste timene, av noe populært fra eztv.it, og så laste det opp på tvtorrents. Da bruker du ikke credits på å laste det ned, kun får credits av å laste det opp.

Just nu, feks, kan du ta siste episoden av Workaholics, mp4-versjonen. Den er ca 12 timer gammel, og skal sikkert lastes opp noen ganger. Eztv.it er en åpen side som ikke er avhengig av innlogging eller seeding.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no